Kiri a Denki se rozešli

157 11 0
                                    

Pohled Deku:

O dva měsíce později

,,Prosimtě podas mi tu nabíječku" zeptal se mě Kacchan jo emm abych vám to schrnul už to bude měsíc co s Kacchanem jsem. Jsem za to rád jako fakt vždycky jsem jedu na víkendy protože v týdnu nemůžu no. Ale i tak za mou jezdil ale teď nemá třeba vůbec čas a já nevím proč ale řešit to nebudu ,,Deku?" Z mého přemýšlení mě vtrhne Baku který mi zamával před očima ,,jo co jsi říkal?" ,,Jestli bys mi prosím podal nabíječku" ,,jo promiň" podal jsem mu ji a já se zvedl no teda pokoušel jsem se ,,ještě seď chci se tě na něco zeptat" já teda poslechnu a radši sedím poslední týden je na mě i nepříjemný nevím čím to je Kiri mi řekl že když museli hrát že jsou spolu taky byl nepříjemný ale tohle je jiný on to nedělá tak proč se tak chová. On si dal všechno do své tašky kterou má do práce a sedl si ,,vidím že jsi poslední dobou nějak mimo" chytl mě za ruku s vážně se mi podíval do očí  ,,já jsem v pohodě" řekl jsem lež ale on mi ji nesežral zná mě dva měsíce a ví o mě víc než já sám o sobě ,,poznám když lež" snaží se vypadat klidný a nervat na mě což mu cením protože poslední dobou na mě řve a nenechá si nic vysvětlit ,,víš co zajdem dneska na večeři dobře a tam všechno probereme" ,,dobře" není to špatný nápad zase jako dříve  ,,ty máš dneska vlastně směnu" ,,jo ale končím v devět pak má zase Todoriki" ,,fajn takže v devět zatím ahoj" řekl přišel a políbil mě na čelo asi si myslíte že to byl nějak hezky polibek ale ne achjo ,,ahoj" on odešel z domů a já šel do ložnice tam jsme si vyndal čisté oblečení a měl jsme v plánu se jít vysprchovat no ale někdo zvoní no tvl možná Baku že by si něco zapomněl no ale když otevřu dveře uvidím tam Kiriho on brečel? Jsou vážně brečel ,,Kiri co se děje!?" ,,Můžu dovnitř prosím!?" ,,Jasně pojď" ,,není tu Bakugo že ne?" ,,Ne pred chvíli odešel proč?" ,,Chci mluvit jen s tebou" aha tak to musí být něco vážného ,,něco se stalo?" ,,Stalo" snažil se nebrečet ,,notak sedni si a řekni mi co se děje" on si sedl a já mu udělal pití ,,Denki on" co je s ním vždyť mi před hodinou psal ,,mi jsme se rozešli" COŽE jo emm sorry vy to asi taky nevíte od té noci co Denki řekl Kirishimovi že jo miluje tak jsou spolu a vypadali šťastně nikdo by je nedokázal rozdělit ,,proč?" ,,Řekl mi jak mě mohl vůbec milovat pak se hned opravil a řekl že to celou dobu hrál chápeš to?" To už neudržel a rozbrečel se ,,ne nechápu vždyť mi tvrdil že tě miluje" ,,já si taky myslel že to je jen lež ale před chvílí psal nějakému klukovi" jak to mohl udělat ,,víš co výdrž tady" řekl jsem a rychle vyběhl ven do druhé bytovko ,,Ty debile otevři ty zkurveny dveře!" Začal jsem tam bušit do dveřích aby otevřel no jako otevřel ale byl ve stejném stavů jako Kiri ,,Denki přestaň hrát tohle divadélko" on se jen uchetl a šel od dveří ,,můžeš mi říct proč jsi to udělal víš jak je teď Kirishima v piči!" ,,Ale já nechtěl!" Zařve nazpátek ,,tys nechtěl aha a proč jsi to tým pádem říkal" ,,protože jsme se ho snažil chránit stačí!" Jo aha takže tohle byla ochrana ,,chránit aha tým že mu zlomíš srdce je tady záchrana" ,,ty nic nechápeš!" ,,Ne já to chápu až moc dobře" Na to si už sedl a šlo vidět že všechno posral a taky že jo ,,Izu já už nemůžu" co to mele ,,přestaň mlet sračky" ,,řekni mi co je!" Zařval jsem už trochu klidněji ,,vím to teprve dva týdny" co ví nebo co se kurva děje je nemocej nebo co??? ,,Co víš?" ,,Že mám anorexií" cože proč jsme si toho nikdy nevšiml!!! ,,Příští týden mám letět do země ke se prí léčí" ,,a najk dlouho" ,,to nevím" ,,a dá se to vyléčit že jo!?" ,,Je tu malá šance" ,,jak malá" ,,neboj já to zvládnu" usmál se na mě  ,,musíš mu to říct" ,,nemůžu nechci aby mě viděl jinak" ,,no teď tě spíš nenávidí protože si myslí že ho podvádíš" ,,řekni mu že to fakt nehrozí a taky mu řekni že klíče mu nechám na stole"  ,,letím s tebou" ,,ne zakazuju ti to!" ,,Nemůžeš mi nic zakazovat" ,,nechci abys ses rozešel s Bakugem jen kvůli mě!" Jo asi jo má pravdu ,,budeš mi alespoň psát?" ,,Každý den tak jo já se půjdu zbalit pozdravuj ode mně Bakuga s Kirim se kdyžtak nějak rozloučím" ,, půjdem s tebou na letiště,, řekl jsem mu bude mi chybět.


_______

Ahoj!

Proč mi přijde že píšu víc Denkiho s Kirim než Bakuga s Deku help možná že bych to dala spíš I'm sorry Kirishima 😂💕

I'm sorry Deku Kde žijí příběhy. Začni objevovat