chci si splnit sen?

159 7 0
                                    

Pohled Bakuga:

Právě sedím v kanceláři a dělám svoji práci  ,,ahoj" usměje se na mě Todoroki ,, čau co chceš?" řekl jsem a Todo přišel ke mě ,,tebe" ,,bylo to jen jednou a naposledy doma mám přítele kterého miluju!" Todoriki jen nadzvedne obočí  ,,ale notak já vím že chceš" ,, rozhodně nechci a teď vypadni " ukážu na dveře ,,proč?" ,,Protože jsem udělal blbost a nechci aby se opakovala" ,,copak že by ti Deku konečně dál" ,,představ si že jo" ,,jak myslíš?" ,,Kdysi byla s tebou prdel" ,,noa?" ,,Dřív jsi se nezajímál jestli máš doma jeho nebo ne" ,,už běž!" Řekl jsem nasráně. ,,Neboj já se tě jen tak nevzdám" s těmito slovy odešel a já jsem pořád nasranej kurva jo vy to asi nevíte co? Prostě jsem se tak ožral a vychrapal jsem se s tým půlečem samozřejmě že toho lituju protože mám doma Dekua a vím že kdybych mu to řekl je konec a prostě bych mu ublížil já se snažím dělat že se nic nestalo ale myslím si že si toho začíná všímat že se chovám divně čtu zprávy co mi psal otec matka nevím kde je a je mi to u piči ,,pane máte tu návštěvu" Ježíš kdo zase otravuje ,,ať jde dál" ona odešla a zase někdo přišel ,,dobrý den" ,, dobrý posaďte se" ukážu na židli a on si na ni sedne ,,abych se představil jsem Nikolas Sweat" podal mi ruku ,,Bakugo Kaktusi co vás přivádí až ke mě?" Milé se zeptám ,,přinesl jsem vám návrh jak uskutečnit váš sen" ,,můj sen je nesmysl" ,,ale ne není vím že by jste chtěl být modelem" jo chtěl ale mám teď tohle a to mi stačí možná ne? Já nevím ,,chci vám dát nabídku" ,,poslouchám" vážně mě zajímá co z něj vyleze ,,jelikož jsem manažer jedné fotografické agentury která fotitjen modely.." ,,ano ale já nejsem model" ,,zatím nejste ale můžete být" ,,jak to myslíte" ,,prostě jste fotogenický to vidím a taky nejste oškliví tak mě napadlo c-co kdyby jste semnou jel do Rumunska a tam se stal naším hlavním modelem" paní to mě Poser ,,ale?" Určitě to musí mít nějaký ale ,,jelikož vím že máte přítele a ve smlouvě stojí že nesmíte být vázán" počkej co cože ne ,,omlouvám se ale budu ji muset odmítnout" ,,vážně? Opravdu chcete zahodit svůj sen?" Já nevím chci? Ale zase se nechci rozejít s Dekuem možná kdybych mu to nějak vysvětlil ,,dobře dám vám moji vyzitku kdyby jste si to chtěl rozmyslet" já kyvnu ,,těšilo mě" ,,mě taky" řekl jsem a potřásl jsem si s ním rukou.


___________

Ahoj!

Další kapitola je tu, jinak přemýšlím aby se mi to vešlo do těch 20 Kapitol budu dělat od teď Kapitoly kde prostě bude jak POV Deku tak POV Bakugo 💙 u další kapitoly ahoj!!!.

I'm sorry Deku Kde žijí příběhy. Začni objevovat