2

192 77 8
                                    

2. BÖLÜM SİZLERLE. ARADAKİ HATALARIMI GÖRMEZDEN GELİRSENİZ SEVİNİRİM ^^ İYİ OKUMALAR

Memur'un konuşmasında 1 saat bile geçmeden televizyonda kayıp sayılarının arttığını gördük. Kağıtların bende olması çok birşeyi değiştirecek miydi? Daha bakmamıştım bile 1 saat içinde bu kadar çok kayıp sayısı olduktan sonra yapmalımıydım. Evet yapmalıydım. Yapacaktımda. Odama çıktım ve çalışmaya başladım memur'u daha aramamıştım eğer başaramazsam hayal kırıklığına uğratmak istemezdim eğer başarırsam virüs'ü bulursam arayacaktım. Bir kaç şey bulduktan sonra Ron'a götürmüştüm bir şeyler bulabilirdi belki.

6 GÜN SONRA

Artık virüs bulunmuş ve adını XLV koymuşlardı fakat yine mutlu edecek bir haber yoktu Washington yok oluyordu virüs'ün yarattığı yaratıkların adıda Vagrant (Aylak)'dı. Ron'un araştırmaları sadece virüs'e isim bulmuştu ha tabii birde yaratıklara. Los Angeles hala temizdi Ron'da sevgilisi Sarah'la bu temizliğin tadını çıkarıyordu çünkü bilim adamları Vagrant'lar eğer yayılmaya devam ederse büyük felaketlerin olacağını söylüyordu. Hayatım resmen 6 gün içinde kabusa dönmüştü. Artan hava kirliliği, Ölümler, Felaketler ve daha birkaçı yavaş yavaş bize yürüyorlardı yakında dünya hayatta kalabilenler için yaşanılan bir yer olacaktı. Hepsinin olacağını sanki bir tek ben biliyordum ve bundan sonra 3 seçim hakkımız yok artık sadece 2 seçim hakkımız var hayatta kal yada öl. Belkide hiç düşündüğüm gibi değildir belkide gerçek hayat başlıyordur belkide hayatın boş şeylere ağlanılacak kadar önemsiz olduğunu anlatmak içindir. Ben yinede ölmektense hayatta kalıp acı çekmeyi tercih ederim.

THE CALAMITYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin