Demir'den
Kumsal'ın son sözleri aklımdan çıkmıyordu.
"B- en, ay- nı şeyle- ri yaşa- mak iste..."
Birisi ona zarar mı vermişti, tecavüze mi uğramıştı? Bu küçücük beden nelerle başa çıkmaya çalışmıştı böyle? Ben düşüncelerimle savaşırken annemle babam geldi. Kumsal'ın kollarım arasına baygın bir şekilde yattığını görünce telaşlanmış bir şekilde söze atıldılar.
"Ceylan'a noldu oğlum?"
"Eve gidince anlatsam daha iyi olacak. Şu an ne yeri ne de zamanı."
Kumsal'ı kucağıma alıp neler yaşamış olabileceğini düşünerek eve yürümeye başladım, annem ve babamda arkamdan geliyordu.
Aklım almıyordu bu kız daha 17 yaşında değil mi? Bu olayları ne zaman yaşamış? Her kim ona bunları yaşattıysa her kim ona dokunduysa o dokunan ellerini kıracağım. Ben Kumsal'a zarar gelmesin diye bebekken o kadar dikkatli o kadar narin bir şekilde okunuyordum seviyordum ki onu...
~•~
Eve vardığımızda bizimkiler bahçede bekliyordu. Kucağımdaki Kumsal'ı gören Barış ve Cenk somurtarak bakıyorlardı. Bu yüz ifadelerinin hesabını daha sonra onlara sormak için aklımın bir köşesine yazdım. Çünkü şu an asıl önemli olan şey Kumsal'dı.
Evden içeri girip Kumsal'ın odasına yürümeye başladım, büyük ihtimalle annemler odayı değiştirmemiştir. Odaya vardığımda kafasına dikkat ederek kapıyı açıp içeri girdim ve Kumsal'ı dikkatlice yatağına yatırıp üstünü örttüm. Cebimden telefonumu çıkarıp Aras'ı aradım.
"Alo Aras. Bana çok acil Kumsal'ın tüm geçmişini araştırıp atmanı istiyorum."
"..."
"Belgeler üzerindeki ismi Ceylan Soyer."
"..."
"Tamamdır kardeşim, kolay gelsin."
Artık aşağı inip bu evde nolduğunun hesabını sorabilirdim. Sessizce odadan çıkıp hızla aşağı indim. Herkes içeride toplanmıştı güzel, sesim Kumsal'a fazla gitmeyeceği için rahatlıkla konuşabilirdim.
"Noluyor burada?"
Barış sıkıntılı durarak gözlerini benden kaçırarak cevap verdi.
"Ne anlamda Demir abi?"
"Ne halt yaptınız da bu kızı evden kaçırdınız lan!"
"B- bir şey yapmadık abi."
Cenk'in sesinden korktuğu çok belli oluyordu. Madem korkacaktınız ne diye böyle boktan işlere kalktınız lan?
"Kumsal durup dururken mi kaçtı lan o zaman?! Bana kıytırıktan cevaplar vermeyin oğlum bak, sinirlerimi daha da zıplatıyorsunuz!"
Barış'a anlık bir cesaret gelmiş olacak ki öne çıkarak konuşmaya başladı.
"Evet, yaptık. Onu bu evde istemiyoruz, bizim rahatımızı bozuyor. Nasıl bir ailede yetiştirildiği bile belli değil. Ne malum bizi kandırmak için gelmediği?"
Galiba ağzından çıkanları kulakları duymuyor bu çocuğun.
"Kafayı mı yediniz lan siz?! O senin ablan lan ablan, ne biçim konuşuyorsun onu daha tanımadan lan?!"
"Evet tanımıyorum, tanımayı da istemiyorum."
Hah bu velet sabrımı sınıyor sanırım.
"KUMSAL BU EVDE KALACAK VE HEPİNİZ BUNU KABUL EDİP KARDEŞİNİZE SAHİP ÇIKACAKSINIZ! DUYDUNUZ MU LAN BENİ?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aile Mi?!
Humor"O zaman sıranın altında ne işi vardı yavrum o kağıdın?" "Biraz sıra da ders çalışsın belki bana yardım eder diye koymuştum ama napalım etmedi." Ceylan Soyer # Başlangıç: 09.02.2023 # Kitap tasarımı @Ceycey-956 ait