Yoongi hoseok'un evinin önünde durdu, inerek hoseok'u da indirdi, kaskı çıkartarak kenarı koydu, dağılmış kahfe saçları düzeltti.
Hoseok yoongi'ye gülerek bakıyordu, yoongi hoseok'un yanağını okşayarak "görüşürüz güzelim" dediğinde hoseok kafasını salladı "görüşürüz" diyerek yoongi'ye yaklaştığında yoongi hoseok'un dudaklarını kavradı, beline sıkıca sarıldı.
Hoseok kollarını yoongi'nin boynuna doladı, ayrıldıklarında yoongi gülerek bakıyordu, hoseok'un anlını öptü "gitmez isen seni bırakmayacağım" dediğinde hoseok güldü son kez yoongi'yi öperek "iyi geceler" diyerek ayrıldı.
Yoongi gülerek hoseok'un arkasından baktı, içeri girdiğinde kaskını taktı, motoru çalıştırarak gittiğinde taehyung "vuhuuuu o ne karizma, o ne romantizimdi bee" dediğinde jin "vallah ağzım açık kaldım" dediğinde hoseok kafasını eğdi "yah siz bizimi izlediniz" dediğinde üçlü kafasını salladı.
Namjoon "bebeğim bandını çıkarmışsın" diyerek hoseok'un saçlarını öptü, hoseok kafasını salladı "o olmadan daha iyiyim" dediğinde hepsi gülerek hoseok'a sarıldı.
Oturduklarında taehyung "anlatsana neler yaptınız" dediğinde hoseok yutkunarak "deniz kenarına gittik, biraz konuştuk, bandımı çıkarttı" dediğinde namjoon kaşlarını çattı "anlamdım" dediğinde hoseok güldü.
"Bandımı çıkarttı, kusurlarımı sevdiğini, birinin beni fark etmesinden korktuğunu söyledi" dediğinde jin "hoseok gerçekten sana aşık" dediğinde hoseok gülerek kafasını eğdi , evet gerçekten yoongi o'na aşıktı.
Deliler gibi.
Kusurlu birine aynı zamanda kusursuz birine aşıktı.
Zaman hızla geçerken hoseok kendini, kusurlarını seviyordu, tabi bu yolda onu kırıp inciten çok olmuştu ama yoongi ve ailesi yanında olarak o'na güç veriyorlardı.
Hoseok yoongi'nin arkadaşları ilede tanışmıştı, jimin ve jungkook.. iki aşık, jimin'in bir eli yoktu ve protez el kullanıyordu ama asla şikayet etmiyordu, jungkook'un o'nu böyle sevdiğini, kusurlarını görmezden geldiğini ve sadece o'nun mutluluğunu gördüğünü söylüyordu ve bu onlara yetiyordu.
Tıpkı yoongi'nin yaptığı gibi, yoongi hoseok'un gülümsemesi ve neşesi için uğraşıyordu.
Yoongi hoseok'un parmakları ile oynar iken cebinden bir yüzük çıkardı, narin parmaklara takarak "hoseok geçen 8 yılda beni tanıdın, gerçek anlamda beni tanıdın ve yaptıklarımı bildiğin halde beni bırakmadın, gerçi sen beni bıraksanda ben seni bırakmazdım" dediğinde gülerek yanağını öptü hoseok.
Yoongi gülerek "kısacası evlenelim işte , of tıkandım" dediğinde güldü hoseok "yoongiii" dediğinde anlını öptü "söyle bebeğim" dediğinde hoseok "öncelikle seni çok seviyorum yaptıkların beni korkuttu ama bıraktığını söylediğin için rahatım ve evlenelim seni çok seviyorum" dediğinde yoongi hoseok'un dudaklarını öpmeye başladığında hoseok gülerek kollarını boynuna sardı.
İkili mutluydu.
Hoseok'un minik ailesi mutluydu.
Hoseok kendini sevmeyi acı yollardan geçse de öğrenmişti ve bu da en büyük hediyesiydi minik çift'in.
___________________
Minik üzümlü keklerim 😭😭😭
Bu da burada bitti 🥺
Diğer kitaplarda görüşürüz love youuu❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : eyes
FanfictionBir insan kusurluyken bu kadar kusursuz olurdu. Hoseok gördüğüm en kusursuz insandı.