1.2

288 9 13
                                    

Naz hiç bişey olmamış gibi yanıma oturmuştu. Günün yarısında hiç bişey yaşamamış gibi davrandı sanki birbirimiz hiç tanımıyor muşuz gibi. Artık bu tavrından bunalan kişi ben olmuştum.

"Hep beni şaşırttıyorsun diyordum ya bombanı sona saklamışsın " dedim.

Sadece göz devir mişti bir şey demek yerine göz devirmiş ti.

Son terefuste Cansu yanıma geldi "Hamza Naz ile aranızdaki sorun ne bilmiyorum ama Naz'la kötüsünüz diye hayat bitmiş gibi davranmaya gerek var mı sence de ?" dedi.

"Hayat bitmiş gibi değil hayat bitti " dedim.

"Niye aralarındaki ilişkiyi öğrendin diye mi " dedi.

"Sen nerden biliyorsun " dedim.

"Hamza ben seni başında uyardım yanlış sulardasın dedim sen beni dinlemedin " dedi.

"Niye bana bildiğin her şeyi anlatmadın "diye yükseldim Cansu'ya .

Aynı şekilde o da bana yüksek bir sesle "Kerem'e o kadar güveniyordun ki sana ne desem inanmıyacaktın Hamza " dedi.

"Cansu sen bunları nerden biliyordun " dedim daha yuksek bir ses tonuyla.

Cansu susmayı tercih etmişti ben ona bağırana kadar da konuşmamıştı.

"Nerden biliyorum biliyormusun, Nazın her gün seninle dalga geçmesinden biliyorum, Kerem'le olan tüm fotoğraflarını bize hava atarak göstermesinden biliyorum " diyerek ağlamaya başladı.

"Niye bana gelip söylemedin ya niye " dedim tekrar ve tekrar.

"Hamza Naz'a deliler gibi aşıktın bize inanmazdın inanmadın da ergen yerine koydun. Yaren'in  sana öyle bakmasının sebebi de seni kıskandığı için değil senin üzülceğini bildiği içindi " dedi.

Ve gitti.

Masum duygularla başlayan her şeyin sonu bu mu olmak zorundaydı aldatılmak ve hayal kırıklığımı.

Tek arkadaşım dediğim kişiyle aldatılmak mıydı hayat.

Yine zil çalmıştı yine o iğrenç insanın yanına mı gidicektim şimdi.

Son anda hocayla bir girmiştim sınıfa . Kendi yerime gidicekiken Cansu'nun Naz'ın yanına oturduğunu gördüm bi teşekkür borcum olmuştu ona yok derste ya da her hangi bir anda duyduklarım dan sonra elimden bir kaza çıkabilirdi

Cansu oraya geçince bende Yaren'in yanına oturmuştum.
Yaren'in hiç böyle biri olduğunu bilmiyordum çok cana yakın ve sempatikti . Hiç bir zaman dikkatimi çekmemişti bu halleri.

Ders matematikti ve aşırı iyi matematik soruları çözüyordu şaşırdığım şey ise bu kadar hızlı çözmesi.

Her anlamadım gibi baktığım soruyu bana anlattı.

Konuştuğu her an o bankta söyledikleri geldi aklıma aslında doğruları söylemişti ben onu hiç bir zaman fark etmemiştim. Cansu'nun dediklerinden sonra anlattığı her şeyle birleştirdiğim de bana benden daha çok değer veriyordu.

Dersin ortasında gözüm Naz'a kaydı Cansu aşırı hararetli bir şey anlatıyordu zilin çalmasına çok az vardı ama her an saldıra bilirdi bu yüzden Yaren'e dedim zil çaldığı an Cansu'yu al diye o da bana tamam demişti.

Zil çaldıktan sonra ben hızlıca okuldan çıkmıştım antramana yetişmem gerekiyordu.

Florya'ya geldiğimde Naz ve Kerem abiyi yan yana gördüm onlarda beni gördüğü anda Kerem abi yanıma geldi.

"Kardeşim bak kaçıncı defa söylüyorum düşündüğün gibi bişey yok " dedi.

"Abi niye kendini ispat etmeye çalışıyorsun sizin aranızdaki şey beni ilgilendirmez " dedim .

"Benden önce bişeyler olduğunu bilsem kaptırmazdım kendimi keşke söyleseydin " diye ekledim.

Birden Naz geldi yanımıza" Senden önce bişey yoktu ki aramızda zaten " dedi.

"Nasıl " dedim.

"Biz seninle tanıştığımız gün ben Kerem'e aşık oldum " dedi.

Uzun bir aradan sonra iyi gelmesi dileğiyle.
Bu arada deprem nedeniyle hepimize geçmiş olsun Türkiyem

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Olmuyor - Hamza AkmanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin