Slm bebitolarım💅
Öncelikle diğer bölümde finale
yaklaştık fln dedim ama o
anlamda değil herşey
netleşicek anlamında söyledimE niye hiç birşey yokken tae
öldü derseniz de diğer bölümleri
bekleyin derim😌Beklediğinize pişman olmayacaksınız
bence👍😁"Yoongi defalarca konuştuk o benim en yakın arkadaşım taeyi öldürdü seni sevdiğimden bişey demiyorum ama bir daha onu affetmem için bana bu saçma konuşmalardan bir daha yapma" Jiminin saçma konuşma olarak adlandırdığı konuşma yoonginin jungkooku kendine getirmek için jimine anlattığı jungkookun kalp acılarıydı. Yoongi jiminler jungkooku affetse bile jungkookun kendini affetmeyeceğini biliyordu ama bir umut deniyordu. O da ne yapacağını şaşırmıştı. Sevgilisiyle mutluydu ama kardeşim dediği insan acıdan kıvranırken mutlu olmak onun için bir ihanetti. Peki ya jungkook? Çektiği acının, mutsuzluğunun haddi hesabı var mıydı? Yemeden içmeden kesilmiş sevdiği insanla ilgilenememiş ve bu sırada eskiden uğruna dağları taşları yıktığı biricik sevgilisini başlamıştı. Sevgilisi bunu normal karşılıyordu çünkü jungkookla tanıştığında o da bir yakınını kaybetmişti ve ağırlıklı bir depresyon geçirmişti. İşte o zaman tanışmışlardı. Sevgilisi elinden geleni yapıyordu ama nafile. Jungkook içindeki suç duygusuyla ölüceğini biliyordu.
Jungkook hala sevgilisini seviyordu. Gerçi bir kaç ay sonra kocası olacaktı. Pişman olmanın faydası yoktu. Jungkook hayatına devam edecekti. Kararlıydı ama tabi ki bu süreçte taeyi unutmayacaktı. Ziyaret edecek, taeye faydası olmayan çiçekleri göz yaşlarıyla ekecekti toprağına. Acımıştı kalbi, tae kadar olmasa da. Ne biliyordu jungkook? İşte bu sorunun yanıtı yoktu. Tae neden bir anda böyle birşey yaptı? Ani bir karar mıydı? Herşey saçmaydı. Olanların bir açıklaması var mıydı? Jungkook buna ihtimal vermedi. Belki de herşeyi öğrenmenin yolu taenin evine gitmekti. Herkesin evi acı köşesidir. Belki orda neden canına kıydığına dair şeyler vardır diye düşünmüştü jungkook. Tek bir sorun vardı, jungkook o eve giricek kadar güçlü müydü?
YOONGİ
Jimin ve diğerleri jungkooku affetmedi, affetmeyecekti. Arkadaşım hayata geri dönsün diye çabalarken bana yardımcı olmak istemeyen kişiler eskiden jungkookun -güya- arkadaşlarıydı. Yalan olmasın namjoonla kavgalıyım. Eskiden kardeşim dediğin kişiyi yaptığı tek hatayla silmemeliydi. Evet bu bir hata hemde büyük bir hata ama jungkook bu haldeyken onu bırakıp gidicek yürek kimde vardı? Jungkookun daha önce kardeşim dediği insanda vardı. Olaya jungkookun gözünden bakmayı bile denemedi ve o yüzden kavga ettim namjoonla. Jungkook hiçbir şey bilmiyordu gerçi biz bile bilmiyoruz jungkookun kırıcı sözleri onu neden intihara sürükledi ya da bunda bu kadar üzülecek ne vardı? Son günlerde taenin ağlama sesleri evde yankılanıyordu yardım etmeye çalıştık ama hızlı atlattığı için kimse fazla ciddiye almadı. Ciddiye almamız gerektiğini ne jungkook ne de biz bilmiyorduk. Jungkook benim arkadaşım kardeşim ve can dostum onu yanlız bırakmak benim için yasak.
Goji-jungkook
Goji:
Sevgilim nasılsın ve artık
şu ölen malum kişinin
hangi akraban olduğunu
söler misin? Her insan gibi
benim de yanlış anlama
gibi bir hakkım varJungkook:
Goji hiç sırası değil bak
sinirliyim sana patlarımGoji:
Jungkook biz evleneceğiz
ve sen bana bir yabancı
gibi davranıyorsun??
Hareketlerin beni kırmaya
başladı ve yanıma gelmezsen
bu üzgün tavşanı artık
göremezsin☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maybe one day | TAEKOOK
RomanceÜniversite 2 olan jungkook geniş bir arkadaş çevresine sahipti ve hayatta her zaman çok şanslıydı. Maalesef aşk konusunda çok şansız bir kişiydi ve ne yaparsa yapsın bunun düzelmeyeceğini düşünüyordu. Peki gölgesini fark edebilmiş miydi?