"Konuşmadan göremeyiz demi "dedim.
"Konuşalım peki " dedi.
"4 yıldır ne var Yaren " dedim.
"Hamza salak mısın " dedi.
"Malesef" dedim ve güldük .
"İşte en başından belli sana karşı hislerim var " dedi.
"Her zaman bitirmeye çalıştım en başlarda kolay olmuştu bitti gibiydi ama birden okula geldiğinde her şey yeniden başlıyordu" dedi.
"Sen gelmek istemiyorsun ya senin hakkında denilenleri duymak istemiyorsun ya ben onlar her gün bişey demesin diye ne kadar uğraştım yeterki sen gel diye seni görebilirim diye " dedi.
"Yaren peki neden hiç demedin " dedim.
"Desem ne olacaktı Hamza " dedi.
"Neden bişey olmasın ki " dedim.
"Hamza sen beni sadece arkadaşın olarak görüyordun hatta belki o kadar da değildim " dedi.
"Yaren seni seviyorum demek zor muydu " dedim.
"Zordu Hamza zordu zoru başarmak üzereydim sen Naz'a aşık olmadan önce " dedi.
"Naz'a aşık değilim " dedim.
"Çok belli ediyorsun aşık olmadığını " dedi.
"Yaren değilim dediysem değilim " dedim.
"Peki niye ona öyle bakıyorsun " dedi.
"Nasıl bakıyorum " dedim.
"Hayran gibi" dedi.
"Boş gereksiz bişey di hepsi " dedim.
"Ne değişti bi gecede Hamza " dedi.
"Bişey değişmedi " dedim.
" Belli " dedi.
Birden beni bana benzeten çocuk geldi " abla hadi gidelim " dedi Yaren bana baktı sonra kalktı gittiler.
Kafam daha çok karıştı ne yapıcağım konusunda hiç bir fikrim yoktu Naz'a evet boş değildim ama Yaren'i de böyle bırakamazdım .
Eve geldiğimde Efe beni kapıda karşıladı "abilerin en yakışıklısı canım abim " dedi .
"Ne oluyor oğlum yine ya " dedim .
"Ne var ya abimi sevemem mi " dedi öperek .
Odama doğru gidiyordum ki "misafirin var " dedi Efe.
Kim dercesine kafa salladım oda eliyle geç gör dedi resmen.
Gelen Naz'dı Allah'ım tam bir karar verme anında olunca hepsi niye geliyordu.
"Merhaba Hamza " dedi.
"Merhaba" dedim.
"Naz sana sorun olmazsa biz şuan pek müsait değiliz seni sonra misafir etsek " dedim.
Kafa sallayıp kapıya yöneldi onu yolcu ettikten sonra Efe bağırma başladı.
"Abi sen gerizekalısın ya kız çok güzel niye gönderdin" dedi .
"Aldanma o güzelliğe" dedim.
"Sus abi sus beni arkadaş etsene bununla " dedi.
"Hı" dercesine kafa sallayıp odama geçtim.
Benim bir karar vermem gerekiyordu ama ne kararı olduğunu kendimde bilmiyordum . Futbol şuanda çok iyi gidiyordu A takıma yükselebilmişken ya daha kötü olursa her şey.
Ayyy hellooo bölümler çok kısa ama aklıma fazla bişey gelmiyor.
İyi okumalar 💗