Kylian söylediklerime inanamıyormuş gibi bana baktı ve kaşlarını çattı."Ne dedin sen bana." kafasını hafif omzuna doğru eğip konuştu. "Bana bak ünlü birisi olduğun için istediğin herkese böyle bağırıp çağıramazsın valla alırım ayağımın altına görürsün o zaman ne diyorum." Şuan etrafımızdaki insanların bizi videoya aldığına adım gibi emindim.
"Hey hey hey tamam sakin.Aisha sen geç ben alırım siparişi."Barney hemen önüme gelip beni arkasına aldı ve arka tarafa gitmemi söyledi.İşimi ilk günden götü kalkık bir ünlü yüzünden kaybetmek istemediğim için sesimi çıkartmadan arka kapıdan dışarıya çıkıp sandalyeye oturdum."Ya alıcaksın böyle onu geçireceksin eline bir çuvala koyup sallaya sallaya vurucaksın duvara."sinirle konuştuğumda Barney ve arkasından Suzie geldi."Kızım ne oldu az önce orda."Suzie olayı sindirememiş gibi bana bakıyordu."Ya güzelce sordum dedim yumuşak içim ister misin bağırmaya başladı davar."
"Barney neden çekiyorsun beni ordan bıraksaydın ağzının payını verseydim."sinirle soludum."Aynen seni bıraksaydım da ilk günden kovulsa mıydın?"ellerini beline koyup tek kaşını kaldırdı.Haklıydı"Off,tamam haklısın ama-"Suzie lafımı kesti."Tamam ilk günden olur böyle şeyler bu kadar büyütmeye gerek yok işimizin başına dönelim."
//
Ayaklarım ayakta durmaktan tutmuyordu,ellerimde aynı şekilde çalışmaktan.Annem ile saatlerce temizlik yapmayı tercih ederdim.Saat akşam 8'e yaklaşıyordu Barney'nin mesaisi bittiği için hepimizden önce çıkmıştı.Josh bu tempoya alışmam gerektiğini söylediği için bugün kafeyi benim kapatmam gerektiğini söyledi."Aisha ben çıkıyorum 20 dakika sonra dükkanı kapatırsın iyi akşamlar öptüm."Suzie eliyle öpücük gönderdiğinde aynı şekilde karşılık verdim.
10 dakika boş boş etrafı seyrettiğimde kimsenin gelmeyeceğini anlayarak kapıdaki open tabelasını çevirip close yaptım.Elime bir bez alıp bütün masaları silmeye başladım.Bütün masaları sildikten sonra arka tarafa gidip süpürge alıp yerleri süpürmeye başladım.Süpürmeyi bitirip süpürgeyi yerine koyarken birşeye takılıp düştüm."Hay ben seni."Kalçamın üstüne düştüğüm için kalçamı hissetmiyordum.
Arkamı dönüp takıldığım şeye baktığımda simsiyah bir cüzdan olduğunu gördüm."Hangi salak cüzdanını düşürüp almak için geri dönmez."Siyah cüzdanı elime alıp kayıp dolabına doğru ilerledim,cüzdanı dolaba koyup kilitledim.Kafenin kapısının üstündeki zilin çaldığını duydum,kafenin ön tarafına gittim.
"Ha şey iyi akşamlar."Karşımda kanlı canlı Mbappé duruyordu."Kapıda Kapalı yazıyor görmediysen söyliyeyim."kollarımı göğüs hizamda birbirine bağladım."Kapıdaki yazıyı gördüm ama ışıklar hala yanıyor."gıcık bir şekilde sırıttı."Ne istiyorsun? Ah eğer kahve tercihini söylemeye geldiysen üzgünüm sana monteleyeceğim makineyi kapattım."sahte bir üzgünlükle dudaklarımı kıvırdım."
"Tüh bende benim için tekrar açarsın sanmıştım."Bu kafadan sıkıntılı mıydı?Sinirle nefes verdim."10 dakika sonra mesaim bitiyor ne için geldin çabuk söyle hadi."Kolundaki saate bakıp gözlerini bana çevirdi."Dükkanın kapanmasına daha 12 dakika var bir tane Cold Brew alabilir miyim sert içim olsun ha birde cüzdan gördünüz mü burada düşürmüş olmalıyım."
Ciddi misin der gibi bir bakış attım."Birincisi dediğim gibi makineler şuan kapalı o yüzden şuan kafe satışa kapalı." "İkincisi cüzdanın rengi hangi renkti?"Gözlerini devirip tekrar bana baktı."Siyah."dedi.Onaylayarak arka tarafa gidip kayıp eşya dolabının kilidin açtım ve cüzdanı aldım.Cüzdanın içini açıp kimliğe baktım."Hey ne hakla cüzdanımı karıştırıyorsun sen."Cüzdanı elimden almak için uzandığında cüzdanı uzağa doğru tuttum.
"Ne bileyim ben senin olup olmadığını kimliğe bakıyorum,ayrıca orda personel harici giremez yazıyor."dedim.Parmağıyla kendini işaret etti sen bana yalancı mı diyorsun."kaşlarını çatmıştı. "Sen kafanda çok mu kuruyorsun acaba?Yoksa ünlü olduğun için kendini-" "Tamam kimliğe bak tamam mı?Ama lütfen sus artık,lütfen."Gözlerimi kimliğe çevirip baktım sahibinin o olduğunu görünce kimliği cüzdanın içine koyup ona uzattım.
Cüzdanı alıp içini hiç kontrol etmeden cebine koydu."Neden içini kontrol etmedin belki hırsızım ya da birisi içinden para çaldı."Omuz silkti "Maalesef sende o ışığı görmüyorum."dedi."Dükkanı kapatıyorum hadi git artık."Askılıktan çantamı ve montumu alıp ışığı kapattım.Kylian beni arkamdan takip ediyordu.Dolabı açıp anahtarları aldımda Kylian konuşmaya başladı."Sabahki tavrım için özür dilerim ama sende hatalıydım."Hızlıca ona döndüm."Pardon?Benim nerem hatalıydı?" "Orda konuştuğumu görüyorsun ve soru soruyorsun."Aptal falan mıydı bu."İyi o zaman bende kafama göre kahveni yapsaydım sonra beğenmeyip atarlansaydın.Yok ya."
Merhabaa kitabım 360 okumayı geçmiş hepinize teşekkürler kendinize iyi bakın vote atarsanız sevinirim😚😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cheap Thrills//Kylian Mbappe
Teen FictionIt's Friday night, and it won't be long...🌌