[20] Market Önü

632 57 52
                                    

AMK BÖLÜM YAZMISTIM GİTMİS HEPSİ.
MİS GİBİ BÖLÜMDÜ BİR DE..
GEBERMEK İSTİYORUM ALLAH'IM AL CANİMİ.

--------------------------------------------------------

Çıktım okuldan. Markete gidiyorum, alışveriş yapmam lazım.
(Diğer kitabı okuyanlar anlamaya başlıyor.)

sEn nErEDeN paRa bUluYoRsUn

Eveet.. şimdi özet geçeyim. Çalışmıyorum çalışamadığım için haliyle para da kazanamıyorum.. Amerika'daki dayım bana her ay yetecek kadar para gönderiyor. Babamın yapmadığı babalığı yapmaya çalışıyor, ben de ona yük olmamak için çalışmak istiyorum fakat iş bulamıyorum. İş demiş iken Mikey'den yardım isteyelim bir ara, o bulur standart bir iş.

Çok özet oldu gerçekten. Beynim yandı alt tarafı sıkıntı yok.

Gerizekalı sen zaten biliyorsun olayı?

Ha doğru.

Markete gidiyorum demiştim ama çoktan gelmişim marketin önüne.

Zaman cok cabuk akıyor. Kaptırma Baji'yi.

NE ALÂKA, NE ALÂKA?!

Susbeterbiyesiz

Marketin önünde bir olay olduğunu farkettim. Allah bilir neler dönüyor.

Allah bilir.

Bende onu diyorum ya!

Allah bilir.

Marketin önünde bir çift kavga ediyor. Tek sorun.. sanırım çift değiller.

O nasi oluyor aq

Bir kadın ve adam kavga ediyor. Kadının parmağında yüzük var ancak adamın parmağında yüzük yok.

Kadın: YETER ARTIK SAL PEŞİMİ! İSTEMİYORUM SENİ HAYATIMDA! YENİ BİR HAYAT KURDUM VE MUTLUYUM, SANA İHTİYACIM YOK!.

Adam: Karıcım neler diyorsun! Millet bize bakıyor, gel evimizde konuşalım.

Kadın: NE EVİ YA NE EVİ?! EVLİYİM ULAN BEN! UTANMADAN TAKIP EDİYORSUN BENİ, NE KADAR PİŞKİN, NE KADAR UTANMAZ BIR ADAMSIN SEN!?

Çaktın mı olayı.

Hayır.

BAK ŞİMDİ GÜZEL KARDEŞİM..

Hoop yavaş gel.

Yanımdaki teyzeye fısıldadım.

Basha: Olay ne ablacım?

Teyze: Bak şimdi güzel kızım..

HOOP YAVAŞ GEL TEYZE.

Teyze: Bu kadın adamdan ayrılmış. Adam da peşini bırakmamış. Taciz ediyormuş, Öyle dedikodular geziyor.

Basha: Tamam teyzecim, var mı bir ihtiyacın?

Teyze: Yok kızım. Varsa bir çekirdek olabilir.

Basha: Getiricem sen bekle teyzecim.

Çaktın mı olayı?

Hayir.

Bak! KADIN ADAMDAN AYRILMIŞ BU ÇOK BELLİ ZATEN! ADAM DA KADININ PEŞİNİ BIRAKMIYOR VE TACİZ EDİYORMUŞ. KADIN AMA EVLİ, KADIN ADAMI İSTEMİYOR, ADAM İSE KADINI İSTEDİĞİ İÇİN MİLLETİN ÖNÜNDE KARI-KOCA GİBİ DAVRANIYOR.

En Yakınım | Baji x Reader (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin