Evett…
Gene ben hihiŞey biraz fazla zaman oldu ama
artık yazmalıyım diye düşünüyorumHayalet okuyucular en çok beni
seviyor sanırım😚Sizde hayalet olmaktan
sıkılmadınız mı?Oy vererek sıkılmaktan kurtulabilirsiniz💕💕
Jungkook-Taehyung
Tae:
Imm… selam?Jungkook:
Tae herşeyi açıkla hemen çabuk
itiraz kabul edilmez yasasını da şimdi
koyuyorum.Tae:
Sakin…
Onun yerine senle bir oyun
oynayacağızYazıyor…
Tae:
Sakin demiştim
Neyse
Oyun şöyle olucak
Sen bana içinden geçen her
soruyu sorucaksın
Bende cevaplayacağım
Sende benim cevabımla alakalı
düşünceni söyleyeceksin
Eğer gerçek düşüncelerini
söylemezsen veya cevap vermessen
Bende sorularına cevap vermem
?Jungkook:
Ben kabul ediyorum
Bunu nerde yapacağız?
Sana bir konum atıcam tatlı
bir park
Orada oynayalım olur mu?Tae:
Hmm… seni kırmak istemem
ama başka bir yer olucak
*Konum*
Yarın saat 6:45 de?
Bekliyor olacağım mutluluk
kaynağım…Çevrimdışı
Jungkook:
Imm…
Tamam🤨Çevrimdışı
JK
Gönderdiği konum eski evimizdi? Ne alaka ki şimdi offf. Kim bilir ne diyecek. Umarım pişmanlıktan ölmek isteyecek aklıma bir de eski anıları hatırlatıp beni mahvetmez. Yarın neler soracaktım? Onun verdiği cevaplara kendi fikrimi söylerken dürüst olucak mıydım? Peki o ne cevap verecekti? Uzun zamandır beni sevdiğini söyledi. Beni ilk nerde tanımıştı? Benim herşeyimi biliyor muydu? O zaman eskiden yaşadığım korkunç olayları da mı biliyordu?
Ne kadar uyumaya çalışsam da uyuyamadım. Aklımdaki sorular cidden beni zorluyordu. Bana mutluluk kaynağım diyecek kadar seviyor muydu beni? Ahh gene sorular! Hiç birşey düşünmeden uyuyorum artık.
Sabah
TAE
Uyanmıştım çoktan. Cevabını veremeyeceğim sorular vardı. İçimden o soruları sormaz umarım diye geçiriyordum. Hazırlanırken bir yandan da şunu sorsa ne derim diye düşünüyordum. Zaten ona aşık olduğumu biliyordu. Bunun hakkında sorular sorduğunda utanıp aşkımı üstü kapalı anlatmayacaktım. Jungkook beni tanımıyordu. Oyun olan ilişkimizde beni tanımayı düşünmedi. O hep bir an önce bu oyun bitsin diye düşünmüştü.
Ben birşeylerle uğraşıp zamanın geçmesini beklemiştim. Zaman çoktan gelmişti. Eve doğru gidiyordum. O sırada kook'umla hiç yazışmamıştım. Hep acaba bir gün ondan hoşlandığımı anlar da o da benden hoşlanır mı diye düşünmüştüm. Sanırım benim kook'um biraz saf. Ben gayet belli ettiğimi düşünüyorum. Soruları cevapladığım da beni kabul edeceği de muamma. Herşey olabilir düşüncesiyle eve ulaşmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maybe one day | TAEKOOK
RomanceÜniversite 2 olan jungkook geniş bir arkadaş çevresine sahipti ve hayatta her zaman çok şanslıydı. Maalesef aşk konusunda çok şansız bir kişiydi ve ne yaparsa yapsın bunun düzelmeyeceğini düşünüyordu. Peki gölgesini fark edebilmiş miydi?