Co Ty o nim pomyślałaś

92 5 0
                                    


Katsuki Bakugou:

,,Co za dureń! On też mógłby uważać jak chodzi. I nawet nie raczył pomóc mi wstać!"


Izuku Midoriya:

Tak samo, uznałaś go za bardzo wesołego chłopca.


Shoto Todoroki:

,,Jak mogłam od razu uznać, że chce zabrać tę książkę? Był naprawdę miły."


Hitoshi Shinsou:

,,Miło z jego strony, że się za mną wstawił. Szkoda, że nie udało mi się go potem złapać."


Eijirou Kirishima:

,,Gdyby nie ten chłopak pewnie nie spotkałabym się z przyjaciółką. Całe szczęście, że akurat tędy przechodził. Musi mieć niesamowity refleks!"


Fumikage Tokoyami:

,,Naprawdę miły chłopak. Pewnie też gustuje w tego typu filmach."


Tamaki Amajiki:

,,Szkoda, że nie udało mi się z nim porozmawiać. Wyglądał na całkiem sympatycznego. Ale przecież nie mogłam go do niczego zmusić. Pewnie i tak teraz sobie myśli, że jestem jakaś strasznie nachalna."


Denki Kaminari:

,,Teraz pewnie sobie myśli, że jestem jakimś tchórzem! Masakra..."


Dabi:

,,Denerwują mnie takie typy. Stoi sobie i się gapi. Lepiej żebym go więcej nie spotkała."


Tomura Shigaraki:

,,Dzięki niemu uniknęłam kolejnej bójki. Nie mogę jednak pokazać, że zrobił na mnie wrażenie."


Twice:

,,Mogłam być trochę mniej oschła. W końcu to ja położyłam koszyk z zakupami na środku przejścia."


Overhaul:

,,Boże, czego ten typ chce?! Muszę to wszystko przemyśleć, ale jeśli do niego zadzwonię to tylko by pomścić swoje piękne butki! Niech sobie za dużo nie wyobraża."

Preferencje - Boku no Hero AcademiaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz