konec

198 10 0
                                    

Pohled Bakugo:

Tak tohle jsem posral chtěl jsem mu zavolat ale on si vzal moji bundu s mobil skočím za Kirim ať mu zavolá
Vezmu si boty a vyjdu z bytů do druhého kde bydlí Kiri zaklepu a on po nějaké době otevře no vypadá příšerně ,,ahoj" řekl jsem ,,no čau" snažil se o úsměv ,,potřebuju aby jsi zavolal Dekuovi" ,,jo jasně počkat proč mu nezávoláš ty?" ,, Protože mi vzal mobil" ,,aha" vzal mobil a začal vytáčet moje číslo asi třikrát to vyzvánělo až pak to někdo zvedl.

,, Prosím?" Řekl Denki? Jo byl to on Kiri se držel aby nezačal brečet
,,Ahoj je tam Deku?" ,,Jo je u mě trochu jsme pily takže asi těžko domů dojde" ,,fajn a nemůžeš ho dovést ty?" Zeptal jsem protože je chci ty dav zase nějak dát dohromady ,,no to asi nepůjde.." ,,proč? By to nešlo?" ,,Pokud nechceš abych někde vyboural nebo nás někdo zajel tak radši ani nechceš abych ti ho donesl"
Bože ,,kolik jsi toho vypil ty?!" ,,Asi celou Becherovku a trochu whisky" já si jen povzdechl ,,a to jako můžeš pít?" ,,Proč bych jako nemohl?" ,,Já jen kvůli ty tvé nemoci.." ,,oni mi ani nemluv!" Zařval a já se jen tak koutkem oka koukl na Kirishimu kterej nic nechápal ,,joa věř mi že on domů už nechce" ,,a to jako proč!?" ,,Se zeptej Todorikiho se kterým jsi ho podvedl a té angentury" kurva já věděl že se to provalí ,,cože tys podvedl!" Vyletí Kiri ,,jo.. ale já nechtěl!" ,,To ani neříkej Bakugo chápeš to ten kluk tě miluje a ty mu uděláš tohle! Víš jak mě by bylo kdyby mi to udělal Denki!!!!" Kiri asi neví že ho celou dobu slyší... ,, Můj život teď stojí za úplnou hovadinu!!! A víš proč protože člověk kterýho tak moc miluju odešel a nechal mě tady a myslí si že mi je fajn!! Ne! Plete se je mi bez něj ještě hůř teď se mi život rozpadá!! Já jsem si myslel že mě podvádí ano myslel protože to tě první napadne když se s tebou někdo rozejde ale já tomu nechci věřit a ani nevěřím protože kluka kterého miluju  věřím mu a vždycky budu!!!" Řekl svůj prolog a jen z druhé strany se ozvalo pípnutí ,,kurva!!" Zařval a já zkoušel vytáčet zase moje číslo ale nic.



Pohled Denki (zase výjimka)

Po tom co tohle řekl jsem to vypl a šel pro Izuka tohle jen tak nenechám! I když mám v sobě asi 4 promile budu řídit ,,Izu pojď uděláme si malou projížďku" usměju se na něj on jen kyvné a spolu jdem do auta to po té nastartuju nejedu tam kvůli sobě ale kvůli jemu to co řekl Kiri bylo krásné moc krásné ale nevím jestli by mě chtěl po tom až bych mu řekl o své nemoci ,,jsme tady" zaparkuju kousek od domů aby neměl nutkání vystoupit s jít dál vezmu mobil a vytočim Kiriho číslo  ,, pojď si pro něm máš ho kousek od bytů" on řekl že tam bude do pár minut a taky že byl ,,ahoj moc ti děkuju Denki!!!" ,,Nemáš zač ale máš co Izukovi vysvětlovat" usměju se na něj ,,to teda mám hele nechceš radši u nás přespat v tomhle stavů tě nechci pouštět.." ,,když jsem to dojel až sem tak to dojedu i zpátky.." ,,dobře ale hned co přijdeš dej vědět" ,,jo dám neboj" rozloučili jsme se a já vyjel konečně domů docela mě mrzí že tam nebyl Kiri.. pořád jen přemýšlím a nedávám pozor na cestu a jediné co uslyším je troubení pak nic.


Pohled Deku:

Ráno se probudím doma? Co tu kurva dělám byl jsem u Denkiho vezmu svůj mobil a vytočim jeho číslo nic tohle je normální ještě spí Určitě má kocovinu
,,No dobré ráno" řekl Baku a stoupl se před dveře Ježíši ,,nazdar" odpověděl jsem mu hezký ,,Deku.." ,,nech mě být" ,,ne nechám nech si to vysvětlit!!!" ,,Co vysvětlit že jsi mě podvedl nebo co???" ,,Jo bylo to jen jednou a naposledy!!!" Ne prostě tohle mu neodpustím !!! ,,A co ta angentura? Hmmm vysereš se na mě!" ,,Ne nevyseru!" ,,Jo jasný!" ,,Vážně na nějaký svůj sen seru miluju tě a mám všechno co potřebuju!" Kouknu na něj ,, promiň ale já ti nevěřím s těmito slovy jsem odešel". Někdo klepal tak jsem otevřel byl tam Kiri ,,ahoj viděli jste zprávy!?" ,,Ne proč!?" ,,Nějaký auto se srazilo s kamionem pusť to tam" zapnu televizi a poslouchám pořád nevíme kdo ten ve vážném stavu je no než ukázali auto. Rychle vstanu a dám si ruce přes pusu ,,kde je Denki volal vám včera!!!" ,,Ne já mu řekl ať mi zavolá až přijede domu ale neozval se" ,,kurva ne proč!!!" ,,Co se děje?" ,,To auto je moje a včera určitě řídil Denki..." Kiri i Baku to pochopí a jde vidět že asi tohle nečekali.


O den později

Já a Bakugo jsme se rozešli nemohl jsme s ním být po tom co udělal... Kiri i já jsme u Denkiho 24/7 nespím a Kiri to sami až na to že on ani nejí ,, Kiri pojď musíš se najíst" ,,nemám hlad" to mi ani neříkej jediný kdy jsi jedl bylo včera ráno!" ,,Noa nemám hlad" já si povzdechl a prostě zase začal myslet asi vás zajímá kde je Baku co? Přijal tu nabídku od angentury a teď je na letišti ale co já mu to přeju měl by se vrátit za cca 2 roky myslím. Denki je na tom hodně špatně neví se jestli to vůbec přežije prostě musí!!! Kiri mi řekl že si skočí na záchod a že tu mám počkat když odejde já jdu k Denkimu ,,jak je Kamo? Asi mě neslyšíš co? Víš já a Baku už nejsme spolu.. Denki musíš se vrátit Kiri tu na tebe čeká musíš mu říct že ho miluješ musíš mu všechno vysvětlit takhle přece odejít nemůžeš!?" Denki začal semnou házet a já rychle volal sestřičky oni přiběhli jak blesk v tom zápětí jsem uslyšel píppppppppp ne že mě neopustil nesmíš mě tu nechat!!!.




___________

Ahoj!!!

Tak a máme tu konec já vím že jste chtěli šťastný konec ale počkejte si na druhou část ❤️  chci vám moc poděkovat že to vůbec někdo čte prostě děkuju moc a u další knížky ahoj!!!!!❤️

I'm sorry Deku Kde žijí příběhy. Začni objevovat