10. BÖLÜM SİZLERLE. İYİ OKUMALAR.
Claire:
-Şehre mi?!
Sarah:
-Delirdin mi sen Nick?!
Nick:
-Şehre gideceğiz ve yeni kalacak bir yer bulacağız.
Mantıksız olabilirdi ama daha iyi olacağına emindim.
Ron:
-Ben araba bulurum! Yolun üstünde çok bırakılmış araba var. Mercedes bile gördüm dostum, insan Mercedes'i yolda bırakır mı?
Herkes'in yüzünde gülümseme oluşmuştu.
Nick:
-Eğer o Mercedes'i getirirsen sen sürebilirsin. Ne dersin?
Ron koşmaya başlamıştı ki karşımızdan gelen kocaman bir kirli gaz bulutu vardı tıpkı üzerimize gelen bir tsunami gibiydi. Kızların çığlık atmasıyla birlikte Ron'da olayı fark etmişti. Tek çaremiz yola kadar koşmaktı.
Nick:
-En fazla ne kadar hızlı koşabilirsiniz?
Karşımızdan gelen kara buluta baktıktan sonra herkes hızla yola doğru koşmaya başlamıştı.
Claire:
Hey! Destiny ne duruyorsun?!
Nick:
Claire! Acele et! Ölebilirsin!
Claire o an üzerimize daha büyüyerek yaklaşan zehirli buluta baktı ve Destiny'e silahını vererek koşmaya başladı.
O an neredeyse kokusunu alabiliyordum zehirli bulutun ve önüme çıkan ilk arabaya bindim, arabanın kapısını tam kapıyordum fakat Claire'in geldiğini gördüm ve kapıyı açtım. Zehirli bulut neredeyse arabayı içine alacaktı ki Claire içeriye girdi ve anında kapıyı kapadı.
Claire:
-Teşekkür ederim! Hayatımı kurtardın sanırım!
Nick:
-Önemli değil. Sanırım kurtardım.
Claire:
-Diğerleri nerede?
Nick:
-Bilmiyorum fakat çıktığımız gibi bulmalıyız onları!
Zehirli bulut 16 dakikadan uzun bir süredir üzerimizdeydi. En azından arabada güvendeydik fakat bir süre sonra bulut arabaları sarsmaya başladı ve bulutun içinde oluşan hortum bizide havaya doğru çıkarmaya başlamıştı. Zehirli bulut bizi yukarıya çıkardıkça arabanın boyaları sökülüyordu ve arabadan değişik sesler çıkıyordu o an yaşamak için dua etmeye başlamıştım.
4 SAAT SONRA
Zehirli bulutun henüz etkisi New York üzerinden gitmemiş olsada bizim üzerimizden gitmişti.
Uyandığımda arabanın camlarının paramparça olduğunu ve motorundan duman çıktığını fark ettim. Claire henüz uyanamamıştı.
Nick:
-Hey, Claire uyan!
Biraz çabaladıktan sonra;
Claire:
-Owgh! Başım çatlıyor!
Sonra Ron'un sesini duyduk;
Ron:
-Hey! Beni duyan kimse varmı!
Nick:
-Evet! Biz duyuyoruz!
Ron:
-Neredesiniz?
Nick:
-Sanırım bu senin beğendiğin Mercedes ha?!
Ron:
-Ohw! Dostum! Onu ben istiyordum!
Sonra Ron ve Sarah yanımıza geldi;
Ron:
-Diğerleri nerede?
Şimdi ise zehirli bulutun darmadağın ettiği bu şehirde 12 kişiyi arayacaktık.
ÖLEN KİŞİLER
DESTINY
TOPLAM
KALAN: 12
ÖLEN: 9
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE CALAMITY
AdventureYayılan XLV Virüs'ü ve bir yandanda hava kirliliğinin artması dünyayı çok büyük bir şekilde etkilemişti fakat bunların hiçbirine hala bir çözüm bulunamamıştı. Virüs insanları Zombi'ye dönüştürüyordu fakat isimleri Aylak'dı ve bizde böyle diyorduk. A...