Artık kararımı vermiş gibiydim yani ben hiç biriyle hiç bir şekilde uğraşmıyor dum.
Babam eve geldiğinde babamın yanına gittim.
"Baba beni okuldan alabilirsin " dedim.
"Hayır " dedi.
"O zaman gitmediğim zamanlarda bana kızmayacaksın " dedim.
"Hemde sen demedin mi seni okuldan ben alırım diye " dedim.
"Hamza o okula da gidiceksin diplomanıda alcaksın " dedi.
O öyle diyince bende odadan çıktım. Allah'ım herkes kendi ile çekişiyordu. En sonunda ben delircektim muhtemelen.
Gün sonuna gelmiştim ve pilim bitmişti derin bir uyku uyuduktan sonra yine okula gitmek için uyandım. Bıkmıştım ben artık bu durumdan her sabah 6 da kalkmak zor değildi ama o iğrenç insanların yüzünü görmek zordu.
Sınıfa girdiğimde herkes toplaşmış bişey izliyorlardı ne izliyorlar diye baktığımda Arda'nın dün akşam attığı golü izlediklerini gördüm.
Sırama oturdum öylecene duruyordum ki Yaren'in yanlız olduğunu gördüm.
"Cansu yok galiba " dedim.
"Hasta " dedi.
"Sende hastasın galiba " dedim.
"Yoo niye ki" dedi.
"Böyle halsiz gibisin ya " dedim.
"Yok iyiyim yani " dedi.
"İyi ol bakalım " dedim yanından ayrılırken.
Naz gelmemişti neden di acaba. Gelmezse gelmesin banane ya beni ne ilgilendiriyor ki.
Koridorda yürürken edebiyat hocası yanına çağırdı beni.
"Buyrun hocam" dedim.
"Hamza ilk yazılıların olmadığı için girmedi yazmak istemiyoruz ben dahil diğer hocalarında ikinci yazılı notlarının girilmesini istermisin " dedi.
"Siz nasıl istiyorsanız hocam benim için farketmiyor " dedim.
"Tamamdır Hamzacım " dedi.
Kantine doğru gidiyordum ki Efe'yi gördüm görür görmez normalde ben yanına giderdim şimdi o gelmişti "Abi lütfen Naz'ın geldiğini söyle " dedi.
"Gelmedi Efe gelmedi hem sana nerden geldi birden bu Naz aşkı " dedim.
"Abi kız çok güzel " dedi.
"Abicim kız abin yaşında " dedim.
"Olsun peygamber efendimiz ile Hz. Hatice ilede aralarında 25 yaş var bizim 3 yaş olsa ne olur " dedi.
"Anam sen din derslerini mi dinliyon oyyy " dedim.
"Abi konuyu değiştirme ya bana yapsana onu " dedi.
"Efe bu aşk üçgeninde bir sen eksiktin gel kardeşim gel" dedim.
"Bu Naz senin Naz mı " dedi.
"He salak kafa he o olmasa bizim eve niye gelsin " dedim.
"Abi ya bi güzel kıza da konma ya " dedi.
"Arımıyım ben anına koyim konma ne " dedim.
"Eşek arısı sın " dedi. "Yaren de seni seviyo nerde güzel kız var orda sen " dedi.
"Yaren'in beni sevdiğini nerden biliyorsun sen " dedim.
"Tüm okul biliyo gurur duy kendinle okulun en güzel kızı sana aşık " dedi.
"Yaren o kadar güzel mi ki " dedim.
"Abi gözünde ki lensleri çıkar görürsün onlar yapıştı artık oraya cidden çıkar maçtan belli kör olcan " dedi.
"O kadar oldu mu ya " dedim.
"Oldu ama onu boş ver sen Yaren'e bak Naz benim olsun " dedi.
"Efeee" diye çemkirirken gitti.
Cidden bu aşk üçgenin içinde Efe eksikti artık bu işe Pisagor'un geometrsi yetmeyecekti .
Bu bölümü bu gün atmamın nedeni ciğerlerim olan MMerveisteknk24ve icardiaskadam99
İyi okumalar 💗