Takside giderken Kerem abinin verdiği dosyayı inceliyordum ki başlığındaki isim Naz Çetin.
Naz Çetin
Yaş;17
Boy;162
Kilo;48
Anne adı ; Selin Çetin
Baba adı ; Selim ÇetinBunlardan tutun ilk okuluna kadar herşey vardı ne alakaydı şimdi. Okumaya devem ediyordum ki taksi durdu eve gelmiştik.
Eve geldiğimde gereğinden fazla sesizdi yani kimse yoktu bende açıp sesli bir şekilde okudum o dosyada yazan herşeyi. Bu yazanlar Naz'ın küçüklüğünden bu güne kadar çoğu yaşadığı şeyi anlatıyordu.
Bi süre geçtikten sonra Kerem abiyi aradım antraman bitiş saatinde direkt.
"Abi bu ne şimdi gittin kızın günlüğünümü çaldın " dedim.
"Araştırma yaptım babası saygın bir iş adamı o yüzden kolay oldu" dedi.
"Selim Çetin" dedim.
"Evet Selim Çetin G.S.K yönetim kurulunda hemde " dedi.
"Yuh " dedim .
"İyi oku Hamza hepsi var orda " dedi.
"Pek tüm bilgiler doğru mu " dedim.
"Abine güvenmiyor musun sen "dedi.
"Abi sende şimdi bi dedektif değilsin yani" dedim.
" Evet dedektif değilim ama sen istemeden sana bunları getiriyorsam bi bildiğim vardır Hamza" dedi.
"Abi yine mi ya " dedim.
"Ne yine mi oğlum "dedi.
"Okulda bi ergende senin gibi şeyler saçmaladı " dedim.
"Ne dedi" dedi.
"Boğulacaksın Hamza dedi bile bile gitme dalgalar altında kalcaksın dedi" dedim.
"Kim dediyse haklı psikolojik sorunları var o kızın " dedi.
"Abi" dedim.
"Hamza son sayfada psikoloğu ile olan konuşmalarını okudun mu " dedi.
"O değilde fenerliymiş abi " dedim.
"Konuyu dağtiyorsun " dedi.
"Ne yapcam abi psikolojik sorunlarını konuşcak halde değilim "dedim.
"Ne yapak normalde fenerli olmasını mı konuşalım Hamza " diyordu ki arkadan bi ses geldi kadın sesi gibiydi "neyse Hamza görüşürüz abim " dedi.
"Görüşürüz abi " dedim.
Kız dedikleri kadar uzak durulması gereken biri gibi psikoloğu ile olan konuşmaları bile sorunluydu.
Tam okulu sevdim derken nerden çıkmıştı bu şimdi ya .
Belkide okulu değilde Nazi sevmeye başlamıştım ama bilmiyorum hata gibiydi. Belkide hataydı ama en güzel hataydı.
Kısa bölümler atmak istemiyorum size ama şuanlik böyle bi süre sonra uzun bölümler yazacağım
İyi okumalar 💗