~*~*Tender Love*~*~

3.2K 214 1
                                    

Pairing- Yunho , Jaejoong

Genre - Yaoi , Romance , School life

.........................................

ဒီေန႔ ေက်ာင္းဆင္းေပမယ့္ Jaejoong မျပန္ႏိုင္ေသး..ေက်ာင္ေနာက္က ပန္းျခံေလးထဲမွာ ရပ္ရင္း. တစ္စံုတစ္ေယာက္ကို ေစာင့္ဆိုင္းလ်က္.......

ေစာင့္သာေစာင့္ရသည္..ဘယ္သူမွန္းေတာ့မသိ..

မနက္ က သူ႔စားပြဲ ေပၚမွာ စာတစ္ေစာင္ေတြ႔ရသည္။
အဲ့ဒီ စာထဲမွာ. ညေန႔ ေက်ာက္းဆင္းရင္ ေတြ ႔ရေအာင္ဆိုၿပီးေရးထားလို႔ ဘာမွန္းမသိ သူေရာက္ေနျခင္းျဖစ္သည္။..

ဆယ္မိနစ္ေလာက္ေစာင့္ အၿပီး.. ႐ုတ္တရက္ ေျခသံၾကားလို႔သူ လွမ္းျကည့္လိုက္ေတာ့....

အရပ္ ႐ွည္႐ွည္ ခပ္ေျဖာင့္ေျဖာင့္နဲ႔ အေတာ္ ၾကည့္ေကာင္းလွသည္။သူ ့လိုပဲ ေက်ာင္းယူနီေဖာင္းနဲ႔ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္.....ဒါေပမယ့္ ပံုစံကေတာ့.. ခပ္ေပေပ စတိုင္.အက်ီအေပၚ ၾကယ္သီး ႏွစ္လံုးကို ျဖဳတ္ထားလိုက္ေသး..ျမင္တာနဲ႔ သိလိုက္ပါၿပီ.. ဒါသူတို႔ေက်ာင္းရဲ႕ နာမည္ႀကီး Jung Yunho ေပါ့...

နာမည္ႀကီးတာ က တျခားမဟုတ္ ေက်ာင္းမွာ ဆိုးလြန္းလို႔..
ဘယ္ဆရာ ဆရာမ စကားမွလည္း နားမေထာင္ လုပ္ခ်င္ရာ တဇြတ္ထိုးလြတတ္သည္။.ရန္ျဖစ္ၿပီ ဆိုလည္း ၾကည့္လိုက္.. သူ အျမဲ ပါေနက်....ဒါေပမယ့္ ဒီေလာက္ ဆိုးေပေတ ေနတာေတာင္ ေကာင္မေလးေတြက..အသည္စြဲ ျဖစ္ေနတတ္လြန္းလို႔.. Jaejoong ဘယ္လိုမွနားမလည္ႏိုင္ ျဖစ္ရ၏....

သူက Jaejoong ဆီ တစ္လွမ္းခ်င္းေလ်ွာက္လာသည္။..

ဒါဆို. သူ႔ကို ဒီမွာ ေတြ႕ရေအာင္ ခ်ိန္းထားတာ Yunho ေပါ့.

" Jaejoong..
ငါ နင့္ကို သေဘာက်တယ္.. ငါတို႔ ႏွစ္္ေယာက္တြဲၾကရေအာင္.."

Yunho ထံမွ မထင္မွတ္ပဲ ၾကားလိုက္ရတဲ့ စကားေၾကာင့္.သူ ေတာ္ေတာ္ အံျသသြားသည္။...

ရည္းစား စကားေျပာတဲ့ ပံုကလည္း ႏူးႏူးညံ့ညံ့မ႐ွိ သူ႔ထံုစံအတိုင္းခပ္ၾကမ္းၾကမ္း မို႔ Jaejoong လန္႔လန္႔ နဲ႔ ဘာျပန္ေျပာရမလဲမသိေတာ့...

" Hey.., ဒီမွာ ေျပာေနတယ္ေလ.. တြဲၾကရေအာင္ လို႔..."

" ငါ က ဘာလို႔ မင္းနဲ႔ တြဲရမွာလဲ... မင္းက ငါႀကိဳက္တဲ့ ပံုစံမ်ိဳးလည္းမဟုတ္ဘူး..

Yunjae OneShot Collections (Yaoi)Where stories live. Discover now