Bir sonraki gün okul yoktu kalkar kalmaz iyi bir duş aldım annemler yine yoktu evde,gelmemişlerdi dün akşam.
Duştan çıkınca kahvaltı yapıyordum ki Efe geldi.
"Naber Yiğit bey " dedi.
"İyiyim Efe bey iyiyim siz nerelerdeydiniz " dedim.
"Yani ailecek işlerimiz vardı " dedi.
"Ailecek derken ben aileden degilmiyim " dedim.
"Seni aradık telefonun kapalıydı Kerem abiyi de aradım Hamza biraz yanlız kalsın dedi yani o yüzden yoksa sen ailemizin medarı iftarısın " dedi.
Güldüm ve masadakileri toplayıp kalktım.
Üzerime doğru düzgün bir şeyler giyip Kerem abinin evine doğru yol aldım çünkü onunla konuşmam gerekiyordu.
Kapıyı Naz açmıştı.
"Sen ne alaka " dedim.
"Hamza gel gel " dedi içeriden Kerem abi .
"Abi Naz ne alaka burda " dedim .
"Sen bilmiyormusun biz Kerem abiyle abi kardeş gibiyizdir " dedi Naz.
"Bilmiyordum öğrenmiş oldum " dedim.
"Naz bize sen biraz müsade et belli ki Hamza'nın konuşucakları var benimle " dedi Kerem abi.
Naz oda dan kapıyı kapatarak çıktı.
"Abi Naz'ın hakkında neden bu kadar bilgiye sahip olduğunu gördük " dedim.
"Abi sen bana kızın doktor görüşmelerini getirdin ya o kız sana yaramaz dedin sen niye bu kızla bu kadar yakınsın" dedim.
"Hamza Selim abi ile yakınım ben yani babasıyla babasıda bana emanet etti yurt dışında işleri var mış "dedi.
"Peki ilk gün niye tanımıyor gibi yaptın abi " dedim.
"Hamza hesap sormayamı geldin buraya aaa yeter " dedi.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Orda daha fazla kalmadan kalkmıştım çünkü kalmak istememiştim orda.
Efe'nin beni geçen gün getirdiği parka gittim amacım sadece oturmak biraz kafa dinlemekti.
Oturmuş gök yüzüne bakarken odağım küçük çocuklar yüzünden dağıldı. Top oynuyorlardı ve biri topu bana atmıştı topu elime alıp yanlarına gittim." Bende oynaya bilirmiyim sizinle " dedim.
Kendi aralarında konuştuktan sonra kafa salladılar oynayabilirsin dercesine. Beraber top oynadıktan sonra çocuklarla oturduk yere dinleniyorduk.
"Söyleyin bakalım kim dondurma ister" dedim.
Hepsi birden el kaldırdı yakınlardaki büfeden dondurmaları alıp geldim.
"Bi şartla veririm bakın yedikten sonra hepiniz sularınızı içiceksiniz " dedim.
Onlarda hadi dondurmalarımızı ver gibi bakıyordu. Tam son dondurmayı veriyordum ki bankta oturan Yarenle göz göze geldim gülümsedim ve çocuklara geri döndüm.
Çocukların biri " abi sen Galatasaray'da ki Hamza Akman' a benziyorsun "dedi .
"Size bir sır veriyi mi " dedim.
Hepsi bana merakla bakarken "yaklaşın kimse duymasın " dedim gülerek.
"O dediğiniz kişi var ya " dedim hepsi daha çok meraklanmıştı "ta kendisi oluyorum onun " dedim.
Biri birden üstüme atlayarak " sen çok iyi futbolcusu haa" dedi.
"Sen daha iyi futbol oynuyorsun haa " dedim.
"Neyse ben gidiyorum artık su içmeyi unutmayın bakın " dedim ve Yaren'in yanına banka gittim.
"Galiba konuşmamız gereken bi konu var" dedim.
"Ben hallettim o konuyu " dedi.
"Yüzün öyle demiyo " dedim.
"Hamza bazen konuşulsada halledilemeyecek konular vardır "dedi.
Ben Hamza'dan yoruldum Hamza yaşadıklarından yorulmadı
İyi okumalar 💗