11

167 20 12
                                    

Hoseok üç gündür okul çıkışlarında etrafa bakıyordu, belki yoongi gelirdi diye ama gelmemişti.

Hoseok yine etrafa baktığında motoruna yaslanmış, siyahlar içinde uzun saçlarını bağlamış yoongi'yi gördüğünde yutkunarak baktı.

Dışarı çıktığında yoongi kendisine doğru geliyordu , hoseok kafasını eğdiğinde yoongi "hoseok" dediğinde hoseok kafasını kaldırdı, yoongi gülerek "nasılsın?" dediğinde hoseok yutkunarak "iyiyim" dediğinde yoongi "biraz gezmek istermisin?" dediğinde hoseok "olur" dediğinde yoongi hoseok'un elini tutarak motorun yanına getirdi.

Kaskı aldı "korkarmısın?" dediğinde hoseok kafasını salladı "biraz" dediğinde yoongi kaskı takarak "ben ayarlayacağım" dediğinde hoseok kafasını salladı.

Yoongi hoseok'un belini tutarak motora oturttu, kendiside arkasına oturdu, hoseok korkarak bakarken yoongi kemer çıkartarak hoseok'un beline bağladı, kendi belinede bağladı.

Hoseok derin bir nefes aldığında yoongi "kollarımı tutabilirsin" dediğinde hoseok kafasını salladı, yoongi motoru çalıştırdığında kendini yoongi'ye yapıştırp kollarını tuttumuştu.

Yoongi ilerlemeye başladığında hoseok kalp krizi geçireceğini sandı ,  yoongi bir kolunu hoseok'un beline koyarak kedine iyice yaklaştırdı ve geri motor kolu tuttu.

Yoongi deniz kenarına geldiğinde durdu, hoseok'un belindeki kemeri açtı, inerek hoseok'un kaskını çıkartarak kenarı koydu, hoseok'un belinden tutarak indirdi, kendi kaskınıda çıkartarak kenarı koydu.

Gülerek hoseok'un saçlarını düzeltti "eğlencelimiydi?" dediğinde hoseok kafasını salladı "hayır" dediğinde yoongi güldü "bu sefer arkaya binersin" dediğinde hoseok kafasını salladı.

Yoongi hoseok'un elini tutarak kıyıya geldi, ceketini çıkartarak yere koydu, hoseok'u oturttu, kendide kumlara oturdu, hoseok kafasını eğdi, yoongi derin bir nefes aldı "güzel değilmi?" dediğinde hoseok kafasını kaldırdı, güneş batmaya yaklaşmıştı, kafasını salladı "güzel" dediğinde yoongi güldü.

Hoseok yoongi'ye baktığında yoongi "ondan daha güzel biri var" dediğinde hoseok "kim?" diyerek merak ile baktı, başka birinemi aşıktı yoksa.

Yoongi hoseok'a baktı "sen, sensin" dediğinde hoseok kafasını eğdi "olmadığımı biliyorum, bana yalan söyleyerek kandırmayın" dediğinde yoongi "keşke kendini benim gözümden görebilseydin hoseok, o zaman bu sözleri söylediğin için utanç duyardın" dediğinde hoseok yoongi'ye baktı.

Yoongi "sen okadar güzelsin ki biri seni fark edicek diye korkuyorum" dediğinde hoseok'un yanakları kızarmıştı, yoongi "güzelliğini o bandı takarak kapatamazsın hoseok, ben senin kusurlu kusursuzluğunu seviyorum" dediğinde hoseok yutkunarak kafasını eğdi.

Hoseok'un gözleri doldu "beni kandırma, sıkıldığında bırakıcaksın" dediğinde yoongi hoseok'un yanağını okşayarak "seni neden kandırayım hoseok, seni asla bırakmayacağım, ister bu aşkımı kabul et ister etme, ben senin her zaman iki adım gerinde, üç adım önünde, ihtiyacın olduğunda yanında durucam" dediğinde hoseok'un göz yaşları aktı.

Yoongi hoseok'un yanaklarını tutarak sildi "ağlama hoseok, gözyaşların için dünyayı yakarım " dediğinde hoseok  "benden sıkılınca ne olucak, bir gözüm görmüyor, bant bile çirkinliğimi gizleyemiyor" dediğinde yoongi sinir ile bandı çıkardı "şu siktiğimin bandı bir işe yaramıyor, sen böyle güzelsin hoseok, sen kendine çirkin desende, kendine o haksızlığı yapsanda benim gözümde tanrıçalardan daha güzelsin, benim gözlerim sadece seni görüyor, senin kusur saydığın kusursuzluğunu görüyor.. bana gelipde çirkinim diyemezsin, bukadar güzelken çirkinim diyemezsin" diyerek kafasını hoseok'un omzuna yasladı.

Neden anlamıyordu ki hoseok o'nu, yoksa anlamakmı istemiyordu? Bukadar güzelken neden kendine çirkinim diyordu? Neden güzelliğini görmüyordu?

Yoksa aptalımı oynuyordu, belkide evet aptalı oynuyordu.

Kendindeki güzelliği göremeyecek kadar aptal, kendine çirkin diyebilecek kadar küstahtı hoseok yoongi'nin gözünde.

Yoongi kafasını kaldırdı "bir daha bu işlevsiz bez parçasını takarsan sana yemin ederim bundan ne kadar varsa yakarım, güzelliğini saklarsan hoseok bütün dünyaya güzelliğini gösteririm, kendini olduğun gibi kabul et, hiçbir şey önemli değil, insanlar konuşur , konuşur ve konuşurlar, hiç dönüp kendilerine bakmazlar, kusurlarına bakmazlar, insalar okadar alçaktır ki kendini daha iyi hissetmek için başkalarını ezerler" diyerek kafasını eğmiş hoseok'a baktı.

Çenesini tutarak kaldırdı "ve en sonunda ne olur biliyormusun, en sonunda kendi bencilliği ile, kendi kusurları ile baş başa kalırlar ve kabul etmezler, ne kadar iğrenç olduklarını kabul etmezler hoseok, onlar kendi çirkinliklerini görmezden gelirken sen neden güzelliğini görmezden geliyorsun?" diyerek göz yaşlarını serbest bıraktı.

Hoseok ıslak gözleri ile kendi için ağlayan adama baktı, sıkıca sarıldı, bukadar güzel seviliyorken , kendisine ailesi gibi değer veren biri daha olduğu için çabalayacaktı, kendini sevmeyi öğrenecekti.

Geri çekilerek yoongi'nin dudaklarını öptüğünde yoongi hoseok'un yanağını tutarak karşılık verdiğinde güneş batmıştı.

/

sope : eyesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin