Slm cnm nbr?
Evet ben ve asla bu hikayeyi nasıl
devam ettireceğini bilmeyen küçük
(🤏) beynim geldii!Bu bölüm kesinlikle rezalet olucak
ama ben asla yazdığını silicek
bir yazar olmadım o yüzden
bütün bölümler bok gibi👍Siz tabi o odanın sırrı çözülünce
taekook kavuşucak sanıyosanızz...Zönkkk
Yanıldın bebisimm💕JK
Uyandığımda yerde yatıyordum. Taenin evindeydim. Kalktım ve o odayı gördüm. Cidden şaka gibiydi. O oda cidden anlatılacak bir oda değildi. Doğduğum ilk günden bugüne (?) kadar fotoğraflar vardı. Odada jungkookla alakası olmayan hiçbir şey yoktu. Bütün duvarlar fotoğraflarımla kaplıydı. Bu odanın olması dehşet derecede korkutucuydu. Korktuğum tek şey bu değildi. Bu evin taeye ait olması ve bugüne kadar bütün fotoğraflarımın olmasıydı. Bu fotoğraflar bende bile yoktu.
Taenin evinde bunlar ne arıyordu? Benle alakalı herşey var derken şaka yapmamıştım. Bir bilgisayar vardı. Üstü benim resimlerimle kaplanmış bir bilgisayar. Odaya hala girmemiştim. Korkuyordum ve bugün yanıma yoongiyi almamakla büyük hata ettiğimi anlamıştım. Odaya kapının kenarından bakıyordum. Ben ve ben ve ben. Her türden oyuncak şeklim yapılmış, her yere benimle alakalı şeyler yapıştırılmış, yıllardır kendi tarifimle yaptığım mükemmel koku her yerdeydi.
Odada bir bilgisayar daha vardı. Üstünde ise sanırım ihanet vakası yazıyordu. Ne ihaneti? İhanet ne alakaydı? Daha fazla dayanamayıp içeri girdim. Şuan kafamda o kadar çok soru vardı ki cidden bayılıcak gibi olmuştum. İlgimi çeken o bilgisayarı açtığımda Gojinin üstüne büssürü şeytan efekti yapılmış fotoğraflar vardı. Goji ne alakaydı? Gojiyle tam 1 buçuk yıldır konuşmuyoruz. Beni aldattığına dair şeyler duydum ama buna inanmıyorum.
Bir çok dosya vardı. Herhangi birisini açtım. Goji ve Kai? Bu da ne demek? Dosyada bir video vardı ve gojiyle Kai çok yakındılar. Bu arkadaş bağımında değildi. Bir süre sonra videoda iğrenç şeyler olmaya başladığında dosyayı kapattım. İhanet derken bu mu kastedilmişti? Bi anda herşeyin bir plan olduğunu düşünüp konuşmaya başladım.
"Tamam çocuklar. Gojiden ayrılacağım. Bu kadar büyük bir plan yapmanıza gerek yoktu. Şu videoları gösterseydiniz ayrılırdım zaten."
Ses yoktu. Etrafta kimse yoktu. Bu kadar olayın üstüne bu odanın taenin evinde olduğunu tamamen unutup çocukların bir plan yaptıklarını düşünüyordum. En sonunda dosyalara bakmaya devam etme kararı aldım. Bir açtığım dosyada ise bir mesajlaşma fotoğrafı vardı. Kai ve Gojinin yazışması. Goji açık bir şekilde beni kullandığını kaiyi sevdiğini yazmıştı. Ağzım açık kalmıştı. Ben böyle bir sahtekarla az daha evleniyordum. Üstelik bu yaşımda!
Şaşkınlığım daha bitmemişken bir mesaj geldi.
Goji-Jungkook
Goji:
Sevgilimm💕
Seni çok özledim🥺
Artık bu arayı kapatalım
ve ilişkiye devam
edelimm
*Görüldü*JK
Gojiye bu dosyadaki fotoğrafları yollamayı düşündüm. Yolladım da yüzsüz bir şekilde engelledi. Açıkçası bu aralar çok umrumda değildi Goji. Ayrıldık sonunda bile diyebilirim. Çıkan bütün söylentilerle ben ilgileniyordum ve cidden yorulmuştum. Böylesi daha iyiydi. Masada bir kağıt gördüm. İlgi çekiciydi. Açtım ve içine baktım. Kısa bir not ve bir şiir vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maybe one day | TAEKOOK
Roman d'amourÜniversite 2 olan jungkook geniş bir arkadaş çevresine sahipti ve hayatta her zaman çok şanslıydı. Maalesef aşk konusunda çok şansız bir kişiydi ve ne yaparsa yapsın bunun düzelmeyeceğini düşünüyordu. Peki gölgesini fark edebilmiş miydi?