Bir sonraki gün kalktığımda G.S.K WhatsApp grubumuza kamp kadrosu gelmişti bende vardım. Duşumu alır almaz evden çıkıp Florya'ya gittim bizim kiler ordaydılar gözüm Kerem abiyi aradı ama yoktu kadroda adı olmasına rağmen.
"Kerem abi nerde Yunus abi " dedim.
"Bilmiyorum bende ona bakmaya gidicektim şimdi " dedi.
"Abi ben gitsem olurmu sakıncısı yoksa senin için " dedim .
Oda sakıncası yok anlamında kafa salladı ve takımdakilerin yanına gitti.
Taksiye binip Kerem abinin evinin öne gelmiştim muhtemelen bavulunu falan hazırlıyordu bazen çoğu kadından daha fazla tarzına önem verdiğini düşünüyordum çünkü her zaman giyinimi harikaydı.
Yukarı çıktığımda kapıyı Kerem abi açmıştı.
"Abi daha sen hazır değilmisin gidiyoruz ya hadi" diyerek içeri girdim.
İçerde Nazı görmüştüm ama bu geçenki gibi bir görüş değildi uygunsuz bir görüştü yani pek hoş olmayan şeylerdi.
Onu öyle görür görmez odadan çıktım ve "Abi 1 saate uçak kalkcakmış sen hazırlanır gelirsin " dedim ve evden çıktım.
Aşağıda beni beklemisini gerektiğini söylediğim taksiye tekrar binip bu sefer havalimanına gittim. Kerem abi benden daha önce gelmişti.
Taksiden iner inmez uçağa bindim yanıma Victor Nelson gelmişti o bi harikaydı bence hele hele geçen seneki kötü kadroya göre Marcao ile mükemmel bi iş çıkarmışlardı.
Şuanda Abdülkerim ile de çok iyiler de ama Marcao çok başkaydı.
Kafamı koyup uyumuştum geldiğimizde Nelson uyandırmıştı. Otele giriş yaptığımızda Kerem abi, Yunus abi ve benim aynı odada olduğumuzu öğrenmiştim.
Odaya gittiğimizde bavulumu bırakıp çıkıcaktım ki "Hamza dur " sesi ile arkama döndüm.
"Bişey mi oldu " dedim.
"Otur konuşalım "dedi
"Ne konuşcaz abi olmuş bitmiş işte "dedim.
Yunus abi bize bakarken Kerem abi ile göz göze geldiler "kardeşim sen az bize müsade etsene " dedi.
Yunus abi odadan çıkar çıkmaz konuya girdi Kerem abi.
"Hamza anladığın gibi bişey değil olay oğlum " dedi .
"Ya anladığım gibidir ya da değildir beni ne ilgilendirir kendi aranızda olan şey abi " dedim.
Kerem abi susmuştu.
"Beni tek kıran şey bana olmaz dediğin de neden dediğimde deli demiştin bence deli o değil abi " dedim ve odadan çıktım.
Maç bitmişti son 10 dakika girmiştim maça ne iyi bir performans nede kötü bir performans sergilemiştim.
Maçı biz kazanmıştık galibeyet serimiz devam ediyordu.
Bir sonraki gün uçağa binerek tekrar İstanbul'a döndük.
Bir hafta sonunda yine okuldaydım . Ders başladığında Naz yanıma oturunca tekrar bi kere daha nefret etmiştim bu okul denilen iğrenç şeyden.
Ayyy hellooo bu bölüme kadar çoğu kişi Nazi çok seviyordu ama en başından dediğim gibi doğru kişi Naz değil
İyi okumalar 💗