Dodatek - Twoja indywidualność

112 5 0
                                    


Katsuki Bakugou:

Power maximum – mimo iż na taką nie wyglądasz, potrafisz być bardzo silna. Na pewien czas możesz znacznie podwyższyć siłę i wydajność swoich mięśni, dzięki czemu jesteś zdolna do unoszenia dużych ciężarów i zadawania ciosów niczym zawodowiec (chodzi mi o to jakie są mocne). Wszystko jednak jest zależne od Twojej kondycji, sprawności fizycznej, wytrzymałości mięśni jak i całego organizmu. Nie bez powodu więc ćwiczyłaś całe lato.


Izuku Midoriya:

Water creating – swoimi dłońmi możesz tworzyć wodę, ale tylko w płynnej postaci. Może to być wielka fala czy strumień płynący z Twojej ręki lub dosłownie kilka kropelek. Potrafisz kontrolować jej kształt i przyciągać ją do siebie. Skutkiem nadużycia mocy są zawroty głowy i poważne odwodnienie. Im dłużej jej używasz tym bardziej stajesz się odwodniona.


Shoto Todoroki:

Aromatic emotions – potrafisz wydzielać ze swojego ciała różne zapachy wpływające na czyjeś emocje. Ty wybierasz jaki zapach chcesz wytworzyć. Temu kto go poczuje udzielają się emocje przypisane przez Ciebie do danej woni. Podczas korzystania z indywidualności, zazwyczaj nie odczuwasz tych emocji. Jednak czasem potrafisz być bardzo emocjonalna. Niekontrolowanie wydzielasz wtedy jakiś z zapachów (zależy od sytuacji). Ciekawostka: potrafisz również wpłynąć na zwierzęta, ale jest to nieco trudniejsze.


Hitoshi Shinsou:

Controlling of nightmares – patrząc komuś w oczy możesz wyczytać czego tak naprawdę się boi. Odnaleźć nawet najgłębiej skrywane lęki i je urzeczywistnić. Możesz je kontrolować i robić z nimi co chcesz. Najczęściej pokonujesz kogoś jego własnym lękiem, ale niektóre z nich bywają przydatne też w inny sposób (na przykład poznasz czyjś lęk, ale nie wykorzystasz go przeciwko niemu tylko żeby zniszczyć jakąś przeszkodę itp.). Niestety im dłużej kontrolujesz jakiś strach lub masz ich więcej to trudniej jest Ci nad nimi zapanować.


Eijirou Kirishima:

Częściowe utwardzenie – potrafisz na jakiś czas utwardzać maksymalnie dwie części, fragmenty swojego ciała. Stają się one wtedy bardzo twarde i praktycznie niezniszczalne. Jest to przydatne i w obronie przed jakimś ciosem, i w samym jego zadaniu. Jednak nie możesz zbyt dużo razy utwardzać tej samej części ciała gdyż może się ona mocno nadwyrężyć.


Fumikage Tokoyami:

Walking darkness – potrafisz zamieniać swoje ciało w cień. W zależności w czyj cień się zamienisz, takie masz możliwości (będąc cieniem rośliny zbyt dużo nie zrobisz, za to jako cień człowieka czy innej istoty żywej możesz się poruszać. Jeżeli zamieniasz się w cień konkretnej osoby lub rzeczy nie jesteś z nią połączona i możesz się swobodnie oddalić). Do tego kiedy ogarnia Cię ciemność, stoisz w zacienionym miejscu, ciemnym pokoju itp. możesz stać się całkowicie niewidzialna. Jeśli jednak zbyt długo będziesz pod postacią cienia możesz już nie wrócić do swojej zwykłej formy.


Tamaki Amajiki:

Stone touch – jeśli tego chcesz to cokolwiek czego dotkniesz, chociażby jednym palcem, zamienia się w kamień. Potrafisz kontrolować obszar przemiany i ją cofać. Zamienianie dużych powierzchni jest bardziej męczące. Wraz z utratą energii spada też zdolność odmiany. Generalnie na początku nauki w liceum nie potrafiłaś zbyt dobrze wykorzystywać swojej indywidualności. Przez dwa lata praktyki i teorii w Shiketsu wiele się nauczyłaś i zostałaś jedną z lepszych uczennic.


Denki Kaminari:

The chameleon – całe Twoje ciało przybiera wzór, kolor itp. otoczenia dookoła Ciebie. Możesz się poruszać pozostając niewidzialna. Mimo iż potrafisz się przemieszczać znacznie ciszej niż inni, to jednak nie całkowicie niesłyszalnie. 


Dabi:

Bones breaker – znasz bardzo dobrze anatomię człowieka i położenie wszystkich kości w jego organizmie. Dotykiem swojej dłoni możesz złamać, mniej lub bardziej, wybrane kości w danym miejscu (czyli jak dotkniesz czyjejś dłoni to możesz złamać mu jedynie kości w dłoni). Swoją moc aktywujesz kiedy chcesz (w przeciwieństwie do Tomury).


Tomura Shigaraki:

The lying truth – potrafisz przekonać każdego kto usłyszy Twój głos, że to co mu powiesz jest prawdą (na przykład powiesz komuś, że kapusta rośnie na drzewie i ten ktoś będzie święcie przekonany, że to prawda). Nie można się temu oprzeć, kiedy chcesz użyć indywidualności to wszyscy Ci uwierzą. Jeśli dobrze sformułujesz swoją wypowiedź możesz nawet kogoś skłonić do jakiegoś działania. Ludzie dostrzegają, że to co im powiedziałaś jest kłamstwem dopiero wtedy kiedy sama tego chcesz. W tym samym czasie możesz kontrolować do 10 osób.


Twice:

Deadly breath – musisz wybrać sobie cel. Robiąc wdech tuż przy jego twarzy wysysasz mu wszystkie siły, radość, energię życiową itp. Generalnie człowiek ten nie jest już zdatny do życia, nie potrafi wstać, nie czuje kompletnie nic, ale dalej oddycha. Zazwyczaj skazany jest na niezwykle męczącą śmierć. Często używasz swojej mocy by poczuć się lepiej. Taki wdech bardzo Cię orzeźwia i napełnia chęcią do życia, której czasem Ci brakuje. Możesz to wszystko komuś zwrócić robiąc wydech w jego stronę (musisz specjalnie się skupić na swoim celu. W przypadku takiego zwykłego oddychania – wdech, wydech, to nie działa).


Overhaul:

Agile blow – masz szybszy niż normalni ludzie czas reakcji. Z łatwością unikasz większości ciosów, a sama zadajesz je szybko i dokładnie. Jesteś bardzo zwinna. Potrafisz poruszać się bezszelestnie. Dzięki własnej pracy znasz wiele sztuk walki i potrafisz się nimi dobrze posługiwać. 

Preferencje - Boku no Hero AcademiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz