.

72 5 2
                                    

Оур Ленд



я пам'ятаю лише те, ким я була давно це було і скільки мені років?



" моя сім'я була друзями королівства, я любила грати з принцесами Хеїн і Херін, вони були дуже добрі до мене і завжди мені допомагали, також у них був брат Джей ще з дитинства він відчував себе королем і був не зовсім добрим до мене. Ми росли, з кожним днем ​​у мене було все більше друзів, а дружба між Херін і Хеїн тільки становилася сильнішою. Мені було 16, Херін виповнилося 20 років їй залишався лише пару місяців до повного дорослішання, Хеїн на той момент було лише 17. Через пару днів король та королева  визнали що Херін стане наступною королевою Оурленда. Всі були дуже раді крім її рідної сестри Хеїн. Я жила спокійно але ось один день який змінив мене і все моє життя. Я як завжди сиділа на гойдалці з видом на велике озеро як раптом я почула жіночі крики, голос здався мені дуже знайомим, я підірвалася з місця і швидко попрямувала на звуки. Я була дуже здивована те, що я побачила. Хеїн хотіла вбити свою сестру із-за трону?  Я збиралася кричати і кликати на допомогу як моє тіло ніби перемістилося в інше ніби я стала Хеїн і почала робити те що збиралася вона а Хеїн стала мною і кликати на допомогу. Через кілька хвилин всі стояли переді мною, всі були розчаровані мною. Але як їм сказати, що мною керували і це була витівка Хеїн. Мені лишалося тільки мовчати. А Хеїн сміялася з мене і фальшиво плакала що трапилося з Херін. Сьогодні повинен бути мій останній день життя але я вирішила випередити інших та вбила себе першою. Я думала що зараз переді мною стане вічне чорне тло, але через пару секунд я ніби побачила продовження свого життя. Я натиснула на кнопку жити знову, але я була здивована, що з'явилася не в королівстві, а в зовсім іншому місці. "

OurlandМесто, где живут истории. Откройте их для себя