Bırak kadının olayıımmm.. çok depresiflestim aq baslıom bolume.
---------------------------------------------------------
Babam.
Karşımdaki adam babamdı.
Hayatımı siken o adam.
Kapıyı geri kapatmaya çalıştım fakat engelledi. Elinde 2 tane bavul vardı.
Ne bu şimdi? Yüzsüz gibi benimle mi kalacaktı?
Ben istemediğim sürece hayır.
Kapıyı açıp konuşmayı başlattım.
Sora: Ne istiyorsun? Hızlı ol işim gücüm var!
Ağzını araladı, pişman gibi gözüküyordu. Gözaltıları mosmor, yüzü gerilmiş, çizgiler oluşmuştu. Alkolü bırakmadığı ortadaydı.
Her zamanki gibi, bildiğim gibiydi. Hâlâ aynı, hâlâ işsiz güçsüzdü. Aynı adamdı, değişen tek şey zamandı.
Lan bashanın babasının adı neydi a bulamıyorum cıldıracam
Buldum aha
Krist: Kızım, gel sakince konuşalım. Seninle birşeyler konuşmam lazım.
Dedi ve içeri geçmeye çalıştı, göğüsünden itekledim. Sarhoştu, ne yapacağı belli olmazdı.
Ne bicim isim secmisim lan iy.
Sora: Sakın içeri girmeye çalışma! Polis çağırmaya zorlama beni!
Ardından motor sesi duyuldu. Gelmişlerdi.
Baji aniden motoru park etti ve indi, indiği gibi yanıma koştu. Etrafımda, vücudumda birşey var mı diye kollarıma, boynuma ve yüzüme baktı.Baji: Çok korktum! Birşey yapmadılar değil mi!? İyisin değil mi?!
Babam ise kapının önünde dikilmiş bizi izliyordu, kafasının yerinde olduğunu bile düşünmüyorum.
Sora: İyiyim, içeri geçelim mi?
Babamın arkasına baktığımda Toman kurucularını gördüm. Hepsi özlemiş gözlerle bakıyordu.. Toman kurucularının aksine Rindou, Ran, Sanzu, Kokonoi, İnupi, İzana ve Kakucho da buradaydı.
Sadece onlar değil, Yuzuha, Senju, Emma ve Hina da buradaydı.
Onları görünce ister istemez rahatlamıştım.
Baji önüme dikildi ve karşımda olan adama babama baktı.
Baji: Kim bu?!
Dedi ve babamın yakasına yapıştı.
Baji: Seni kaçıran adamlardan biri mi yoksa?! Bu herif mi bıraktı seni?! Nerede lan o Tetta!?
Ayırmaya çalışmadım.
Sora: İçeri girelim.
Dedim kapıya yaslanarak.
Baji: Sensin değil mi? Siktim ulan ebeni!
Bir anda bağırmaya başladım, babamı bende sevmiyordum ama şuan konuşulması, ya da umursanması gereken o değildi. Şuanda ortada önemli bir konu vardı ve benim hayatımda ona gerek yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Yakınım | Baji x Reader (Texting)
HumorWattpad de cok kısa Baji x Reader kitapları olduğu için uzun eğlenceli bir kitap yazmak istiyorum Yarı texting olur büyük ihtimalle. Kitap dramatik oldu gelmeyin İWLDÜWLDÜQLDİÖAŞZŞ ANANI SİKEYİM KİTAP OKUNUYOORR