Hepinize merhaba bugün Taha'nın cansız bedeni enkazdan çıkarılmış.Gerçi böyle söylentiler ortada dolaşıyordu,o kadar üzüldüm ki anlatamam.Umarım onunla dalga geçen herkes pişmandır çünkü Taha ölünce değeri bilindi.18 yaşındaki bir çocuğa bıçak mı çekilmedi?Dış görünüşüyle dalga mı geçilmedi?Mutfağı ile dalga mı geçilmedi? Ve dahası lütfen kimseyi hak etmediği sürece kırıp dökmeyin,gerçekten üç günlük dünya.İyi okumalar.
"Lütfen artık gider misin dükkanı kapatıcam."Aşırı yorgundum şuan sadece tek istediğim şey yatağıma yatıp Blackie'yi sevmekti."Tamam o zaman birlikte kapatırız sıkıntı değil."Sesimi bile çıkarmadan sadece ışıkları kapattım ve kapıya doğru ilerledim.Kylian da arkamdan geliyordu koca ayaklarıyla çıkarığı adım seslerinden anlayabiliyorudum.
İkimizde dışarı çıktığımızda kapıyı kilitledim,kapı açılıyor mu diye kapının kolunu çevirdiğimde açılmadığını görüp anahtarı kapının deliğinden çıkardım."Arkanı dön."ona doğru dönüp arkasını dönmesini işaret ettim."Ne?"boş boş suratıma baktı."Ya dön sen bi arkanı."tereddüt ederek arkasını döndü.Yantaraftaki bitkinin saksısındaki taşları çekip anahtarı taşların altına koyup taşları tekrar anahtarın üstüne koydum."Ne yani bunun için mi arkamı dönmemi söyledin." Kollarını göğüs hizasında bağlanmış bana bakıyordu."Evet zenginsin diye kafe de mi soymayacaksın belli olmaz."dedim omuz silktim.
"İyi akşamlar."diyip evime doğru yürümeye başladım."Hey,dur cidden sabah için üzgünüm tamam mı?Sabah gergindim sana patladım."Kolumu tutup beni kendine döndürdü."En azından farkındasın."dedim.(Bırakk kolum acıyo falan.)"Tekrardan özür dilerim."diyip elini kolumdan çekti."Bir daha başkasına yaparsan karşındaki benim kadar çok sakin olmayabilir o yüzden bir daha tekrarlama."dediğim şeyle gözlerini kocaman açtı."Sen mi çok sakindin yoksa ben mi yanlış anladım?"
"Tabii ki sakindim o makineyi dediğim gibi yapmadığıma şükür et sen." "Neyse iyi akşamlar."Ona arkamı dönüp evime doğru yürümeye başladım."Sana da."dediğinde nedensizce gülümsedim. Çantamdaki titreyen telefonumu alıp kimin aradığına baktım,Lenor arıyordu.
"Efendim Lenor."
"Nerdesin?"
"Dükkanı kapattım geliyorum."
"Sana birşey sorucam,ee biryerlere falan gidelim mi?"Ayaklarım şuan iflas etmiş durumdaydı.
"Lenor hayatım cidden aşırı yorgunum ayaklarım tutmuyor bile."
"O zaman şöyle yapalım sen gel bir saat falan dinlen sonra gideriz bara falan olmaz mı bunaldım evde."
///
Lenor'un duşta olduğunu bildiğim için çantamdan anahtarı çıkarıp kapıyı açtım.İçeri girer girmez Blackie havlamaya başladığında kapıyı kapatıp Blackie'yi kucağıma aldım."Oğlum annesini mi özlemiş."diyip öpmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheap Thrills//Kylian Mbappe
Teen FictionIt's Friday night, and it won't be long...🌌