0.1

904 34 12
                                    

Başladığınız tarihi bırakabilirsiniz buraya 🐱

"Okul nasıl gidiyo " dedi Kerem abi saçlarımla oynayarak.

"Bilmem iyidir haralde" dedim.

"Nasıl " dedi.

"Yani baya oldu gitmeyeli " dedim.

Bana anlamayan gözlerle bakıyordu.

"Antramanlar oluyo maçlar falan işte biliyon abi gidemiyorum pek " dedim.

"Oğlum ben bile o kadar dolu olmuyorum sen nasıl dolusun o kadar her gün yok ya bu antramanalar " dedi.

"Abi işte ya gidesim gelmiyo geri kalan zamanda " dedim.

"Niye hayırdır bişeyler mi oldu sorun varsa hallederiz biliyorsun " dedi gülerek .

"Sorun okulda değil bende sanki biraz ya " dedim.

Tekrardan anlamayan gözlerle göz göze geldim.

"Abi sende geçtin bu yollardan beni iyi anlarsın " dedim.

"Küçük bir hatanı bile yüzüne vururlar diye korkuyorsun demi " dedi.

Kafa salladım onaylarcasına.

"Ama ap ayrı bir de ilginin gelebileceğini biliyorsun demi " dedi Kerem abi sonra gülerek "kızlardan gelen bir ilgi " dedi.

"Abi bana gelmiyo o ilgi,yani okuldaki tek futbolcu ben değilim " dedim.

"Kıyaslama söz konusu desene" dedi.

"Evet hemde çok " dedim.

"Kimle kıyaslıyolar benim minik Messimle " dedi dalga geçer şekilde .

"Onların gözündeki Türk Messi'yi " dedim.

"Oğlum bak ben okul falan okumuyorum nasıl kıyaslıyorlar " dedi tekrar gülerek.Kerem abi insana çok iyi geliyordu.

"Abi Arda' da bizim okulda " dedim.

"Abim Ardayla ben bile kıyaslanıyorum " dedi.

"Abi zaten Arda asla öyle değil ama okulda Arda haricinde herkes o yönde hocalar bile " dedim.

"Arda çok yetenekli bir çocuk bu konuda bişey diyemem ama kıyaslancak bir konu yok ikinizde daha yolun başındasınız önünüzde baya bir yol var " dedi.

"Abi zaten Arda çok iyi bende bunun farkındayım ama yüzüme vurdukça herkes bunu kötü oluyorum " dedim.

Kerem abi tam bişey diyicekken Okan hoca geldi .

Kerem abiye el sallıyıp sahadan çıkıyordum ki arkamdan bir ses geldi "Hamza bu gün sende bizle yapıcaksın idmanı " dedi Okan hoca.

Bizim antramana göre baya bir zordu ama eğlenceli geçiyordu Mertens ve Kerem'in birbirleri ile uğraşmaları İcardi'nin antramanda bile o topla yaptığı şeyler, tek kelime ile harikaydı.

Kitaba iyi bir başlangıç yapmak istedim Kerem ile dertleştiler biraz.

Olmuyor - Hamza AkmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin