0.8

331 21 14
                                    

"Darıldım."Nathan arkasını döndüğünde kolunu tutup kendime çevirip ona da sarıldım. "Gerçekten sana inanmıyorum geliyorsun ve bize haber vermiyorsun.Ayrıca sana bir haberim var."Sarılmayı bıraktığımızda beni hafif sağa doğru çevirip eliyle bir yeri işaret etti,Kylian Mbappe,Neymar Jr ve yıllardır sevgilisi olan Bruna Marquezine'de buradaydı.Ben anlam verememiş gibi onlara bakarken Kylian etrafa göz gezdiriyordu ve göz göze geldik.

"Ama varya jilet gibi olmuş."Nathan elini omzuma koyup kulağıma eğildi."Öyle mi dersin?"Gözlerimi Kylian'den çekmeden konuştum.Kylian,muzip bir gülümsemeyle bana el salladığında kafamı sallamakla yetindim.

"İyice hint dizilerindeki 2 saatlik bakışmaya döndü bu."Kendimi tutamayıp kahkaha patlattım. "Çok komik."gözlerimi ondan ayırıp Nathan a döndüm.Tekrar Kylian'e baktığımda kaşlarını hafif çatmış bizi izliyordu."Bana bak eğer tanışıyorsanız şuracıkta baylıveririm."Nathan ağzını bir karış açmış bana bakıyordu.

"Yok be sende iyice abarttın,hem nerden tanışıcaz."

"Aisha,yalan söylüyorsun gibime geldi."Gözlerini kısarak bana baktı.

"Ya öyle aman aman bir şey değil kafede çalışırken gördü işte."Olayın çok büyük olmadığını anlattım. "Çok ikna olmadım da neyse."Nathan başını olumlu anlamda salladı."Yahu valla öyle-"

"Selam Aisha."İşittiğim sesle birlikte hemen arkamı döndüm. "Kylian?"

"Ne kadar tesadüf değil mi?Ayrıca sabah ki olay için tekrardan özür dilerim."Nolmuştu buna saatlik kafasına reset falan mı atmıştı? Saatler önce tüm suç bendeymi gibi davranıyordu,şimdi ise özür diliyordu.

"Aa selam Kylian,bende Nathan."Elini Kylian'e uzatmıştı.Kylian gözlerinibenden çekip Nathan'ın selamına el sıkarak selam verdi."Senin kafan saatlik reset mi atıyor"diye sormadan edemedim.Nathan koluma vurarak nasıl konuşuyorsun diye bir bakış atmıştı."Sen onun kusuruna bakma ya alkolu biraz fazla kaçırdı."

Kylian boynunu kaşırken"Daha yeni geldiler ama olsun."diye mırılandı."Ben bize içecek birşeyler alayım geleyim."Nathan bana göz kırpıp yanımızdan uzaklaştı."Arkadaşın hayranım galiba."diye sordu.

"Senin olduğunu sanmıyorum ama koyu PSG taraftarı."diyip gülümsedim."Sana adımı söylediğimi hatırlamıyorum?"diyip ona baktım."Önlüğünde yazıyordu."Başımla onayladım

"Böyle yerlere gelmekten zevk aldığını düşünmemiştim."bana hafif şaşırmış bir ifadeyle baktı."Neden?Dışardıdan çok mu asosyal görünüyorum?"

"Hayır hayır, o anlamda söylemedim daha çok böyle yerlere gelmeyen bir tip gibisin gibi geldi." "Çok bayıldığım söylenemez zaten."kısa kestirip attım."KYLIAN,BURAYA GEL DOSTUM." Tanıdık bir ses Kylian'a seslendiğinde Kylian'nın omuzunun üstünden seslenene baktım.

"Bence Neymar Junior ile tanışmak istersin."diye sordu. "Ciddi misin?" Suratına bakıp ne kadar ciddi olduğu ölçmeye çalıştım." "Tanıştırsam birşey kaybetmem diye düşünüyorum."

"Hadi gel."İkimiz Neymar Jr ve Bruna Marquezine'nin olduğu masaya doğru gittik.

"Hey Neymar bu arkadaşım Aisha."Kylian eliyle beni işaret etti."Selam Aisha,sabah antrenmanda anlattığın kız bu mu Kylian?" "Merhaba Bay Junior."Neymar'a samimi bir şekilde gülümseyip Kylian'a bakmıştım.Sahiden sabahki olayı onlara mı anlatmıştı.

"Merhaba Aisha ben de Bruna."Bruna'nın bana uzattığı eli sıkıp ona da içten bir gülümseme verdim. "Lütfen resmi hitapları kaldıralım hiç hoşuma gitmiyor."Neymar yüzünü buruşturdu. "Tamam Neymar."

Dördüğümüzün arasında koyu bir sohbet dönüyordu.Az ilerimizde bizi kesen Lenor,Cherly ve Nathan bizi kesiyordu.Telefonumu çıkarıp baktığımda saatin 2.52 olduğunu gördüm."Herşey için teşekkür ederim sizinle sohbet çok keyifliydi ama artık gitmem lazım."

"Ne demek asıl ben çok teşekkür ederim bu ikisinin sohbeti gerçekten hiç sarmıyordu sen gelince içim açıldı." Bruna bana gülümserken bir yandan telefonunu çıkartıp bana uzattı."Aisha gerçekten seni çok sevdim eğer istersen konuşalım.Numaranı yazar mısın?"BRUNA MARQUEZİNE BENDEN ŞUAN NUMARAMI İSTİYORDU. "Tabii ki."Telefona numaramı yazmaya başladım.

"Gerçekten acıttı."Kylian elini kalbinin üzerine koydu ve üzülmüş gibi Neymar'la birbirlerne baktılar.Kendimi Aisha diye kaydetip Bruna'ya telefonunu geri verdim. "Bruna haklı Aisha daha çok görüşelim çok keyifliydi."Neymar Bruna'ya bir öpücük verip konuştu.

Gülümsemekle yetinip"Size iyi eğlenceler." Kylian benimle konuşmak istercesine baktı.Yanlarından biraz uzaklaşıp konuşmaya başladık.

"Bugün için teşekkür ederim ve özür dilerim."Kylian bana hafif ama içten bir gülümsemeyle baktı. "Bende teşekkür ederim,antrenmanda benden bahsetmen gözümden kaçmadı değil."

"Bugün neredeyse bir yerime kahve makinesi montelenecekti,başımdan geçeni anlattım."Dediği şeyle kahkaha attık.




NEREDEYSE BİR BUÇUK AYDIR BÖLÜM ATMIYORMUŞUM

Yarın ki sınava çalışmak yerine bunu yazdım bir vote atarsınız artık.

öptümmmm

Cheap Thrills//Kylian MbappeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin