0.6

322 21 1
                                    

Medya bugün okula gitmek için kalkarken ben.

"Hadi kalk bir buçuk saattir uyuyorsun ben hazırım bile."Üstümdeki yorganı çekmeye çalıştı ama yorganı tutarak çekmesini engelledim."Ya hadi bir saat uyuyacaktın kalk artık."Lenor yatağa çıkıp tepinmeye başladığında ayağını tutup onu yatağa düşürdüm.

"Ya kalkarsın ya da ben tek başıma giderim."Yataktan kalkıp gardırobumu karıştırmaya başladı. "Aman iyi be kalktım,sabahtan beri başımda alarm gibi ötüyorsun zaten,tabii Lenor hanım 10 saattir ayakta."Yataktan söylene söylene kalktım.

Hızlıca duşa girip çıktım ve Lenor'un yatağımın üstüne koyduğu kıyafetlere göz gezdirdim,güzel duruyordu aslında.Kombini üstüme giyip makyaj masama oturup makyaj yaptım.Çantamı da hazırlayıp odamdan çıktım."Ben hazırım sende hazırsan çıkalım.

"Tamam çıkalım Blackie'nin mamasını suyunu herşeyini hazırladım."dedi."Tamam sağol bu arada arabayı sen kullanacaksın hatırlatıyım."İşaret parmağımı ona uzatarak konuştum."Söz verdim ya aaa ben kullanıcam."

Asansöre bindiğimizde Lenor beni hafif iktirip fotoğraf çekmeye başladı."Ayy çok güzel çıktım baksana bunu paylaşırım ben."heyecanla fotoğrafı bana gösterdiğinde hafif güldüm.Çantamdan arabanın anahtarını çıkarıp Lenora uzattım.Anahtarı alıp sürücü koltuğuna geçti bende yanındaki koltuğa oturdum.

"Lenor güzel bir şarkı açta dinleyelim."

(AKLIMA DİREKT BU GELDİ PRWLĞFÇDWPÖFÇĞFWÖEP

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(AKLIMA DİREKT BU GELDİ PRWLĞFÇDWPÖFÇĞFWÖEP.)

"Sen açsana hem sen şuan sürücüyü rahatsız ediyorsun can güvenliğin bana bağlı."diyip hafif sırıttı."Çok özür dilerim kaptan ben bunu nasıl düşünemedim lütfen beni affedin."gülmeye başladık."Into you'mu yoksa Lost Cause falan mı istersin?"Telefonumdan şarkı seçiyordum."Lost Cause sonra karışık çalsın."başımı olumlu anlamda salladım.

"Bu geçen ay gittiğimiz bardaki gibi bir kenarda oturup durmak yok,tamam mı?"Saniyelik bana baktı."Tamam."diyip iç çektim."Birde birisi seni rahatsız ederse kafasına geçir şişeyi,gerekirse seninle karakola gelip şahitlik bile yaparım hatta eğer yetmezse İspanyadan Pedri ve Gavi'yi bile çağırırım biliyorsun."

"Tamam anne,şu nasrettin hoca öğütlerini vermesen mi artık."Şakadan kızgın birşekilde bana baktı."Annelere böyle denmez ben ne dersem o,bu konu bir daha açılmayacak."

15 dakikalık yolculuğun ardında hedefimize ulaşmıştık.Here we go again.Lenor arabayı bara yakın bir yere park etmişti."Gece başlasın o zaman."Lenor bana dönüp gülümsedi,ona gülümseyerek karşılık verdim ve arabadan indik."Kimliğinizi görebilir miyim."Kapıda iri yarı bir adam kimliğimizi sorununca ikimizde kimlikleri gösterdik,adam kafasını onaylarcasına sallayıp yana çekildi ve içeriye girdik.

İkimiz bir yere oturup ortalığa bakınmaya başladık,belki tanıdık birileri çıkardı."Aisha şuradaki Nathan ve Cherly'i görüyor musun?"eliyle sol tarafımı işaret ettiğinde gözlerimi kısarak gösterdiği yere baktım.Ben Cherly ve Nathan'a bakarken Nathan ile gözgöze geldik,hafif gülümsediğimizde yerimizden kalkıp yanlarına doğru gitmeye başladık.

"Cherly bak burada kimler varmış."Nathan,Cherly'nin omzuna dokunduğunda Cherly ilk Nathan'a sonra bize baktı."Seni adi,İspanya'dan geri dönüyorsun ve bize haber vermiyor musun?"Cherly gülerek bana kocaman bir kucaklama verdi,kollarımı ona sardım ve açıkta kalan omzunu öptüm.Onları gerçekten çok seviyordum.

"Darıldım."Nathan arkasını döndüğünde kolunu tutup kendime çevirip ona da sarıldım. "Gerçekten sana inanmıyorum geliyorsun ve bize haber vermiyorsun.Ayrıca sana bir haberim var."Sarılmayı bıraktığımızda beni hafif sağa doğru çevirip eliyle bir yeri işaret etti,Kylian Mbappe,Neymar Jr ve yıllardır sevgilisi olan Bruna Marquezine'de buradaydı.Ben anlam verememiş gibi onlara bakarken Kylian etrafa göz gezdiriyordu ve göz göze geldik.


///

Lütfen bana küfür etmeyin bu bölüm kısa oldu.Malum okullar başladı çok fazla ödev veriyorlar,neyse sizi seviyorum kendinize iyi bakın vote ve yorum atarsanız sevinirim.





Cheap Thrills//Kylian MbappeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin