0.3

454 26 18
                                    

Odadan çıkıp hızlı adımlarla Lenor'un yanına gitmeye başladım.Ortam ve kadının haraketleri beni azda olsa germişti neyse işi almıştım.Lenor kendine kahve almış bir masada oturmuş dışarıyı izliyordu."Keyfiniz yerinde bakıyordum da."Gülerek karşısına oturdum."Ya öyle deme sana da alalım bir kahv-"sözünü kestim."Yok yok istemiyorum sağ ol."

"Ne yaptın kaptın mı işi?"meraklı gözlerle bana baktı."Sence ne zaman benim isteyipte sahip olamadığım bir şey görünmüş."dedim sırıtarak."Mbappé'den başlıyım o zaman,geçmişe doğru gidersek Rafe vardı daha saymamı ister misin."bana bakıp tatlı tatlı gülümsedi.Homurdanarak sırtımı sandalyeye yasladım.

Telefonumu açıp saate baktım."Hadi kalkalım artık daha Pet Shopa gidip köpeğin eşyalarını alacağız."Lenor kafasını salladı ve kafeden çıktık."Kafe'ye gelirken yürüyerek geldiğimiz için evin önüne gidip arabama bindik.

Barınak yolunun üstündeki bir Pet Shopa girip köpeğin tüm ihtiyaçlarını aldık.Arabaya binip barınağa doğru gitmeye başladık.Barınağın önüne geldiğimde arabayı hızlıca park edip arabadan indik.Lenor'un kolunu heyecandan sımsıkı tuttum ve içeriye girdik."İyi günler biz köpek sahiplenmek istiyoruz."dedi Lenor."Tabii ama yaşam şartlarınız buna uygun mu?"dedi kadın."Evet tabii ki."dedim hemen."Tamam o zaman lütfen beni takip edin."Başımızı olumlu anlamda sallayıp kadını takip ettik.

"Allah'ım hepsi çok tatlı kafayı yiyeceğim."cidden kafayı yemek üzereydim hepsi çok ama çok tatlı şunların tiplerine bakın."Aisha hepsini sahiplenemeyiz gel biraz da diğer taraflara bakalım."Lenor kolumdan çekiştiriyordu.Bütün köpekleri sevmeye çalışıyordum hepsi mükemmeldi."Aisha buraya baksana bi."Lenor'un yanına gittim şuan tatlılıkları yüzünden ölebilirdim.

"Bunu sahiplenelim mi?"diyip Lenor'a baktım,güldü."Tamam olur sen sevdiysen sahiplenelim o zaman."dedi.Görevli kadına baktığında klübenin kapısını açtı ve bana verdi."Yerim ben seniiii."aşık aşık köpeğe bakarken köpek bana ne diyor bu der gibi bakıyordu.

"aşık aşık köpeğe bakarken köpek bana ne diyor bu der gibi bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(BU CİNS KÖPEKLERE AŞIĞIM ÇOK TATLILAE.)

Köpeği sahiplendikten sonra eve geldik.Köpeğin klübesini benim odama koyduk."Yıkasak mı acaba?"diye sordum."Bence yıkayalım sonuçta kaldığı ortam o kadar da temiz değildi."onu onaylayıp poşetin içinden şampuanlarını çıkardım ve masanın üstüne koydum."Ben üstümü değiştiriyorum sonra yıkayalım."dedim Lenor tamam diyip kendi odasına girdi.

Üstümü hızlıca değiştirip köpeği kucağıma alıp kokladım açıkçası pis kokuyordu."Annen şimdi mis gibi kokutacak oğlum."Masanın üstündeki şampuanlarını alıp banyoya girdik."LENOOOR HADİ GEL YIKAYALIM."diye bağırdım."Heh geldim."Lenor'a köpeği sadece tutmasını söyledim."Aisha."dedi."Efendim."diyip ona saniyelik baktım."Biz buna köpek köpek diyoruz ad falan mı koysak."dedi.

Saniyelik duraksadım."Blackie."dedim."Eğer sen başka birşey düşündüysen o da olur."dedim.Biraz düşünüdü"Olur ya güzel olur."dedi.Blackie'yi yıkayıp güzelce havluya sardık."Oy benim oğlum mis gibi mi olmuş."bir yandan öpüyordum bi yandan da kokluyordum. Blackie havladığında ikimizde güldük."Annen sana kurban olur aşkım."diyip kafasından bir daha öptüm.

Blackie'nin ihtiyaçlarını giderip odamdan çıktım,Lenor yemek yapıyordu."Yemekte ne var anne?."diye sordum."Zıkkım."var dedi.Şaka "Domates soslu makarna ve köfte."dönüp bana baktı."Yemeğini koydun mu?"anlamayarak "Ne?" "Blackie'nin diyorum mamasını suyunu falan koydun mu?"başımı salladım."Koydum koydum."

"Ellerine sağlık hayatım."tabağımı alıp tezgahın üstüne koydum."Afiyet bal şeker olsun hayatım ha bu arada 2 hafta sonra okullar başlıyor unutma birde yarın işin var erken yat erken kalk."Oflayıp ellerimi göğüslerimin önünde birleştirdim."Sabah saat 7'de orda olmam lazım."Lenor omuzlarını kaldırıp indirdi."O yüzden erken uyu erken kalk il günden geç kalma."dedi."Kahvaltımı hazırlayıp buzdolabına koyayım sabah uğraşamam."Buzdolabını açıp iki ekmek,avokado ve bir limon çıkardım.Ekmeklerin üzerine avokadoyu ezip koydum ve üstüne baharatları ekleyip limon sıktım.İki ekmeği bir tabağa koyup üstünü streçleyip buzdolabına koydum.

Bulaşıkları temizleyip makineye koydum ve duşa girdim.10 dakika sonra duştun çıkıp odama girdim ve Blackie'nin klübesinin içine baktığımda yatıyordu.Çok tatlıydı,ses çıkartmamaya özen göstererek pijamalarımı giydim ve salonda yayılmış vaziyette olan Lenor'a iyi geceler diyip yatağıma yattım.Yaklaşık 15 dakika İnstagramda gezinip telefonumu şarja takıp uyudum.

///

Sabah saat 6'ya kurduğum alarmım çalmaya başladığında hızlıca uyandım ve alarmı kapattım.Blackie'nın alarmdan uyanmamış olmasını umarak klübesine baktım uyanmadığını görünce rahat bir nefes verdim.Hızlıca hazırlanıp çantamı hazırlamaya başladım.

Paris çok soğuk olduğu için birde boynuma atkı aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Paris çok soğuk olduğu için birde boynuma atkı aldım.Odadan çıkıp akşamdan hazırladığım kahvaltıyı buzdolabından çıkartıp yedim.Duvardaki saate bakıp son lokmayıda ağzıma attım ve tabağı bulaşık makinesine koyup ellerimi yıkayıp kapıyı açıp ayakkabılarımı giymeye başladım.Kafe zaten çok yakın olduğu için yürüyerek gitmeye karar verdim.

Kafeye vardığımda saat 7.03'tü içeriye girdiğimde dünkü kasadaki adam beni tanıyıp yanıma geldi."Günaydın eşyalarını arka tarafa koy sonra yanıma gel."Onu onaylayıp çantamı adımın yazılı olduğu dolaba koyup kilitledim ve montumu askılığa astım ve kasiyerdeki adamın yanına gittim."Öncelikle günaydın ben Josh diğerleri de kendini tanıtsın."Adının Josh olduğunu öğrendiğim adam eliyle neredeyse benim yaşıt olan gösterdi."Merhaba ben Aisha."dedim sevecen bir ses ile.

Herkes kendini tanıttı ve Josh bana püf noktaları kuralları falan öğretti.Saat 8 olmuştu ve ben şimdiden eğleniyordum burada herkes çok samimiydi özellikle Barney ve Suzie.

Suzie işi olduğunu söyleyip onun yerine geçmemi rica etti kabul edip siparişleri hazırlamaya başladım.Şuana kadar 4 tane sipariş bakmıştım,cidden keyifliydi.Sıcak kahveden elimi yakıp elimi soğuk suya tuttuğumda yanımda duran aynanın yansımasından kafeye yeni gelen insanlara baktım.HASSİKTİR NE.KYLIAN MBAPPÉ Mİ O.

Aniden kafamı çevirdiğimde Barney ile kafalarımız çarpılmıştı."Barney çok özür dilerim benim hatam."O değilde kafam aşırı acıyordu onu tahmin bile edemiyorum."Sorun değil Aisha."dedi kafasını ovarak.Hızlıca yerime geçip siparişleri yapmaya başladım bir yandan da 2 sıra geride olan Kylian'i kesiyordum.Tanrım aşırı yakışıklıydı telefonla konuşuyordu ve sinirli olduğu her halinden belliydi kaşlarını çatmış ve sürekli beden dilini kullanarak konuşuyordu.

Son müşteriden sonra sıra Kylian Mbappé ye gelmişti ve heyecandan elim ayağım birbirine dolanmıştı. Kendimi toparlayarak konuştum.
"Buyrun ne istiyorsunuz."
Benimle göz teması bile kurmadı ve sert bir şekilde konuştu."Bir tane Cold Brew içerisinde buz olsun."Tamam diyip kahveyi yapmaya başlayacaktım ki yumuşak içim isteyip istemediğini sormamışım aklıma geldi."Yumuşak içim iste-"

"SORU SORMAYI BIRAKIP SADECE ŞU SİKTİĞİMİN KAHVESİNİ YAPAR MISIN LÜTFEN." Herkesin bize bakmasıyla şok olmuştum."Ne bağrıyon lan kendine gel istediğin kahvenle alakalı bir şey soruyorum sinirini benden niye çıkarıyon valla alır bu makineyi münasip bir yerine montelerim."Dediğimde bir kaç kişi ağızları bir karış bir şekilde bizi izliyordu.

///

MERHABAAA
cidden uzun bir bölümde bence 2 saattir bu bölümü yazıyorum yemin ederim bölümü yayınlayamazsam içimde kalırdı.
Neyse öptüm byeee❤️❤️

Cheap Thrills//Kylian MbappeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin