Selamm!
Öncelikle diğer bölüm çok
kısa olmuş fark etmemiştim
özür dileyecektim amaaa...
özür dileyecek insan
bulamadım🥲Ama moral bozmak yok!
Devam edeceğim ama lütfen
görüp okuyan birisi olursa
destek olsun🙂Tae şaşkınlığını korudu ve konuşmaya başladı. "Hah. Siz mi bizi yakışıklılık ve kalitede geçeceksiniz? Cidden komik olmayan bir şaka. Burdaki herkesi yakışıklılığımla etkileyebilirim. Seni bile grup başkanı bozuntusu!"
Jungkook "sen mi beni etkileceksin? Hahahhahahaha. Güleyim de boşa gitmesin. Bu okulda nerdeyse bütün kızlar bana açıldı ve ben hepsini REDDETTİM. Kimseden etkilenmezken senden mi etkilenicem? Fazla rüya görüyosun. Uyan ve hayal gücünden çık. Orası güvenli değil." dedi ve taeye göz kırpıp gidecekken tae vazgeçmedi ve jungkooku zorladı.
"Hadi amaaa! Korkuyor musun kook. Bahse varım 2 ayda bana aşık olursun. Sonra peşimde gezersin ama asla umrumda olmazsın. Cidden seni kolayca eziceğimi anlayıp korktun. Çok belli ediyorsun."
Korkmak mı? İşte bu jungkookun kırmızı çizgisi. Nasıl bunu diyebilir?! Jungkook sinirli bir şekilde cevap verdi. "Ne sanıyorsun kendini. 2 ay değil 3 ay olsa bile sana bakmam. Senin tipine kim bakar! Göreceğiz bakalım başla bugün ve 3 ay süreyle elinden geleni yap. Kaybedersen sosyal medyadan grubuma bir özür videosu paylaşacaksın."
"Tamam. 3 ay sonra eğer ben kazanırsam sosyal medyada bana aşkını itiraf ediceksin. Kabul mü?" Jungkook kimse ağzını açmadan cevap verdi. "KABUL!" dedi. Evet bu fikre kabul dedi! Hiç birşeyi sorgulamadı. Girdikleri yarışta belki de hayatları değişecekti. Yada sadece BİRİ intikamını alıp bir daha yarıştığı kişinin yüzüne bakmayacaktı. Jungkook ani kararıyla sınıfına girdi. Arkasından da grubu geliyordu. Jungkook KİMSEYE tek bir kelime etmedi dersleri bitti ve eve gitti. Grubundan tam 351 mesaj gelmişti.
{BOŞ İNSANLAR GRUBU}
︎Namjoon:
Şaka mı yapıyorsun jk
ne iddiasına girdiğinin
farkında mısın? Ya aşık
olursan o zaman sektörde
işimiz biterYoongi:
O zaman herkes jungkook
korkak diye etrafta geziceklerdi
bu daha mı iyi joon?Namjoon:
Tabiki buda iyi değil ama-Jungkook:
Tamam sakin olun ben
onu alt edebilirim hem bende
çok yakışıklıyım işim kolay sadece
3 ay cidden bu çok kolay olucakYoongi:
Jungkook bu çocuğu ben
biraz daha araştırdım
herkesi çok kolay etkilemesiyle
ünlüymüş hatta para karşılığında
insanlara taktik veriyormuş
hepside işe yaramış bence
biraz emin konuşuyorsunJungkook:
Tamam yoongi ben hallederi-
gizli bir numaradan mesaj geldi
1 dk[]
Gizli numara:
Selam kookie:)Jungkook:
Kimsin sen?Gizli numara:
Aaa biricik taeni nasıl
tanımazsın kırıldım kook(Bu kullanıcı "egoist" olarak değiştirildi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
maybe one day | TAEKOOK
RomanceÜniversite 2 olan jungkook geniş bir arkadaş çevresine sahipti ve hayatta her zaman çok şanslıydı. Maalesef aşk konusunda çok şansız bir kişiydi ve ne yaparsa yapsın bunun düzelmeyeceğini düşünüyordu. Peki gölgesini fark edebilmiş miydi?