1

395 36 23
                                    

Hoseok 10 yaşında ailesi ile dışarı çıkmış ve geziyorlardı.

Gülerek anne ve babasına birşeyler anlatırken önlerine 3 kişi çıkmıştı.

Bay jung, hoseok'u arkasına aldı, adamlar bıçaklarını çekerek üstlerine gelmeye başladığında bayan jung, hoseok'a sarılarak geriye gitti.

Yüzü kapalı adam "bize üstündeki bütün değerleri eşyaları ver" dediğinde bay jung "sadece para var" dediğinde adam kolundaki pahalı saat'e baktı, gülerek "sadece para ha" diyerek üstüne atladı.

Maskeli adam bay jung'u bıçakladığında hoseok korkarak geri gitti, diğer adamlar annesini tutarak kolyesini ve çantasını aldılar.

Hoseok annesinide bıçaklayacak olan adamın kolunu tuttu "yapmayın bayım" dediğinde adam hoseok'u ittiğinde hoseok'un gözünü çizmişti.

Adam gülerek hoseok'un kolunu tuttu, hoseok ağlayarak bakarken adam "gözlerin güzelmiş, bir tane vermek istermisin?" dediğinde hoseok kafasını salladı, ağlamaya devam ederken adam hoseok'un çenesini tuttu.

Uzaktan birisi onları gördüğünde polisi aramıştı, adam bıçağı hoseok'un gözüne getirdi, hoseok ağlayarak adamı itmeye çalıştığında adam bıçağı gözüne geçirmişti bile.

Hoseok çığlık attığında polis sirenleri duyuldu, adamlar kaçmaya başladığında hoseok yere düşerek gözünü tuttu.

Uzaktaki adam korkarak hoseok'un yanına geldi, gözüne baktığında çoktan geç kalmıştı, bir polis arabası yanlarında duruğunda diğer ikisi ilerlemeye devam etti.

Polisler yanlarına oturduğunda hoseok'un ağlamaktan sesi kısılmıştı, gözü çok acıyordu ve minik ellerinde bir sürü kan vardı.

Adam hoseok'u kucağına alarak polis arabasına bindi, hemen hastaneye geldiler, hoseok'u hazırlayarak ameliyata aldılar.

Hemşire adamın yanına geldi "gözünü kurtaramayız, damarların çoğu kesilmiş ve almamız gerek, siz kimsiniz?" dediğinde adam mecburen "amcasıyım" dediğinde kadın "anne babası yokmu?" dediğinde adam "ö-öldüler" dediğinde kadın kafasını salladı.

Hemşire kağıda baktı "isim soy isim" dediğinde adam "kim namjoon" dediğinde kadın kafasını salladı "izin için imza atmalısınız" dediğinde namjoon kafasını salladı ve imzasını attı.

Polisler yanına geldiğinde namjoon "yolda gidiyordum, ileride çığlık sesi geldiğinde oraya döndüm, 3 maskeli adam çocuğun anne ve babasını öldürmüşlerdi bile, küçüğü tuttuklarında korktum, siz geldiğinizde kaçmışlardı, çocuğun, çocuğun gözü kurtarılımazmış" diyerek ağladığında polis "teşekkür ederiz bay kim, yasal olarak çocuğun sorumluluğunu alabilirmisiniz?" dediğinde namjoon "bilmiyorum" dediğinde polis yanına oturdu.

Namjoon adama baktığında adam "ben kim taehyung, biliyorum bu büyük bir sorumluluk ama o'na yardım edebilirsin, yetimhaneyi çok iyi bilirim, gözü yüzden dışlanıcak ve içine kapanıcak, o daha 10 yaşında, ben gerekirse yardımda bulunacağım, yemin ederim" dediğinde namjoon kafasını eğdi.

Taehyung namjoon'a bakarken namjoon "tamam, o'na iyi bakıcam, sorumluluğunu alıcam" dediğinde taehyung gülerek "ben size bir avukat yönlendiricem, merak etmeyin bütün masraflarını ben karşılayacağım" dediğinde namjoon kafasını salladı "teşekkür ederim bay kim" dediğinde taehyung gülerek kalktı.

Dosyayı aldı "geçmiş olsun" diyerek gitti.

Namjoon ise ameliyatta olan küçük çocuğu beklemeye başladı.

_____________________

🤭 bence bu kitap çok güzel oldu🤭

Küçük bir ricam olucak.
Lütfen bu kitap değer görsün🥺 wattpad'in kitaplarımı harcamasını istemiyorum 🥺iyi bir yazar değilim ama ricamı kırmayın lütfen, teşekkür ederim, sizi seviyorum 🧡❤

14.03.22

sope : eyesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin