5

1K 79 48
                                    

Jimin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jimin

Bir anda uyandım. Biri beni izliyormuş gibi hissettim. Ürkmüştüm telefonu alıp saate baktım saat 3:04' dü. Yatakta hafif doğruldum, Gece lambasını yaktım.

Etrafıma baktım ama yine kimse yoktu.
Lambayı kapatıp geri yatağa yerleştim.

Uyku ile uyanıklık arasındaydım. Bir ses duymuştum sanki biri benim dibimdeydi nefes sesi ve kokusu...

Bu nasıl bir koku. Bu koku beni başkabir boyutta gibi hissettirmişti.  Öyle ki bir saniyeliğine bu kokuya sahip olan kişi ile uzun bir gece geçirmekisterdim.  Aynı zamanda ürkmüştüm. Gözlerimi hafif araladım ve bir gölge gördüm. Bir gölge gördüm! Ama nasıl ben bu evde yanlız yaşıyorum?!

hemen gözlerimi açtım aynı zamanda gece lambasını. Hızla etrafa bakarken "kimsin!" Diye bağırdım korkudan elim titriyordu. Telefonu elime aldım ve polisin numaralarını tuşladım.

bi an duraksadım, ya rüyaysa ya benim her zamanki gördüğüm hissettiğim, piskolojik bir şeyse? Vazgeçtim. Telefondaki numaraları yinede silemedim. gece lambasının yanına koydum ve uyudum.


_________________

Agalarla sohbet ✊✌️

Jinwwh:
Uyanın yavrularımmmmm
(6:23)

Jimin
Ben senin yavrun mavrun değilim 😠

Jinwwh:
Öylesin 😠

Jeonjk 🐰:
Hazırım

Taetae:
Bende

____________________

Okul
Jimin

Okulun kantinindeydim sırada bekliyordum. Sıra sonunda bana gelmişti. Böğürtlenli bir içecek aldım.

Bahçeye doğru gidiyordum
Arkamdan "jimin" diye bir ses duydum arkama döndüğümde bu kişi yoongiydi bana doğru koşuyordu ve kendini durduramadı üstüme düştü.

Göz göze gelmiştik fakat bu koku tanıdık ve güzel geldi. "Özür dilerim!" Derken hala üzerimden kalkmıyordu. "Ah afedersin" dedikten sonra hızla kalktı "sorun değil" dedim. Gerçekten bu sert görünümünün altında çocuksu kişiliği vardı.

Yada roldü?..

"Nereye gidiyorsun?" Sorusuna cevap verdim "bahçeye, sende gelemek ister misin?" Hızla cevap verdi "olur!"

Beraber bahçeye yürümeye başladık sanki sürekli beni izliyormus gibi geliyordu. Onunlayken biraz tedirgin hissediyordum. Niye mal mıyım? hayır tabiki nedenini bende bilmiyorum.

Nerdeyse tüm günümü Yoongi ile geçirdikten sonra eve gelmiştim.

Aradan birkaç saat sonra Yoongi yazmıştı

____________________________

Yoongi

Yoongi:
Hey jimin

Jimin
Efendim yoongi

Yoongi:
Hani yairn okul yok ya acaba yarın bişiler mi yapsak

Jimin
Olur kaçta?

Yoongi:
Herkese çok çabuk güveniyorsun aptal| zorlaştırıyorsun işimi|

Harika Ozaman seni yarın 2 de alıcam

Jimin
Tamam min😘
|Bu emoji ne jimin salak mısın?!

Yoongi:
😘
:)|

___________________

Bölüm sonu

Bölüm sonu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
agante///yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin