_________
Düşüncelere kapılırken uyuya kalmıştım.
****
Gözlerime vuran güneş ışığı yüzünden gözlerim acıyordu. Mecburen gözlerimi araladım. İkinci defa bu kadar güzel bir uyku çekmiştim. İlki ailemden kaçtığım gün kendi evimde kendi yatağımda uyuduğum gündü.
Gözlerimi azda olsa açabildikten sonra kafamı yana çevirip onun olup olmadığına baktım. Tabiki de yoktu. Gitmişti. Derin bir iç vererek elime telefonunu aldım ve saate baktım.
07:48'di günlerdir okula gitmiyordum. Derslerimden geri kalmakta istemiyordum. Bugün okula gidicektim.Yavaşça yataktan doğruldum. Ellerimle gözlerimi ovaladım. Kendime geldiğimi hissettiğim de yataktan tamamen çıktım. Banyoya doğru ilerledim.
Yüzümü yıkamak için suyu açtım. Bilerek sıcak taraftan açtım. Sıcak su ellerime deydiğinde biraz irkildim. Sıcak suyu elimde biriktirip yüzüme götürmeye başladım. Bu sıcak suya kendimi okadar çok muhtaç hissediyordum ki.
Dişlerimi de yıkandıktan sonra gözlerimi aynaya diktim. Dağını saçlarım,.kuru dudaklarım ve yeni uyandığım için kısık gözlerim. Kendimi çirkin hissediyordum.
Gözlerim kameralara kaydı. çok küçük oldukları için göremiyordum. Bantlar tabiki de yoktu. Belki beni izliyordur diye kameralara el salladım. Ünlü gibi hissetmiştim desem?
Yine utançlık krizine girmiştim. Hızla banyodan çıktım. Hemen kendimi yatağıma attım. Kafamı yastığa gömdüm. Bi yandan da ayaklarımı krizden dolayı çırpmaya başladım.
Daha fazla yatakta duramazdım. Ayağı kalkıp dolabımın önüne gelip kıyafet seçmeye başladım.
_________
Okulun bahçesinde yürüyordum. Biri beni kollarının arasına alıp başımı eydi "naber koçum" dediğinde o kişinin jhope olduğunu anladım. "Yavaş olsana!" Diyerek kalkarak kendimi Düzelttim.
"Ay çıt kırıldım seni pardon pardon" dediğinde gözlerimi devirdim. Onlarda biliyordu benim ne kadar utangaç bir insan olduğumu ve bu huyumdan nefret ediyorum.
"Bugün bişiler yapalım mı?" Gerçekten de onlarla vakit geçirmeyi özlemiştim. "Olmaz bugün önemli bir işimiz var." Ne işleri olabilirdi hemde bensiz. "Ne işiymiş o hemde bensiz"
"Bu kwang tae'nin kardeşine çok kötü zorbalık yapıyormuş. Kızın piskolojisi bozulmuş resmen." Dediğinde bıkkınca nefes verdim. "Of ite bak bi salmıyor bizi." Dediğinde beni onaylar şekilde kafasını salladı jhope.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
agante///yoonmin
Romancejimin piskopat ailesinden kaçıp güvenli ve mutlu bir lise son hayatı yaşıyordu ya da öyle sanıyordu? jimin hissediyordu biri onu gözetliyordu...