Bölüm 5

27 9 3
                                    

İlk defa bu kadar huzurlu uyanmıştım. Ders çalışmaktan uyuyakalmadan. Sahi ben şuan asıl gerçek ailem olduğunu söyledikleri kişilerin evindeydim. Büyük ihtimalle bugün bazı şeyler hakkında konuşma yapılacaktı ve açıkçası bunu yapmamız gerekiyordu. Çünkü bu konular direk kestirip atılabilecek türden konular değildi. Söz konusu benim gerçek ailem ve sahte ailemdi. Acaba evdekiler kaçtığımı farketmiş miydi? Ya da fark ettiklerinde ne yapacaklardı?

Daha fazla tavanla bakışıp düşünmektense kalkıp aşağı inmeliydim ama nereye hangi odaya gitmem gerekiyordu emin değilim. Öncelikle ilk iş olarak elimi yüzümü yıkayıp su içmeye gitsem iyi olacak çünkü baya bir susamıştım, daha sonra hangi odada bekleyeceğime karar verirdim.

~•~

Odamda bizzat kendime ait bir banyo vardı bu şaşırtıcı derecede iyiydi en azında teker teker acaba banyo nerde diye aramak zorunda kalmayacaktım.

Banyoya girip hemen işlerimi halledip dışarı çıktım, şöyle bir göz ucuyla odaya baktığımda çalışma masasının üzerinde de su olduğunu gördüm. Orada duran suyu daha önce neden göremedim ki? Tüm gece boyunca yanlış anlaşılmasın diye mutfağa gidemediğim için susuzluktan öldüm.

Hızlıca birkaç adımda suya ulaşıp 3 bardak suyu kafama diktim. Sanırım artık aşağı inip salona gitsem iyi olur. Ne de olsa kurallarını bilmediğim bir evdeyim, belki de aile üyeleri şimdiye kadar uyanmıştır. Tek odasına kapanan ben olmak istemem şahsen.

Kilitlediğim odamın kapısını açıp uzun koridorda yürümeye başladım. Sanırım bu diğer odalarda ne olduğunu da sormam gerek cidden çok fazla oda var. Merdivenlere ulaştığımda bir üst katın daha olduğunu farketmiştim, dün o kadar çok yorgun ve başım ağrıyordu ki evin kaç katlı olduğuna bile dikkat etmemiştim.

Sanırım üst katta gerçek anne - babamın odası falan vardı. Neyse çokta kurcalamamak gerek sonuçta ne olacağını bilemeyiz. Fazla kafamı yormadan aşağı inmeye başladım.

Aşağı indiğimde aklımda dönen tek bir sorun vardı, o da ben şuan hangi kapıyı açmalıyım? Cidden bu evin derdi ne? Bari kapılara hangi oda olduklarını yazsalardı, hani şu okuldaki hangi sınıf olduğunu belirttikleri gibi bir şey.

Ben şimdi hangi kapıyı açacaktım? Dün gece başım yüzünden ve öğrendiğim gerçekler yüzünden hiçbir şeye doğru düzgün dikkat bile etmemiştim.

Tek tek tüm kapıları açıp içinde acaba hangi oda var diye mi bakacaktım? Ah cidden kafayı yiyeceğim. Rastgele bir orayı seçip oraya doğru ilerledim. Tam açacaktım ki birisi merdivenden iniyordu sanırım ona sorabilirdim.

Arkamı döndüğümde daha önce hiç karşılaşmadığım bir yüzle karşılaştım. Bu da kimdi? O da şaşırmış olacak ki gözlerini faltaşı gibi açmış kaşlarını da yukarı kaldırmış bir şekilde bana bakıyordu. Ben tam bir şey diyecekken bağırıp bana doğru koşmaya başladı.

"Hırsız vaaar!"

Ne hırsız mı? Kim?

Acaba arkamda mı birini gördü? Şöyle kafamı arkama çevirip baktım. Yoo kimse yoktu o zaman ben mi hırsızdım?

Tekrar bağırdı.

"Hırsız vaaaar! Yetişin komşulaaaaar!"

Bu sefer benum yanıma ulaşıp kolumdan beni yakalamıştı.

"Bırak sana be manyak mısın?!"

Kesinlikle.

"Sus, hangi insanın evine giren hırsızın sözünü dinleyip onu bıraktığını gördün sen! Yetişiiiin ey aile halkım, koşun hırsız yakaladııııım!"

Aile Mi?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin