0.2

623 27 14
                                    

Lenor'a kocaman sarılıp kafamı omuzuna yasladım."Hoşbuldum." Sarılmayı bırakıp içeriye girdim.Eşyalarımı odama bırakıp yatağıma atladım."Seni bu kadar özliyeceğimi tahmin etmemiştim canım yatağım." Lenor bu söylediğime güldü.

"Hadi kalk daha iş bakıcaz sana bu arada iş neden istiyorsun ki maddi durumun var hem okuyorsun zor olmaz mı?"Tek kaşını kaldırarak sordu."Bilirsin ya işte yakışıklılar genelde hep oralarda takılır falan"dedim hafif sırıtarak.Lenor yatağımdan yastık alıp bana fırlattı."Hahaha çok komik neyse ben kahvaltı yapmadım istediğin şeyi aldım gel yiyelim."Lenor mutfağa giderken arkasından ofladım,yatağımı bırakıp gitmek istemiyordum.

"Aisha nerde çalışmayı düşünüyorsun?"Lenor kahvesinden bir yudum alıp bana baktı."Ya çok bilmiyorum aşağıdaki dükkanda barista olabilirim öğrenirim bir şekilde zaten güzel kahve yapıyorum.Bir ya da iki sokak ötede bir tane daha kafe var ama orası çok küçük hani Cherly'nin doğum gününde pasta aldığımız yer."Lenor anladım anlamında başını salladı.

"Şu yan bina varya milyon euroluk olan."dedi."Ee nolmuş o binaya?"diye sordum."PSG'de oynayan Mbappé varya o taşındı.Hatta taşındığı ilk gün Neymar Jr,Bruna Marquezine ve dahası gelmiş.Neden acaba naptılar orada?"Lenor'un heyecanı gözlerinden okunuyordu."Lenor hayatım Cherly,Nathan,Darcy,Georgia bizim evimize neden ara sıra geliyorlar?"diye sordum."E arkadaşlarımız oldukları için."diyip suratıma baktı."Kızım aynı mantık işte napıcaklar başka."

İkimizde hazırlanmak için odalarımıza gittik.Makyaj masama geçip hafif bi makyaj yaptım ve gardıropumu açıp kıyafet seçtim.Siyah deri bir ceket içine giymek için gövdemi saran veyaz boğazlı bir kazak ve altına siyah pantolon giydim.Aynadan kendime baktığımda benim bile dibim düşmüştü çok güzel olmuştum,Gardıropumu tekrar açıp içinden güzel bi çanta seçtim ve diğer çantamdaki eşyalarımı çantaya koydum.

Kapımın çalındığını duydum."Aisha hazır mısın çıkalım artık."dedi."Hazırım geliyorum hemen."diyip aynadan son kez kombinime bakıp odamdan çıktım."Lenor sana birşey sormak istiyorum.dedim pat diye."Dinliyorum"dedi."Evde bizden başka bir canlının olmasını ister miydin mesela köpek gibi?"ona dönüp sordum."Bilmem.Hayırdır noldu?"dedi."Köpek sahiplenelim mi Annem evde sinek bile uçurtmazdı yıllardır evcil hayvan hasretiyle yanıp tutuşuyorum eğer sende istersen köpek sahiplenelim mi lütfen gerekirse her türlü ihtiyacını ben gideririm."hızlı bir şekilde söylediğim için Lenor güldü."Tamam olur senin işini hallettikten sonra barınağa gidelim o zaman ne dersin?"hızlıca Lenor'a sarıldım ve yüzlerce kez teşekkür ettim ve asla pişman olmayacağına ikna ettim.

Kafeden içeriye girdik ve kasaya doğru yol aldık."Merhaba dışarıda ilanınız var çalışan arıyormuşsunuz o yüzden geldik."dedim."Kasadaki adam beni süzdü"İkiniz mi yoksa sadece sen mi çalışacaksın?"dedi."Sadece ben."kendimden emin bir şekilde konuştum,adamın beni süzmesi pek hoşuma gitmesede birşey demedim."Gel benimle."Adam önden yürüken Lenor'a beklemesni söyledim ilk itiraz etse de tamam dedi.Bir tane kapının önünde durduğumuzda adam bana doğru döndü ve eliyle içeri geçmemi istedi.Yavaşça kapının kolunu tutup kapıyı açtım ve içeri girdim.(Valla sanki organ mafyası ile anlaşma yapmaya geldik yazarken ben bile gerildim.)

"Merhaba ben iş ilanı için gelmiştim."dediğimde bir kadın sandalyesinde arkası dönük bir şekilde oturuyordu ve bana doğru döndü."Doğru gelmişsin tatlım."Kadın'ın yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.Eliyle koltuğu işaret etti"Buyur geç canım."Kadın'ın söylediğini ikiletmeden koltuğa oturdum."Kendini tanıt hayatım."dedi kadın."Adım Aisha Kaylee Francois 22 yaşımdayım Üniversite de son sınıfım ve Paris'te yaşıyorum sanırım bu kadar yeterli."Kadın başını salladı."Anladım peki bu işi neden istiyorsun." Hergün yakışıklı oğlanları kesmek için diyemediğim için"Dediğim gibi ben bir öğrenciyim ve kendimi idare etmem gerekiyor o yüzden bir işte çalımam lazım."

"Peki aylık ne kadar istiyorsun?"dedi kadın pat diye."Efendim?" dedim şokla dakka bir gol bir bi dur."Aylık ne kadar para istiyorsun?"dedi kadın."Diğer çalışanlarınıza ne kadar veriyorsanız o kadar."dedim kadın yanındaki çekmeceyi açtı ve 3-4 tane kağıt çıkardı.Kağıtları ve yanındaki kalemi bana uzattı"Al bakalım imzala bunları aylık 2000 euro,umarım güzel kahve yapıyorsundur ayrıca dükkanı hafta içleri sabah saat 7'de açılıyor akşam 8'de kapanıyor.Hafta sonları da saat 12'de açılıyor akşam saat 10'da kapanıyor,Yarın saat sabah 7'de gel sana daha ayrıntılı bilgi versinler bu kadar."İş iyi gibi duruyordu sözleşmelerşn hepsini teker teker okuyup 4 kağıdı da imzaladım.Kadın ayağa kalktı ve elini uzattı,uzattığı elini sıktım."Yeni işiniz hayırlı olsun Aisha."dedi sevecen bir ses tonuyla bende umarım dedim ve odadan çıktım.

///

Tekrardan merhaba umarım okurken sıkılmamışsınızdır ben biraz bunaldım gibi özellikle sonlara doğru diğer bölümde Kylian olucak.Kendinize iyi bakın😚

Cheap Thrills//Kylian MbappeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin