_2

628 46 18
                                    

𓄇

Tanıtım için 1 bölüm gözüme yeterli gelmedi...
______

Güneş gökyüzünde tepede, sinirlerim de benim tepemdeydi. Bahar döneminin bir ayı çoktan geçmiş vizelere az bir zaman kalmıştı. Delta bozması geleli birkaç hafta olmuştu. Her şey üstüme üstüme geliyor gibiydi sanki. En küçük şeyi bile fazla kafama takıyordum. Bu durumda ölsem daha iyiydi.

Sinirle önümdeki öğle yemeğimden kaşıkla koca bir lokmayı ağzıma tıkıştırdım. Odağım az ilerideki sinirimi bozan masadayken, bir anda aldığım zamansız nefesle yemek genzime kaçmış, ne olduğunu anlamadan öksürüklere boğulmuştum. Hayır tanrım vazgeçtim, ölmek için henüz çok genç ve seksiyim.

Öksürüklerim arasından karşımdaki omeganın uzattığı suyu alıp içtim. Öksürük krizimi sakinleştirip kendime geldiğimde tabağı önümden itip, şişeyi kenara bıraktım. Güzel, açım ama şimdi de iştahım kaçtı.

"Daha iyi misin?"

Omeganın sorusunu başımı sallayarak yanıtladım. Üçüncü sınıflardan tatlı bir omegaydı. Yarın güneş doğana kadar muhtemelen birlikte vakit geçireceğim o şanslı kişi. Mükemmel değildi ama güzeldi. O yemeğine devam ederken gözlerimi tekrar ilerideki masaya çevirdim. Delta bozmasının masasına...

Çevresinde çeşitli omega ve alfalarla yemeğini yiyordu. Hem de bir ay öncesine kadar benim masamda olanlarla. Benim üç küçük farem bile onun masasındaydı bugün. Bu durum aşırı canımı sıkıyordu.

Koskoca bir ay geçmesine rağmen delta olduğuna hala inanamıyordum. Feromonlarını alabilsem anlayabilirdim ama dışarıda karşılaşmamıştık. Okul içindeki feromon engelleyiciler yüzünden ne yakından ne uzaktan bir şey anlaşılmıyordu. Ama bence o  kesinlikle bir delta değildi. Daha iri yapılı güçlü bir alfa olabilirdi.

Üç küçük faremle birlikte kahkaha atarak konuştuğunu görünce sinirle nefes verip sudan bir yudum daha aldım. Siktiğimin delta bozması aşırı iyi bir görünüşe sahipti. 190 cmden fazla boyu, geniş omuzları, sert yüz hatları, keskin bakışları...

Benim mükemmel varlığımı ne yazık ki gölgede bırakıyor, tüm ilgiyi üzerine topluyordu. Çok sinir bozucuydu. Bir şey yapamıyordum. Gyeom bu konuda haklı çıkmıştı. Eh bende haklı çıkmıştım. Gyeom delta bozmasının kıçından bir yere ayrılmıyordu. Kendi sürüsünün lideri olmasına rağmen bir delta bozmasının kuyruğunu oynuyordu. Ezik.

İnsan ve gürültü sevmesem de, diğerlerinin ilgili bakışları iyi hissettiriyordu. Şimdi ise kardeşi doğduğu için tüm ilgi üstünden çekilen büyük kardeş gibi hissediyordum. Zira delta bozması 3. Sınıf, benim ise son senemdi. Hatta son dönem.

Delta bozmasının neden dönem ortasında geldiğini bilmiyordum. Ne kadar sevmesem de şuan hakkında bir şeyler bilmek istiyordum.

"Neden gidip ortamına katılmıyoruz? Hem istediğimizi sorabiliriz."

Çok düşünceli kurt ahjusshime göz devirdim. Ne de basitti onun için.

Bi konuda anlaşalım ahjusshi, hiçbir güç beni o veledin ayağına götüremez.

Ancak yemeklerini bitirip masadan kalktıklarında gözlerimi onlardan çekebilmiştim. Odağım masama döndüğünde beni izleyen omegaya baktım. Çenesini eline yaslamış hülyalı hülyalı bana bakıyordu. Ne tatlı! Ben seni üzerim kızım, bakma öyle. Şerefsizim ben.

Omega hakkında da yüzeysel birkaç şeyden fazlasını bilmiyordum, gereği de yoktu. Benim için diğerleri gibi öylesine biriydi. Masama oturmak için izin istemişti, ben de reddetmemiştim. Sessiz sakin bir tipe benziyordu.

Vain⋅tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin