☁️Başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz 🥰☁️
~•~
"Kızım sen hiç akıllanmayacak mısın? Bu ne?"
Ana benim kağıdım.
"Hocam vallaha o kağıt benim değil."
"Seda hanım öyle demiyor ama. Yine kopya çekerken yakalamış seni."
Aslında sadece sınavdan önce çalışıp hoca birden gelince sıramın altına tıkmıştım o kağıdı.
"Aslında o kağıt benim çalışma kağıdımdı yeminle kopya kağıdı değil yaa."
"O zaman sıranın altında ne işi vardı yavrum o kağıdın?"
"Biraz sıra da ders çalışsın belki bana yardım eder diye koymuştum ama napalım etmedi."
Dediğim şeyle yüzünü buruşturan müdür eliyle alnını kaşıyıp derin bir nefes verdi.
"Kızım seni bizim okula sayıyla mı yolladılar? Hem dalga geçiyorsun hem de kopya çektiğini inkâr ediyorsun."
"Hocam benim mizacım bu hem ben kopya çekmedim vallaha yaa! Niye inanmıyorsunuz bana?"
"Düşün bakalım neden? Birincisi sürekli kopya çektiğin için geliyorsun benim odama ikincisi ise birilerine sataştığın için geliyorsun."
Yok yok bu adamı inandırmayacaktım ben. Adam Nuh diyor peygamber demiyor.
"Ama hocam önceki seferler söylüyordum şimdi de çekmeye çalışsaydım demez miydim? Vallaha yoruldum salın beni hocam ya."
"Zaten seni kovsamda sen pencereden yine giriyorsun bir şey farketmiyor ki kızım. İyi hadi çık bakalım bu seferlik ama bir dahakine gözünün yaşına bakmam."
Heh sonunda.
"Teşekkürler hocam ama ben ağlamadım ki."
Biraz müdürümüze uğraşmasam olmazdı. Adam bıktı benden gerçi ama.
"Hadi Ceylan hadi git sınıfına artık."
Hocanın beni odadan kovmasıyla yavaşça arkamı dönüp odadan çıktığım. Hayır anlamıyorum ki kopya çekerim suç ders çalışırım suç ben ne yapsam suç. Herkes de hep beni suçluyor.
Her ne kadar dışarıya hiçbir sorunum yok gibi dursam da aslında olaylar çok farklı. Ailem tarafından çok baskı görüyorum. Kolumda ve ellerimde bu yüzden birden fazla yara izi var.
Evde kavga çıkınca sinirlendiğim an kendime zarar veriyordum. Bu beni bir nevi rahatlatıyordu. Ama her geçen gün dışıma vuramadıklarım içimde birikip büyüyor. Kim bilir ne zaman ve kime patlardım orası meçhul.
~•~
Sınıfa yavaşça ilerlerken hızla arkamdan biri çarptı.
"Yavaş olsana be öküz müsün?!"
Bağırarak dediğim lafı umursamadan gitmişti. En azından biraz kaos olsa güzel olurdu hani kaos, hani katliam?!
Arkasından gidip sertçe kolundan tutup çevirdim.
"Özür dilersene! Hem suçlu hem güçlü!"
"Evet güçlü olduğum doğrudur. Ama önümde duran sendin çekilseymişsin."
Bu ne be! Cidden çocuktan yüksek miktarda ego kokusu alıyordum.
"Nesin sen yürüyen ego falan mı?"
"Çekil be kızım işim var zaten seninle mi uğraşacağım."
Deyip hızla benden uzaklaştı. Deli mi ne?Neyse daha fazla düşünmeyip sınıfa gitmeliydim. Ders zili çalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aile Mi?!
Humor"O zaman sıranın altında ne işi vardı yavrum o kağıdın?" "Biraz sıra da ders çalışsın belki bana yardım eder diye koymuştum ama napalım etmedi." Ceylan Soyer # Başlangıç: 09.02.2023 # Kitap tasarımı @Ceycey-956 ait