Ми з дівчатами дісталися місця нашого нового будинку. Як дівчата були навіть трохи багаті ми змогли купити собі будинок для проживання. Ніхто не був проти щоб ми жили разом. У нас у всіх була єдина мета помститися замку за те, що вони довгі роки робили з сиренами.
Міні історія про Оурленд
Оурленд - планета істот за видами як Ельфи, Вампріри та Сирени. Жіноча стать може бути тільки Сиренами або Ельфами. А усі чоловіки вампіри. Між расами істот завжди були війни. То правили вампіри то ельфи, а сирени начебто просто стояли в кутку цієї війни. Незабаром Вампіри та Ельфи знайшли компроміс і стали дружними що створило велике Королівство "Our-Land" "Наша-Земля" Усі увійшли. Вампіри і Ельфи знали, що Сирени набагато краще на вигляд, ніж вони тому багато Сирени будували міста, замки були прислугами. Але це була чорна історія замку, яку знає тільки Сирени та Королівські істоти. Всі Жінки та Чоловіки ростуть до певного віку, зберігши свою молодість і сили живуть до нескінченності їх життя може загрожувати тільки смерть від руки істоти. Жінки віком 21 рік, а чоловіки до 25 років.
Щоб якось просуватися нам у справі з нашою метою. Ми проводили майже весь час на тренуваннях і на нашому підробітку щоб якось заробляти на їжу та інше.
Ми ходили на тренування з боксу, боротьби, стрільби і все в цьому стилі слова "битва".
Каріна: Сьогодні був дуже складний день.
Юнмін: Він завжди у нас складний.
Каріна: Як хочу, щоб усе це закінчилося.
Юнмін: Мгг.
Каріна: Інші ще не прийшли.
Юнмін: Як бачиш ні.
Каріна та Юнмін довго розмовляли та дивилися телевізор. Поки не почули звуку стукоту у двері. Вони швидко побігли відчиняти.
Місу: Дівчата у нас з'явилася реально хороша праця по правду не законна.
Всі дівчата присіли на диван і слухали мене.
Каріна: Ха. Вони самі плюють на закони.
Місу: Я сьогодні йшла після тренування, як до мене приїхала велика чорна машина, в якій сиділи дівчата.
Мірін: Далі?
Місу: Вони попросили сісти у з машину та сказали мені дуже приємну новину для нас.
Каріна: Я зараз лусну кажи вже.
Мису: Дівчата сказали, що хотіли б взяти нас до себе в щось до справи з помстою до замку. Вони зізналися, що теж Сирени. І сказали мені, що нас навчатимуть усьому потрібному, щоб стати фахівцями у сфері вбивць.
Юнмін: І що ж тут незаконного?
Місу: Те, що кожна з нас отримуватиме 40млн $ за рік, за роботу Кіллера.
Каріна: Ваууу. Мені подобається.
Мірін: А що вони просять на заміну?
Місу: Допомагати їм із планом знищити Замок.
Мірін: Це буде варте ж нашого життя.
Місу: Чому така боягузка. Вони нас навчатимуть 3 місяці аж потім усілякі справи.
Мірін: Ану гаразд.
Ми вклалися спати.
Ранок.
Я прокинулася і почала будити дівчат.
Місу: Гей вставайте)) Скоро виїжджаємо!
Дівчата швидко зібралися і за кілька хвилин приїхала машина за нами.
Далі буде...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Ourland
FanfictionОурленд - планета в якій живуть істоти як вампіри, ельфи та сирени. Пишетися від головного автора, як я. Від мого імені та моїх персонажів. -🐍-