Hoseok gözündeki bant ile hastaneden taburcu oldu.
Namjoon hoseok'u kucağına aldı "şimdi sana birkaç parça kıyafet alalım, tamam mı bebeğim" dediğinde hoseok kafasını salladı "tamam, namjoon hyung doktor hiç bantı çıkartmayın dedi, neden?" dediğinde namjoon yutkunarak "çünkü gözün biraz acımış, iyileşene kadar bant orada kalıcak" dediğinde hoseok kafasını salladı.
"Ama acımıyo ki" dediğinde namjoon hoseok'un yanağını öptü "o'nu doktor bilir bebeğim , bizde doktor ne derse o'nu yapıcaz" dediğinde hoseok "tamam, ama gözüm çabuk iyileşsin" dediğinde namjoon gülerek "evet çabuk iyileşmesi için fazla dokunmamalıyız" diyerek tombul yanağı öptü, hoseok kafasını salladı.
Bir kaç parça kıyafet alarak evlerine geldiler, hoseok'u koltuğa oturttu "açmısın" dediğinde hoseok "eveet" dediğinde namjoon "o zaman mutfağaa" dediğinde hoseok güldü, koşarak mutfağa gitti.
Kapı çaldığında namjoon kaşlarını çattı "hoseok bir şeye dokunma güzelim" dediğinde hoseok "tamaam" dediğinde namjoon kapıyı açmaya gitti.
Kapıyı açtığında taehyung gülerek "selam" dediğinde namjoon "hoşgeldiniz" dediğinde taehyung "bu Kim Seokjin avukatın" dediğinde hoseok yanlarına geldi, seokjin gülerek "merhaba hoseok" dediğinde hoseok namjoon'un bacağına sarıldı "merhaba" dediğinde namjoon hoseok'u kucağına aldı.
Geri çekilerek içeri girmelerini izledi, oturduklarında namjoon "hoseok yukarı çık ve odanı seç bebeğim" dediğinde hoseok kafasını salladı ve yukarı çıkmaya başladı.
Jin "hoseok'un teyzesi var, o'nun ile konuşmamız gerek, istemez ise hoseok'un velayetini almamız için küçük ayarlamalar yapıcam eğer teyzesi bakmayı kabul ederse maalesef o'nun ile vedalaşmalısınız" dediğinde namjoon'un gözleri doldu.
Minik meleği bırakmak istemiyordu, taehyung "biz gidip konuşucaz, üzülme namjoon her şey hoseok'un elinde" dediğinde namjoon kafasını salladı.
Taehyung ve seokjin gittiklerinde namjoon hoseok'u kucağına aldı , mutfağa giderek yemek yapmaya başladı, hoseok merak ile namjoon'a sorular sorarken namjoon gülerek hepsini cevaplıyordu.
Namjoon ilk defa yalnız hissetmemişti.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : eyes
FanfictionBir insan kusurluyken bu kadar kusursuz olurdu. Hoseok gördüğüm en kusursuz insandı.