Jungkook 3 kişilik olan grubunda okulda oldukça popülerdi. Bu sadece 2 arkadaşı olduğu anlamına gelmiyordu tabiki. Başka arkadaşları da vardı ama onlarla arası çok soğuktu. Okuldaki nerdeyse bütün kızların numarası onda vardı ama kullanıyor mu derseniz... HAYIR. Bütün numaraları verildiği gibi çöpe atıyordu. Bu yüzden kızların kalbini parçalayan kişi olarak da her yerde geçiyordu. Bundan mutlu muydu? Evet. Kızların numaralarını böylece vermesini arsızca bulduğu için onlara böyle ceza veriyordu.
Sabah kalktı, aynaya biraz bakıp kendisini övdü ve telefonunu kontrol etti. Arkadaş grubundan mesajlar vardı.
{BOŞ İNSANLARIN GRUBU}
Yoongi:
Okulda birşeyler olmuş
beyler sanırım birisi
popülerliğimizi elimizden
alıcakmışNamjoon:
Kim ki olm bütün
okul bizi seviyor?Yoongi:
Kim olduğunu bende
bilmiyorum ama
öğrenicemJungkook:
Ya olm bi bu eksikti
ben bulurum kim olduğunuYoongi:
O zaman ben şöyle
bir bilgi veriyim bu grup
başka bir üniversiteden
yaptıklarından dolayı atılmış
ve bizim üniversiteye gelmişler
grubun lideri kim taehyung muş
söylentilere göre de çok
yakışıklıymış bu grup 4
kişilikmiş ve oldukları her yerde
en iyi onların olması
gerekiyormuş o yüzden de
Bizim popülerliğimize göz
koymuşlarJungkook:
Bu mu yani? FBSJFBDK
Daha iyi bir geçmiş ve
ön izlenim beklerdim neyse
ben hallederim siz keyfinize
bakınNamjoon:
Jungkook çok emin konuştun
gibi geldi ama neyse sen
emin konuşuyorsan bir
bildiğin vardır[]
Jungkook okula grubuyla gelmiş ve havalı bir giriş yapmıştı. Bir şey eksikti. Herkes onlara ağzı açık bakmıyordu. Hatta kimse onlarla ilgilenmiyordu. Yan tarafa baktıklarında onları görmüşlerdi. "AİSHH YETER BE" jungkook bağırıp o gruba doğru yürümeye başladı. Tabiki grubu da arkasından geliyordu. Jungkook "ne sanıyorsunuz siz kendinizi?! Sizin gibi çok grup devirdik biz! Yaptığınız son açıklamadan sonra sizi bişey sanmıştım. Ezik bir gruptan başka bişey değilsiniz. Bizi bu rezalet grupla mı yeneceksiniz? Hahahaha. Cidden çok gülünç. Komik. İnanın bizden çekeceğiniz çok şey var. Şimdi yeni fAnLaRıNıZ bunun üstüne oturup düşünsün. Bu okulda bizi geçebilen tek bir grup bile yok. Hahahaha. Geleceğiniz okulu keşke araştırsaydınız." dedi ve bütün herkesin ağzını açık bıraktı. Herkes zaten biliyordu jungkookun grubunu kimsenin geçemeyeceğini. O yüzden çoğu kişi tam jungkookun tarafına geçiyordu ki... taehyung jungkooka seslendi "hey kook. Seni senden daha iyi tanıyorum biliyor musun? Madem kimse senin grubunu ezip geçemez o zaman yarışalım. Hatta konusunu da sen seç."
Kook mu? Bunu sadece jungkookun cidden çok yakını olan insanlar bilir ve kimse ona kook diye seslenemez. Jungkook fazla samimiyetten hoşlanmaz. Tabiki de jungkook bunun altında kalmadı. "Tamam V öyle olsun. Seçtim bile. Konu Yakışıklılık ve kalite. Bu konuda yanımızdan bile geçemezsiniz."
Tae çok şaşırdı. Bu nasıl olabilirdi? V mi? Bunu ne kadar araştırsa da bulamazdı. Peki bunu nerden öğrendi? Hatta bunu günlerce göz kırpmadan araştırsa gene bulamazdı.
Merhaba!
Birazcık yeniyim o yüzden kötü
olmuş olabilir 😙Fikirlerinizi belirtirseniz çok
mutlu olurum🙂Diğer bölümde işler biraz
değişecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maybe one day | TAEKOOK
Любовные романыÜniversite 2 olan jungkook geniş bir arkadaş çevresine sahipti ve hayatta her zaman çok şanslıydı. Maalesef aşk konusunda çok şansız bir kişiydi ve ne yaparsa yapsın bunun düzelmeyeceğini düşünüyordu. Peki gölgesini fark edebilmiş miydi?