Ufak Bölüm

278 18 5
                                    

Evet gençler uzun zaman oldu gerçekten hiç yazasım yoktu inanır mısınız?

Ama eski yorumları okuyunca bi gaza gelmişim ufff diyorum. Neyse bu bölüm çok kısa olduğunun bende farkındayım ama ilerleyen bölümler (umarım kıçımı kaldırıp yazarım) daha uzun yapmaya çalışıcam.

Kendime Not: Yazımını geliştir amk önceki bölümleri BOK gibi yazmışsın!!

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

"Yani Nakahara Chuuya'yla nişanlanamadın öyle mi?"

Genç adam kafasını yere eğmiş kendine ve karşındakine olan sinirinden dudaklarını ısırıyordu. Kızılı kendisini sevdiğine inandırması için zaman istemişti ama o buna izin vermemiş işi aceleye getirmişti. Şimdi de karşısına geçmiş neden nişanın olmadığını mı soruyordu gerçekten? Zaten bu işe onun yüzünden girmişti. En başından beri bunu yapmak istemiyordu.

Ama itiraf etmeliydi, Chuuya'yı gördüğü ilk anda ondan etkilenmişti. Çoğu kadından hatta ona göre kadınlardan daha güzeldi kızıl. Hayatında ilk defa bir erkekten etkilenmişti.

"Maalesef. Mori Ouga işin içine girdi ve onun cevap vermesine bile izin vermeden reddettiler."

Sözlerinin sonunda göz ucuyla karşındaki uzun boylu adama baktı. Kendisinden biraz uzun, kumral yakışıklı bir gençti. Yaşını bilmiyordu ama kendisinden genç olduğunu varsayıyordu. Kumral genç düşünür gibi kollarını kavuşturarak sağ eliniyle çenesini kaşıyordu.

"Gerekçesi peki? Bir gerekçesi olmalı."

"Daha iyi bir teklif aldığını söyledi. Tahminim geçen sefer yemekte onun sevgilisi olduğunu iddia eden Dazai Osamu bir şeyler teklif etmiş olabilir."

Kumral genç odanın içinde tüm duvarı kaplayan perdeye bakarak düşünmeye devam etti. Elini perdeye atarken odada yalnız olmadığını hatırladı.

"Tamam şimdilik bu kadar yeter çıkabilirsin ama telefonunu açık tut her an arayabilirim."

Genç adam sadece anladığını belirten şekilde başını sallayıp odadan çıktı. Genç adamın çıkışıyla rahatlayan kumral genç elini attığı perdeyi çekerek duvarın tamamını kaplayan tabloya iç çekerek bakmaya başladı.

"Bu işin sonunda benim olacaksın."

Tablodaki yüze bakarak bunları mırıldandı. Chuuya Nakahara'nın kiraz çiçeklerini seyredenken ki mükemmel görüntüsüne bakarak sözlerini tekrarladı.

IgniteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin