Kırmızı Ev

1 0 0
                                    

Minanur sonra cevap vermek adına hiç aldırış etmeden hızlıca o kapıya ulaşır ve kapıyı açıp içeri girince karşılarında iki kapı çıkar. Kapıların bir tanesinde "yasaklı ve personel girişi" yazarken diğerinde "elektrikli yasak bölge" yazıyordur. Minanur hızlı düşünmeden rastgele birisini açıp girer girdiği yer "yasaklı ve personel girişi" olan kapıdır. Ve girdiklerinde karşısında çıkan şeyle şok içinde kalırlar..

-Bu da ne..?

Minanur'un verdiği tepkiyi Elif de aynısı vermiştir.

-Kameralar neden hastane dışında bir yeri gösteriyor? Ve niye bu siyah şey bizi buraya getirdi..?

Minanur anlık bunu düşünürken etrafa bakar ve arkalarında o siyah şey durmuş onlara bakıyordu.

-Hey..

Siyah şey hiç aldırış etmeden eliyle işaret ederek kameraları gösterir.

-Ne? Kameralar mı?

Minanur ve Elif arkasına dönerek kameralara tekrar bakarlar. Bir şey görmeyince arkalarına yine baktıklarında bu sefer gitmiştir.

-Kafam karıştı.. Ne anlatmak istiyor ki..

Minanur ve Elif bunu düşünürken; Elif'in aklına bir şey gelir ve;

-Demek ki kameranın gösterdiği alanda bir şeyler var.. Bizim oraya gitmemizi istiyor?

-Galiba evet..

Kameraların hepsi sadece evin dış tarafının farklı açılardan görüntülerini gösteriyordu. Bu bir kırmızı evdi kırmızı tahtalardan yapılmış büyük bir eve benziyordu galiba çatı katı da vardı? Dış taraftan sadece bunlar gözükebiliyordu.

-Ozaman oraya gitmeli miyiz sence?

-Bilmiyorum ama bu siyah şeyin bir kaç bildiği bir şey var ona inanmak da istiyorum ama güvenmiyorum..

-Ya orda başımıza bir şey gelirse ne olucak?

-Onu hiçte bilmiyorum..

-Birilerine danışarak sorsak?

-"Deli misiniz?" Derler. Zaten sadece ilk başta ben görebiliyordum. Şimdi sende gördün sonunda.. Çekingen bir varlık gibi duruyor..

-Harbi acaba bana niye gözüktü?

-Demek ki tek benle değilmiş işi, olayın içinde sende varsın.

-Neyse bari bu kadar bu odaya girdik içeriyi araştıralım daha bu evin adresini bile bilmiyoruz da nerden gideceğiz yoksa?

-Tamam ben dolaplara bakacağım sende masalara ve çekmecelere bak bide kameralarda olan evi telefonun ile çeker misin?

-Tamam.

Minanur siyah şeyin biraz önce durupta onlara baktığı yerin arka tarafında ki dolaplara bakmak için kameralardan biraz uzaklaşır..

-Bakalım neler varmış..

Minanur dolaplarda parçalanmış bir fotoğrafın bir kaç küçük yeri ve küçük bir anahtar bulur.

-Koskaca dolaplardan sadece 2 şey mi.. Pff

-Minanur! Burda kilitli bir çekmece var.

Minanur Elif'in bulunduğu odanın sol tarafına doğru gider.

-Onun dışında başka bir şey bulabildin mi?

-Bir fotoğrafın parçalanmış yerleri. Sen?

-Benimki de parçalanmış bir fotoğrafın bir kaç yeri ve küçük bir anahtar. Bu çekmece için ideal bir boyut gibi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Apartman IşığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin