6

6 2 2
                                    

Від імені Каріни-01.

Вони мене потягли до середини кімнати. Я думала що вони візьмуть якись провід вставлять його мені в голову і до великої плазми але ні, цей хлопець Хісин надавив на мою голову своєю рукою. Це був страшений біль. Потім я нічого не бачила в моїй голові стало порожньо але добре що всоьго на пару секунд.

Кінець від імені Каріни-01.

Спочатку на екрані було все чорне аж потім стало виднітися дитинство Каріни-01.

Джей: Нарешті. Що тут в нас. Каріночка-01 живе прекрасним життям. Нічого цікавого.

Анджела: А що по твоєму цікаве?

Джей: Це тебе не обходить.

Анджей: Бла бла бла.

Джей: Джейк закрий їй рота.

До Анджели прямувам високий хлопець він взяв її за руки і приклеїв до її рота скотч.

Додивилися історїю життя Каріни-01.

Хлопці: Нудно було.

Так пройшлися по всім дівчатам.

Джей: І ось розпочалася черга Місу.

Хісин підійшов до мене і відвів до середини кімнати. Він надавив мені на лице точніше на лоб.

Почалася історія.

*я ельфійка спокійно жила а тут бац ця Хеїн все зіпсувала із-за цього мене б було страчено але ні я вбилася первіше потім я стала сиреною і жадаю помсти* - все було детально розписано.

Джей: Упс.

Хлопці: Такого ж небуває.

Чонвон: Це значить що сестричку твою хотіла вбити не Місу а Хеїн.

Хьонджін: Оце так.

Анджела: Все! Відпустите нас???

Джей: Ви такі привабливі. Може доповните наші ночі сяйвом?

Дівчата: І не мрійте.

Нікі: Навіть якщо ви й сирени то на 12 вам не втікти.

Місу: Це ще подивимося.

Джей: Ххпххаах. Що ти нам зробиш??

Місу: Клон ×30.

В цій залі з'явилися 31 таких Місу.

Місу: До бою.

Хлопці як і не помітили нас та стали битися з клонами. А поки вони ьилися ми втекли з цього місця.

Pov Хлопці.

Ми билися 1 годину. А потім клони пропали і дівчат в цьому будинку вже не було.

Джей: Падлючки.

Хлопці: Ми їх профукали.

Джей: Я що не бачу??

Нікі: Давайте на друге побачення з ними влаштуємо справжнє пекло.

Хлопці: Тільки за.

Далі буде...


OurlandМесто, где живут истории. Откройте их для себя