İYİ OKUMLARRR:))
sabah alarımımın sesiyle uyandım. Alarımı kapatıp yavaşça doğruldum. Bugün günlerden cumartesi ydi. Yani okul yoktu
İlkbahara giriş yapmıştık ve hava ılıktı.
O yüzden bizim ekiple hep beraber pikniğe gidicektik. Tolgaya söyledimde ise bende gelicem diye tutturmuştu ve aldı cevap her zaman hayır olmuştu.Tolgayla evet birgün görüşecektik ama şimdi değil. Daha hazır değildim.
Yataktan kalkıp lavoboya gittim. İşlerimi halledip çıktım. Gardılobamı ilerleyip içinden askılı göbekte bitme bir mavi beyaz çiçekli krop altına rahat edebileceğim bir aynı renk çiçekli bol pijema giydim. Nolur nolmaz diyip beyaz gömlek aldım. Son olar ta sarı şapka aldım.
Giydi şu:
Hepsini üstüme geçirdim ve makyaj masanın önüne oturdum. Saçımı tarayıp uçlarını kıvırdım ve öylece bıraktım. Saçımdan sıkılırsam da diye bileyime siyah lastik taktım. Hafif bir makyaj yapıp kendine son kez baktım. Çok güzelim be.
Ayağı kalktım ve telefonumu aldım. Watsaba girip Tolgaya
yazdım.
Siz:günaydınnnnnn
Anındada mesaj gelmişti
Fırsatçı: günaydın ömrüm.
Siz: napıyosun
Fırsatçı: çalışıyorum şimdi sanda sorsam pikniğe gidicek siniz ya ona hazırlanıyosundur.
Siz: ya atma bana tirip. Söz bir gün senle de gideriz
Fırsatçı: yemin et
Çocuksu haline sırıttım.
Siz: yemin ederim.
Fırsatçı: yemeğini yedin mi? Yemeğini yemeden gitme
Siz: bende şimdi aşağı inip birşeyler atıştıracaktım.
Fırsatçı: tamam git birşeyler ye.
Siz: tamam. Unutmadan yaptım şeylerden sanada yolicam tamamı.
Bende pikniğe gidiceğimiz için akşamdan birşeyler hazırlamıştım. Kurabiye, poça ve ıslak kek yapmıştım. Çok hamaratımdırda ehem.
Fırsatçı: tamam. Hemen yicem. Kendine dikat et
Siz: tamam sende kendine dikat et
Fırsatçı: ederim
Çıkıp guruba girdim.
Siz: hazırmısınızzzzzz
Kahvem: eveeetttttt
Denizim: evetttt. Çok hecenlıyımm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muazzam
RomanceYasmin cesur; cıvıl cıvıl,yerinde duramayan yaramaz ve bir okadarda başına birşey getirmeden duramayan , arkadaşları için canını bile vermeye hazır olan hayat dolu sıradan bir kız Bir güne okulda canları sıkılır ve eğlencesine numara sallamaya kara...