rande

166 11 0
                                    

Pohled Bakuga:

Sedím v autě a čekám až se ten debil vrátí se slunečnici i s brokolicí no jo když už jsem slyšel vchodové dveře a viděl v zadním zrdcátku že to jsou ty debilové. Vystoupil jsem z auta ,,no čau" řekl jsem ,,nazdar hele Kiri můžeš ho dát do mého auta já nic nepil takže řídit mužů a vy můžete domů" ,,dobře" hned se Kiri vydal k autu a pokoušel se ho tam nějak narvat ,,můžu s tebou mluvit" zeptal jsem se směrem k Dekuovi ,,no jasně" usmál se vole usmívá se pořád? Protože tohle mě docela děsí ,,víš tak mě napadlo nechceš někam zajít nemusíme dneska ale co třeba zítra?" ,,Takže ty mě zveš na veču?" ,,Asi jo" přiznal jsem co je to semnou sakra nikdy jsem se takhle nechoval help ,,fajn co třeba v půl osmé?" ,,Jo to by šlo" řekl souhlasně a já se usmál ,,ok takže v osm zatím ahoj"  ,,ahoj" já si sedl do auta on šel ke svému když se vracel Kiri úplně vyděšení ,,co je?" ,,On mi řekl že mě miluje" cože tak rychle wtf ale ok no ,,to je dobře ne?" ,,Asi jo a nebo to bylo tím alkoholem" ,,ale víš o tom že když jsem opilý mluvíš pravdu" na to se ještě zhrozil ještě víc ups ,,zítra mám rande" řekl jsem když jsme byli na cestě domů ,,cože" ,,proč se tak Diviš?" ,,Nemáš horečku!? Od kdy ty proboha randíš" ,,nevím od teď?" ,,Ten kluk má na tebe špatný vliv" ,,to sami můžu říct o tobě" zasmál jsem se a zastavil před naším bytem ,,dneska budeš u mě nebo ne já jen že zítra ráno přijde táta" ,,tak radši u tebe" já kývl a spolu jsme vyšli do mého bytu.


_______

Ahoj!

Kapitola je krátká sorry jinak poslouchám Jeff Satur 'Why Don't You Stay'  reálně na tě písničce jsem závislá 😂💗

I'm sorry Deku Kde žijí příběhy. Začni objevovat