🌸🌸🌸

726 71 139
                                    

Dazai'nin kendini Chuuya'nın sevgilisi olarak tanıtması ile Chuuya az kalsın içtiği şarap yüzünden boğuluyordu. Bunu beklememişti işte, Dazai'nin böyle söylemesi bütün işleri berbat etmesine yeterdi ama hayır! Chuuya buna izin verecek değildi.

''Saçmalama istersen Dazai. O benim sevgilim falan değil.''

Chuuya'nın bunu söylemesiyle adamın rahatlayıp Dazai'nin sinir olası bir olmuştu. Tam ağzını açıp itiraz edecekken ayağına basılmasıyla acıyla sustu. Bu bir uyarıydı. Chuuya bu gecenin sonunda sinir krizi geçirmek istemediği için bu durumu kısa sürede halledip evine geri dönmek ve ne bu adamı ne de yanındaki sinir bozucu Dazai'yi görmek istiyordu.

''Öyleyse rahatladım çünkü sana sormak istediğim bir şey vardı.''

''Öyle mi? Buyur dinliyorum.''

Dazai ve Chuuya merakla adama bakmaya başladıklarında adam cebinden bir kutu çıkarıp Chuuya'nın elini nazikçe kavradı. Dazai sinirle adamın eline baksada bir şey demiyor hala işin sonunu nereye bağlıyacağını çözmeye çalışıyordu.

''Chuuya biliyorum biraz ani oldu ama...benimle evlenir misin?''

İlk başta ikiside sözleri sindirmeye çalıştı, ilk tepkiyi Chuuya vermiş adamın yüzüne şaşkınca baka kalmıştı. Bu adam ciddi miydi?

"Biliyorum, biliyorum çok ani oldu. Tanışalı çok olmadı ama sana aşık oldum."

"Ehh.. biliyorsun değil mi? Benim bir erkek olduğumu sana daha öncede söyledim."

"Bu benim için bir sorun değil. Erkek ya da kadın olman. Sen benim ruh eşimsin. Hem bu Liman Mafya'sı içinde iyi olucak inan bana. Seni üzecek ya da kıracak herhangi bir şey yapmayacağım.... evlen benimle."

Chuuya ne diyeceğini bilemiyordu. Onunla evlenmeyi tabiki de istemiyordu. Kim daha yeni tanıştığı biriyle öyle hemen evlenebilirdi ki? Bu çok saçmaydı.

Dazai ise....o donup kalmış öylece Chuuya ve adamın birleşmiş ellerine bakıyordu. Şoka girmişti. Adam bildiğin anında hiç zaman kaybetmeden Dazai'nin sevgilisi olduğunu söylemesini de takmayarak evlenme teklifi etmişti. Yani herşey bu kadar kolaydı.

Adam Chuuya'nın red edemeyeceği bir şeyi öne sürüyordu. Mafya'nın iyiliğini. Chuuya bunu red edemezdi, hele ki patronu Mori bu evliliği isterse. Ki Mori lehine bir şey olursa kim olursa olsun kullanabilecek birisiydi. Chuuya'nın fikrini bile almazdı.

Dazai'nin dili tutulmuş gibiydi sadece birleşmiş ellere bakıyor ve düşünüyordu. Tek yapabildiği de buydu. Eğer burda olay çıkarırsa bu kendi açısından hiç iyi olmazdı. Mafya'nın işine karışmış olucak mafyayı karşısına alıcaktı. Bunu yapamazdı.

"Düşünmeme izin ver olur mu? Çok ani oldu o yüzden ben...ben ne cevap vereceğimi bilemiyorum."

"Tabiki, istediğin kadar düşün sorun değil."

Gecenin geri kalanında kimse konuşmamış sadece içkiler içilmiş ve yemekler yenmişti.

ಠ_ʖಠ    ಠ_ʖಠ    ಠ_ʖಠ    ಠ_ʖಠ     ಠ_ʖಠ   ಠ_ʖಠ

Ertesi gün ölü gibi uyandı Dazai. Ne yapacağını bilemiyordu, o sözün böyle bir şeye yol açacağını bilse ağzını diker di ama iş işten geçmişti yapacağı bir şeyi yoktu.

Ofise girince ruhsuz bir şekilde masasına geçti ve düşünmeye başladı, Chuuya'nın o adamla evlenmesine imkan yoktu. Hayır düşüncesi bile sinirlenmesine yeterde artardı.

Düşündü ve düşündü Chuuya'yı ikna etmesi lazımdı ama bu da imkansız gibi bir şeydi onu kırmıştı üstüne bu evliliği kabul etmesi Mori'nin bir sözüne bakardı.

Mori....

Dazai bir anda ayağa kalkıp başkanın odasına kapıyı çalıp girdi. Aklına harika bir fikir gelmişti. Chuuya'yı ikna edemiyorsa Mori'yi edecekti.

(=^・ェ・^=) (=^・ェ・^=) (=^・ェ・^=) (=^・ェ・^=)

Chuuya'nın durumu ise pek farklı değildi. Dünü düşünüyor kafayı yeme aşamasında etrafta volta atıyordu. Mori'ye herşeyi anlatmıştı tabi üstü kapalı bir şekilde.

Mori'nin tek söylediği ise 'bu durumu biraz düşüneyim' olmuştu. Chuuya bu belirsizliğe gelemiyordu. Burda hayatının geri kalanını birisiyle paylaşması söz konusuydu. Belirsizliğe gelemeyeceği bir konu.

Chuuya 7 yaşından önceki hayatını hatırlamıyordu bu yüzden ailesi olup olmadığını bilmiyordu. En son aile dediği kişiler ona ihanet etmişti şimdi ise mafyayı ailesi olarak görüyordu ama bu durum tamamen farklıydı.

Chuuya bir aile kuracaktı. Taman çocuğu olamayacaktı çünkü evleneceği kişide erkekti ama yinede iki kişilik bir aile olucaklardı o adamla. Chuuya bir an düşündü nasıl olucağını.

Her sabah uyandığında göreceği bir yüz, beraber kahvaltı, beraber geçirecekleri boş zamanları, izleyecekleri filmler, her zaman beraber yiyecekleri akşam yemekleri ve birlikte yatmaları.

Bunları hepsi çok güzel hayallerdi ama tek farkı vardı Chuuya bunları o adamla düşünemiyordu. Düşlediği hayallerinin içinde bir tek Dazai vardı. Chuuya bu duruma buruk bir gülümseme bıraktı.

Sevdiği kişi onu genelevde çalışsa daha iyi olacağını düşünüyordu. Ondan nefret ediyor ve bunu her fırsatta ya gösteriyor yada söylüyordu. Bu zamana kadar hep ona ayak uydurmaya çalışmıştı, ne kadar üzülsede belli etmemişti.

Kapının tıklatılmasıyla düşüncelerinden ayrıldı ve dışardaki kişinin içeri girmesini söyledi. Gelen çalışan patronun kendisini çağırdığını söylemesiyle sertçe yutkunmaktan kendini alamadı.

Patronun odasını gergince çalıp komut gelince içeriye girdi. Mori ellerini birleştirmiş masasında oturuyor düşünceli bir şekilde bir noktaya sabit bakıyordu. Chuuya yanına yaklaşınca keskin bakışları kızıla sabitledi.

"Chuuya-kun senden bir iyilik istesem olur mu?"

"Tabiki patron ne isterseniz."

"Mafya'nın iyiliği için istemediğin birisiyle evlenir misin?"

Chuuya derin bir nefes alıp şapkasını eline alıp göğsünün üstünde tuttu.

"Patron bildiğin gibi ben geçmişimi hatırlamıyorum. Ailem dediğim kişilerce ihanete uğradım, bu zamana kadar... hayır mafyaya katılana kadar aile kavramı benim için sadece hayal edebileceğim bir şeydi ama bu yer benim ailem oldu. O yüzden ailemin iyiliği için her şeyi yapmaya hazırım."

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

İşleri ne hale soktum bende bilmiyorum ama umarım bok yoluna gitmez.

Kısa oldu yapacak bir şey yok hepsini bir anda versem olmazdı tadı kaçar azıcık merak edin bakalım neler olucağını gerçi çoğu kişi tahmin edicektir ama neyse dhsjxjzjsjsjsjnz

Öpüldünüz canlar🌸🌸🌸🌸🌸

IgniteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin