"Aisha uyan artık yoksa uçak biletin yanacak."Annem hala başımda uyanmamı bekliyordu.
"Saat kaç ki?"kafamı yastığımdan kaldırıp anneme sordum. "5.26 ve uçağın saat 7'de kalkıyor." Kafamı olumlu anlamda salladığımda annem odamdan çıkmıştı.Yatağımdan kalkıp banyoya gidip ihtiyaçlarımı gördüm.
Valizimi hazırlamama gerek yoktu akşam herşeyimi hazırlamıştım zaten.
(Şunun gibi rahat birşeyler giydi işte.)
Masamın üzerideki çantamı koluma takıp kapının yanındaki valizimide alıp aşağıya indim."Günaydın"diyip kahvaltı yapmak için yemek masasına oturdum.Babam"Günaydın,havaalanına seni Pedri bırakıcak kızım yarım saate gelirmiş."Başımı olumlu anlamda sallayıp kahvaltımı etmeye başladım.
//
Ailem le vedalaştıktan sonra evden dışarı çıktım.Yaklaşık 3 dakika kadar Pedri'yi bekledikten sonra evin önüne bir araba yaklaşıp korna çaldı.Gülümseyip arabaya doğru yürüdüm.Arabanın camı açıldı. "Günaydın,naber canım kuzenim?"dediğimde Pedri esnedi.Güldüm ve bagaja eşyalarımı koyup arabaya bindim."Sana da günadın sabah saat 6'da nasıl olmam gerekiyorsa öyleyim işte."dedi.
20 dakika sonra havaalanına geldikten sonra Pedri arabayı park etti ve arabadan indik."Valizini ben alırım sen kendi çantanı al."dedi.Eşyalarımı arabadan alıp içeri girdik.Fransa uçağı için anons duyulduğunda Pedri bana dönüp sarıldı."Aylar sonra görüşürüz o zaman."dedi gülümseyerek."Görüşürüz Gavi ile müsait bir zamanda gelmezseniz İspanya'ya geri gelip kulağınızdan çeke çeke getiririm."dediğimde kahkaha attı.
"Tamam söz veriyorum gelicez."dedi ve son kez birbirimize sarıldık.El sallayarak yavaşça ordan uzaklaştığımda Pedri de bana el salladı ve ben gidene kadar bekledi.Pasaport kontrolünden geçtikten sonra uçağa doğru gittim.
//
2 saatlik uçuşumun ardından Paris'e gelmiştim.Havaalanında bir taksi durdurup evimin adresini verdim.
"Alo,Lenor ben uçaktan indim eve doğru geliyorum 30 dakika sonra evde olurum."dedim."Tamam ben fırına geldim istediğin birşey var mı alayım?"dediğinde hızlıca "Pain aux raisins ve sütsüz filtre kahve alır mısın lütfeeenn."Lenor hafifçe güldüğünde tamam dedi ve telefonu kapattı.
30dk sonra
Taksiciye parayı ödeyip arabadan indiğim ve bagajdan valizimi alıp apartmanın şifresini girip asansöre bindim.Evin önünde geldiğimde zili çaldım."HOŞGELDİNN"Lenor hemen bana sarıldı.
--
Merhabaaa
Yazım yanlışlarım olabilir kusura bakmayın.
Takip edip vote kullanmayı unutmayın😚😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheap Thrills//Kylian Mbappe
Teen FictionIt's Friday night, and it won't be long...🌌