𓄇
______Ya hamile kalırsam?
Ya deltadan bir çocuk doğurmak zorunda kalırsam?
Doğurmak istemezsem beni de öldürür mü?
Ben neremden doğuracağım?
O bebek benim neremden çıkacak?
Vita'ya aptal derken kendimi sonumun onunki gibi olmasından yakınırken bulmam epey gülünçtü. Gözlerim sonuna kadar açık tırtıl misali sarıldığım yorganımla yatağımda yatıyordum.
Ertesi gün hapı falan mı içmeliydim?
Şimdi mi içmeliyim ertesi gün mü?
Kafayı yiyeceğim!
Küvette oluşan farkındalığım sonrası benim için epey sancılı anlardı.
Küfürlerimi deltaya armağan ederek alelacele içimi temizlemeye çalışmıştım. Dizlerim üzerine çökerek yetişebildiğim kadarıyla en derinlerime bıraktığı menileri akıtmaya çalışıyordum. Delta kendini toparladığında yardım etmek istemişti. E bi fasıl azar işitmişti o panik halimle tabi. Sadece içimi temizlediğimi sanıyordu ama kendimi hamile kalma olasılığından kurtarmaya çalışıyordum.
"Bırak ben temizleyeyim."
"Dokunma bana!"
"Yetişemiyorsun!"
Haklıydı. Bu yüzden inadı bırakıp parmaklarımı içimden çıkardım. İçim hala hassas olduğundan hafiften kasılmalarım devam ediyordu. Çok utanç verici.
"Biraz eğil!"
Dediği gibi kollarımı küvetin kenarına yaslayıp başımı kollarım arasına soktum. Belime bastırdığında bükmem gerektiğini fark edip belimi içe çektim, böylece kalçalarım da dışarı çıkmıştı. Korkunç bir pozisyondayım. Parmakları yeniden içime girip beni pisliğinden temizlerken ben de kendimi inlememek için zor tutuyordum.
Benim için oldukça zor geçen birkaç dakikadan sonra delta parmaklarını içimden çıkarmıştı. Kendimi bu sefer tutamadım.
"mmm ahh!"
Önüme eğdiğim başıma arkamdan parmağını tıklattığında başımı kaldırdım. Nefes nefeseydim ve muhtemelen yüzüm kızarmıştı.
"Heey! Oraya sahip çıksan iyi olur. Çünkü daha fazla yardım etmeyeceğim Jeongguk!"
Mahcubiyetle başımı sallayarak önüme döndüm. Hala çok hassastım. Ne yapabilirdim ki?
Küvetin tıpasını çekmiş duş başlığını yerinden çıkarıp benim üzerime tuttuğunda durdurmaya çalıştım.
"Kendim yıkanabilirim!"
"Seninle ilgilenmek istiyorum hyungnim. Sessizce otur lütfen!"
Bu aegyo falan değil bildiğiniz tatlıymış gibi gözüken bir uyarıydı. Sinsi delta. Vücudumu önce suyla durulamış sonra saçlarımı güzelce sabunlamıştı. Tabi ben bu süreç boyunca deltanın kafamın hemen arkasındaki kasıklarını izlemek zorunda kalmıştım. Aynadan gözüküyordu. Bir de kafama falan değiyordu. Bilerek mi yapıyordu ne?
Sinirle aynayı itip yere düşürdüm. O aynayı bir daha görmesem iyi olacak. Pek hoş şeylere şahit olmadı. Aklıma gelmesini istemiyorum. Delta benimleyken pek bir güleç miydi yoksa bana mı öyle geliyordu? Yine gülüyordu.
Bir şey demeden beni yıkamaya devam etmiş, çoğunlukla es geçtiğim lifimle beni güzelce köpüklemişti. Banyoda uzun vakitler geçirmeyi sevmezdim bu yüzden hızla yıkanıp çıkardım. Bence öyle de yeterince temizleniyordum. Mis kokulu köpükleme faslı sonrasında beni durular durulamaz havluma sarınıp banyodan kaçmam bir olmuştu. O çıkmadan çamaşırımı, eşofmanımı giyinip kendimi yatağa atmıştım. Üstüme bir şey giymemiştim zaten yeterince yanıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vain⋅tk
Fanfiction[Minific] Ailesi tarafından dar görüşlü yetiştirilen Alfa Jeon ve öldü bildiği Delta Kim... "Bir iddiaya girmeye ne dersin?" Omegaverse 130223 - Azura