kocovina

261 18 0
                                    

Deku POV:

Ráno se probudím s kocovinou? Asi jo co se vlastně včera stalo a kde to vůbec jsem jo počkat vlastně jsme jeli k Denkimu pomalu vstanu z postele a jdu do koupelny když otevřu dveře vidím Denkiho jak se sklání k mise ,,už nikdy přísahám nikdy nebudu p..." Než to dořekl další jeho várka byla v míse ,,pít" dořekl svou větu mě na zvracení nebylo takže jsem byl v poho ale i tak mi nebylo moc ok ,,víš vůbec co se včera stalo?" Zeptal jsem se ho když jsem si byl jistý že už zvracet nebude ,,úplně všechno si pamatuju ty?" ,,Jak to? Já třeba vůbec!" ,,Já totiž když jsem opilý tak si pamatuju úplně všechno a navíc jsi toho vypil víc než já" usmál se a šel k umyvadlu aby si vyčistil zuby ,,a co se teda stalo?" ,,No nejdříve jsi napsal Bakugovi" ,,cože vážně že jsem mu nenapsal žádnou píčovinu?" ,,Ne ale říkal jsi mu daddy a ať přijede" ,,a přijel?" ,,Jop a řekl nám že je..." Nedokázal to do říct proč? ,,Že je co?" ,,Ale to nic, tys mu pak dal pusu on si dal taky pár panáků no a nakonec jsi usl a on odjel" ,,vážně! Bože ne ostuda" ,,to teda víš co udělej si tady co chceš já Zajdu do krámu pro asperin" ,,dobře já zatím připravím snídani" on jen kývl a odešel z koupelny já si udělal to co potřebuju a taky vyrazil dolů do kuchyně abych připravil snídani.

Denki POV: (výjimka občas budu potřebovat Pohled i ostatních)

Nastartoval jsem Izukovo auto s jel do města pořád se mi hlavou motá slovo manžel jak mi to mohl udělat on ví že je Baku jeho manžel a jen tak ho podvede semnou a ještě ke všemu v jeho přítomnosti co je to za logiku? Když stojím před supermarketem vystoupím z auta a vejdu do krámu
,,Dobrý den" pozdraví mě uraraka? Jo je to ona ,,čau" pozdravím ji ,,bože Denki ahoj! Dlouho jsme se neviděli!" ,,No jo škola skončila taky se z nikým nevidím jen s Izukem pracujeme spolu a taky občas s Todorokim" ,,tak to jo jak se má Izuku?" ,,Teď se má asi na hovno" usměju se na ni ,,hele musím něco nakoupit a hlavně vzít asperin takže pak se někdy stavím" ,,dobře tak zatím ahoj" ,,ahoj" rozloučil jsem se s ní a šel mezi regály potřebuju čokoládu jop musím pro ni. Zamířím si to k regálu sladkosti a vytáhnu z ní jednu čokoládu vanilková? Ne tu nechci ,,doporučil bych ti karamel" otočil jsem se a uviděl jsem Kiriho jeho zrovna vidět nechci ,,dík" odpověděl jsem mu ironicky ,,když jsi opilý tak jsi příjemnější" ,, příjemný bych byl kdybych věděl že máš manžela který podvádí tebe a ty zas jeho" usmál jsme se na něj a šel jsem pro asperin který jsem našel.

I'm sorry Deku Kde žijí příběhy. Začni objevovat