X

17 3 1
                                    

Věděl, že jde do tuhého. Musí tu malou svini obelhat a to zvládne. Ale bude to těžké. Musí zahrát tak reálné divadýlko, že mu na to Diana skočí. Ale tentokrát nic veselého. Ne, veselý a pak hrozba jeho života. A hotovo. Takhle se řeší problémy.

Věděl že když se jí svěří tak to bude nejlepší. Musí dělat den smutku. Ten den kdy se setkal s draky sice ještě nenastal. Ale jak to vlastně bylo se musí rozpomenout ještě teď, za svitu měsíce.

                                                        ~~~

Ano, pomyslel si. Řádil tehdy mor. On měl proti němu z nějakého důvodu imunitu. Ale k jeho smůle jako jediný z rodiny. Když zjistil že je jeho rodina nakažená, tak se jí zřekl. Nechtěl se starat o nemocné a snažit se je vyléčit a pohřbívat je. To ať si trhnou.

Utekl tedy nakonec do hor. Nevěřil tehdy, že se to, co udělal v životě vrátí. Nevěřil tomu vlastně nikdy a nevěří ani teď. Protože věřit polopravdě je jako žít napůl. A k čemu je jen půlka života. To ho radši nemít vůbec.

Ale on měl tehdy opravdu smůlu. Narazil při svém zběsilém útěku na dračí jeskyně. Ale dračí ho nezabily. Místo toho mu vštípili spoustu učení a  pravd do hlavy. Učení se mu hodily a nějaké pravdy si už vyzkoušel na vlastní kůži. Byl s draky šťastný. Ale najednou pocítil ponížení. Oni se teď o něj starají jako o malé dítě, je už přeci patnáctiletý a může si dělat co chce. Nechce se již s draky dělit o jedno místo. Chtěl žít sám a svobodně. A proto udělal to, co by nikdo jiný neudělal.

Jeho umění boje s mečem bylo přímo mistrovské. A potom jednou v noci vzal meč a pozabíjel s ním v hrozném boji všechny draky až na jednoho. Ten ho zahnal strašně daleko. Od té doby se oba nenávidí.

Jediné co již mezi nimi zůstalo je nenávist. A proto nyní musí společně s Dianou navštívit dračí slují, nebo drak jednoho dne Půlnočního rytíře zničí.

                                                       ~~~

„Diano. Musím ti něco ukázat.”

Diana k němu zvedla tvář s otázkou:

„Copak to je?”

„To uvidíš na místě.”

Diana se tedy beze slova vydala za rytířem jedoucím na koni.

Dcera meče Kde žijí příběhy. Začni objevovat